منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل

لاغری موضعی با کویتیشن

اکثر افراد با توجه به خصوصیات ذاتی و ژنتیکی خود فرم اندام منحصر به فردی دارند. در برخی ممکن است با وجود وزن مناسب با قد، یا حتی کمبود وزن نرمال، قسمت‌هایی از بدن به شکل بی‌ تناسبی بزرگ باشد که البته چربی‌ که در این قسمت‌ها انباشته شده است به رژیم و ورزش مقاومت دارد. شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که از تجمع چربی در قسمتی از بدن (معمولا شکم، پهلو و ران‌ها با چنین مشکلی مواجه می‌شوند) خود رنج می‌برید و می‌دانید که با کاهش وزن از همه قسمت‌های بدن چربی از دست خواهید داد و به حفظ برجستگی ناشی از چربی در برخی از مناطق بدن خود علاقه‌مند هستید.

کلینیک تخصصی پوست، مو، لیزر و لاغری دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با تکیه بر مهارت و تجربه کادر درمانی و بکارگیری به روزترین تجهیزات و دستگاه ها، ارائه دهنده کلیه خدمات کلینیکال در حوزه زیبایی و تناسب اندام مانند دستگاه لاغری کویتیشن می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاهات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

حال چه باید کرد؟
آیا راهی برای از دست دادن چربی‌ها به شکل انتخابی وجود دارد؟
آیا امکان حفظ بافت‌هایی که زیبایی آنها در برجستگی‌شان است و از دست دادن همزمان چربی اضافه در مناطقی که نازیبا هستند وجود دارد؟

در بعضي از مواقع، مانند زماني كه مي‌خواهيم اين از دست دادن چربی سريع‌تر رخ بدهد و يا برای از بین بردن چربي‌هاي موضعي كه در برابر ورزش و رژيم غذايي مقاومت مي‌كنند مي‌توان از روشهاي كمكي جهت رسيدن به اين هدف استفاده كرد. امروزه با پیشرفت‌های اساسی که در علم پزشکی و زیبایی رخ داده است دست‌یابی به این مهم کار چندان پیچیده‌ای نیست.

روش لاغری موضعی در سال‌زهای اخیر گسترش زیادی یافته و از آن جمله می‌توان به روشهای تهاجمی مثل لیپوماتیک تا شیوه‌های غیر تهاجمی از قبیل کویتیشن، لیپولیز تزریقی و آر اف که به وسیله آنها می‌توان به لاغری در زمان کوتاه و لاغری موضعی دست پیدا کرد، اشاره نمود. در این مقاله بر آن شدیم توضیحات کاملی در ارتباط با نتایج بهترین کویتیشن و چگونگی انجام آن در دسترس کاربرانی که به دنبال راهی کم هزینه، بدون عوارض جانبی و دوران نقاهت، و با اثرگذاری بالا هستند، قرار دهیم.

لاغری موضعی با کویتیشن در اصفهان

کویتیشن چیست؟

کویتیشن یکی از روشهایی است که در آن بدون نیاز به جراحی، چربی‌های اضافی بدن در زمانی کوتاهی حذف می‎شوند. انجام ورزش و فعالیت بدنی به همراه رژیم غذایی کم کالری، قطعا کاهش وزن را به همراه خواهد داشت. ولی در بعضی از مواقع، مانند زمانی که می‌خواهیم این اتفاق سریع‌تر رخ بدهد و یا چربی‌های موضعی که در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاومت می‌کنند، می‌توان از روشهای کمکی مانند کویتیشن جهت رسیدن به این هدف استفاده کرد.

مزایای کویتیشن

کویتیشن برای چه افرادی نامناسب است :

زنان باردار،مبتلایان به انواع سرطان ها،بیماران قلبی،اختلال عروق کرونر،فشار خون بالا(دیابت)،آریتمی و ضربان نامنظم قلبی و کسانی که از ضربان ساز قلب استفاده می کنند،افرادی که دچار چاقی درجه دو و سه هستند متقاضی مناسب برای این درمان نمی باشند و در صورت داشتن هرکدام از این شرایط عنوان شده نباید از این روش استفاده کنند.

کویتیشن چگونه عمل می‌کند؟

کویتیشن در واقع یک روش ایمن، موثر و بدون نیاز به جراحی برای از بین بردن چربی‌های جمع شده در سطوح مختلف بدن است. کویتیشن سیستمی است که با استفاده از امواج اولتراسوند متمرکز، موجب از بین رفتن سلول‌های چربی می‌شود. این امواج با ایجاد حباب‌های کوچک( Micro Bubble) در بافت چربی و بزرگ شدن این حباب‌ها و انفجار آنها، همراه با ایجاد موج عرضی، موجب آسیب به دیواره سلول‌های چربی و تخریب آنها می‌شود، در نتیجه این سلول‌ها شکسته و به حالت مایع در می آیند و سپس آنها را برای سوختن در بدن یا دفع درکبد آماده می‌کند.

پس از آن ، سلول‌های شکسته شده به کبد (جگرسیاه) رفته پس از یک سری تغییرات شیمیایی وتبدیل به مواد قابل سوختن در ماهیچه‌ها، ازطریق ادرار دفع یا درماهیچه‌ها سوزانده می‌شوند. اینجا نقش فعالیت بدنی و رعایت تغذیه مناسب، شامل رژیم غذایی کم چربی وکم کالری به خوبی مشخص می‌شود. از آنجا که امواج اولترا سوند بر روی آب سلول‌های چربی تاثیر می‌گذارد مصرف آب فراوان قبل از این روش به تاثیر بیشتر کمک کرده علاوه بر این حرکت چربی برای متابولیسم در کبد نیز تسهیل می‌شود.

توان بالای دستگاه کویتیشن LIPOLEX(توان 100واتی) امکان دستیابی به حداکثر نتیجه درمانی را فراهم می‌کند. در هر جلسه استفاده از این سیستم،کاهش سایزی در حدود 3 تا 5 سانتیمتر حاصل کار است. دستگاه‌های جدیدی که برای این کار ساخته شده اند، قادرند به طور خاص چربی‌ها را مورد هدف قرار دهند و به واسطه همین قابلیت، از کویتیشن به عنوان روش فرم دهنده بدن هم یاد می‌شود. کویتیشن چربی‌های زیر چانه و یا همان غبغب را از نیز از بین می‌برد.

کاربردهای اصلی کویتیشن

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

نکته مهم

همواره اين نكته را به ياد داشته باشيد كه روشهایی مانند کویتیشن، كمكي هستند و نمي‌توانند به تنهايي جايگزين ورزش يا رژيم غذايي بشوند. پس با رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش به موفقیت هر چه بیشتر این روش کمک کنید.

با در نظر گرفتن محل سکونت خود، اگر به دنبال بهترین جراحی زیبایی پلک یا عمل بلفاروپلاستی در اصفهان هستید با کمی دقت و مراجعه به متخصصین پوست فعال در سطح شهر، می‌توانید از نتایج این روش درمانی و زیبایی بهره‌مند گردید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :گودرزی [ 1402-07-01 ]
سلام آقای دکتر من فشار مغز دارم و 43 سالمه واسه چربی پشتم یک جلسه رفتم خیلی صدای زیادی توی گوشم بود نمیدونم ادامه بدم یا نه باتوجه به بیماری که دارم یا به جای پشت کمرم در قسمت ران پا استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید سپاسگزارم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
راهکارهای شگفت انگیز برای جوانسازی پوست دستراهکارهای شگفت انگیز برای جوانسازی پوست دست

بهترین روش جوانسازی دست‌ها درمانی است که عوارض و نشانه‌های افزایش سن را از بین ببرد. بسته به اینکه چه مشکلی در دستان شما ایجاد شده است و کدام عارضه بیشتر خود را نشان می‌دهد، باید یک روش مناسب را انتخاب کرد.روش‌های مختلفی برای درمان مشکلات مختلف پوست دست وجود دارد که در ادامه معرفی می‌شوند. ... ادامه مطلب

تاثیر تزریق فیلر ژوویدرم در لیفت و جوانسازی صورتتاثیر تزریق فیلر ژوویدرم در لیفت و جوانسازی صورت

ژل ژوویدرم (Juvederm) یکی از انواع فیلرهای موجود در بازار است که به عنوان پرکننده برای از بین بردن چین و چروک و علائم پیری، افزایش حجم لب و گونه، زاویه سازی فک و جوانسازی زیر چشم مورد استفاده قرار میگیرد ... ادامه مطلب

روزاسه (آکنه دوران بزرگسالی) چیست و چگونه درمان میشود؟روزاسه (آکنه دوران بزرگسالی) چیست و چگونه درمان میشود؟

آکنه روزاسه یا آکنه دوران بزرگسالی نوعی بیماری پوستی است که با التهاب و قرمزی مزمن پوست صورت (معمولاً گونه‌ها، بینی و پیشانی) دیده می‌شود. در واقع این بیماری آکنه نیست ولی به آکنه روزاسه معروف می‌باشد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین