منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / مراحل تزریق چربی چکونه است؟

مراحل تزریق چربی چکونه است؟

با توجه به تمایل انسان به زیبا بودن و زیبا دیده شدن و اهمیت این مقوله بخصوص در زندگی امروز و به طور ویژه برای بانوان، در این راستا روشهای نوینی نیز ابداع گردیده که یکی از مهمترین آنها حجم دهی صورت و بدن می‌باشد. در این مقاله بر آن شدیم، در ارتباط با روشهای بهترین تزریق چربی، مزایا و معایب این متد که خود زیر مجموعه‌ای از روشهای حجم‌دهی صورت و بدن است توضیحات مبسوطی به کاربران گرامی ارائه نماییم. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین تزریق چربی به ادامه مطلب توجه کنید.

تزریق چربی در اصفهان

تزریق چربی چیست؟

به زبان ساده تزریق چربی به روشی گفته می‌شود که در آن به منظور افزایش حجم یا جبران حجم از دست رفته، به عنوان پرکننده، از چربی اندامی در بدن شخص برداشته می‌شود و پس از طی مراحلی، این چربی به اندام دیگری از بدن همان فرد تزریق می‌گردد. عوامل بسیاری در کاهش حجم چربی زیر پوست نقش دارد که با استفاده از این روش می توان بافت های چربی از دست رفته را جبران کرد. تزریق چربی یکی از روشهای بسیار موثر در جوانسازی پوست و جبران بافت تحلیل رفته پوست می‌باشد که در سال‌های اخیر بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

بهترین تزریق چربی در اصفهان

روش و مراحل تزریق چربی

مرحله برداشت چربی

در این مرحله ابتدا با مشارکت فکری پزشک متخصص و بیمار، محلی که قرار است مورد برداشت چربی قرار گیرد مشخص می‌شود (در این روش به طور معمول چربی از شکم، پهلو، کناره خارجی ران، باسن و ... برداشت می‌گردد). سپس با ضدعفونی کردن آن نقطه و اِعمال بی‌حسی موضعی، با بهره‌گیری از ابزار ساکشن یا به صورت دستی با سرنگ‌های مخصوص، به میزان مورد نیاز، چربی از آن قسمت برداشته می‌شود.

مرحله پالایش چربی

به منظور پالایش چربی برداشته شده و خالص سازی چربی، با قرار دادن آن در سانتریقیوژ خون و سایر ناخالصی‌ها از سلول‌های چربی جدا شده و چربی خالص استخراج می‌گردد. نکته قابل توجه در انجام این روش آن است که اگر چربی به طور صحیح و کامل تصفیه نشود تاثیر مستقیم بر میزان موفقیت و ماندگاری این روش خواهد داشت. به این گونه که با تزریق چربی خالص و پالایش شده، میزان ماندگاری تزریق چربی ، به مراتب بالاتر خواهد بود.

بهترین دکتر تزریق چربی اصفهان

مرحله تزریق چربی

در مرحله تزریق چربی، پزشک متخصص پس از ضد عفونی و بی‌حس نمودن محلی که باید تزریق چربی در آنجا صورت گیرد، با استفاده از سرنگ یا کانول مخصوص اقدام به تزریق چربی می‌نماید و چربی را در لایه‌های مختلف تزریق می‌کند. به دلیل جذب تعدادی از سلول‌های چربی تزریق شده و کاهش تورم ناشی از تزریق چربی، معمولا حجمی بیش از آنچه مطلوب است باید تزریق گردد.

اینستاگرام دکتر واعظ

4 مزیت ویژه تزریق چربی

1- در تزریق چربی نسبت به روشهای جراحی و تهاجمی صرف هزینه بسیار کمتری نیاز است
2- در تزریق چربی نیاز به بستری شدن در بیمارستان نمی‌باشد و این روش در کلینیک به راحتی و بدون هیچ خطری قابل انجام است
3- به این دلیل که مواد قابل تزریق از بدن خود شخص استخراج می‌شود، امکان ایجاد حساسیت و آلرژی تقریبا صفر است
4- تزریق چربی نسبت به تزریق ژل یا فیلر زمان ماندگاری بیشتری خواهد داشت

همشهریان گرامی! مهم است بدانید مهارت و تجربه پزشک متخصص پوست، در تزریق چربی بسیار حائز اهمیت است. این امر در همه مراحل، از قبیل برداشت، پالایش و تزریق چربی تاثیرگذار است و به کاهش عوارض، موفقیت و ماندگاری تزریق چربی وابستگی مستقیم دارد. به همین دلیل برای برخورداری از مطلوب‌ترین نتایج تزریق چربی حتما به بهترین متخصص پوست اصفهان مراجعه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :تینا شکرچی [ 1402-07-01 ]
سلام آقای دکتر من پروتز سینه، انجام دادم برای تزریق چربی به مشکل برنمیخورم عوارضی نداره برام ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق چربی می‌ تواند علاوه بر برطرف کردن خطوط ناشی از پیری، خطوط اطراف چشم‌ ها، صورتی پرتر و جوان‌ تر و نمای بهتر و پوست صاف‌ تری را ایجاد کند. این روش با توجه به اینکه از سلول‌ های چربی بدن خود شخص استفاده می کند، دارای عوارض بسیار کمتری می‌ باشد. ... ادامه مطلب

آیا پی آر پی صورت را چاق میکند؟آیا پی آر پی صورت را چاق میکند؟

تزریق پی آر پی باعث می شود که بدن، کلاژن بیشتری در محل تزریق تولید کند که این میزان کلاژن بیشتر باعث می شود که حجم از دست رفته صورت جبران شود ... ادامه مطلب

دلیل پوسته ریزی سر نوزاد چیست؟دلیل پوسته ریزی سر نوزاد چیست؟

اگزما (درماتیت آتوپیک) عارضه ای است که باعث قرمزی، خارش و التهاب پوست می شود.اگزما می تواند آلرژی های شدیدتری ایجاد کند، زیرا سیستم ایمنی را ضعیف می کند، می تواند تاول ایجاد کند و موانع پوستی را که از بیماری های پوستی محافظت می کند، می شکند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین