منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / برجسته سازی لب با تزریق فیلر

برجسته سازی لب با تزریق فیلر

رایج‌ترین و بهترین راه برای برجسته کردن و فرم دادن به لب‌ها استفاده از تزریق ژل یا فیلر است. این عمل روشی غیرتهاجمی با دوره نقاهتی بسیار کوتاه است که با تزریق یک یا چند بار به لب انجام می‌شود.

مقایسه تزریق ژل لب با روشهای دیگر

برای برجسته سازی و فرم دهی به لب‌ها روشهای گوناگونی وجود دارد که تزریق چربی، ایمپلنت و تزریق ژل یا فیلر از آن جمله هستند که هر کدام از این روشها معایب و مزایای خاص خود را دارند. چربی برای قوام دهی لب زیاد مناسب نیست به این دلیل که برجستگی زیاد و پُف آلودگی به لب می‌دهد. از طرف دیگر ایمپلنت ضمن این که نیاز به عمل جراحی دارد قابلیت تغییر ندارد.

اینستاگرام دکتر واعظ

در صورتی که در مورد ژل افزایش اندازه یا تغییر فرم به راحتی قابل انجام است. به طور کلی تغییر شکل، ساختار و حجم لب با تزریق ژل یا فیلر به راحتی و با انعطاف زیادی انجام می‌شود. برای مثال با تزریق ژل لب طی یک جلسه امکان اینکه فرم و حجم لبِ مورد نظر و ایده‌آل فرد ایجاد شود بسیار زیاد است.

اقدامات قبل از تزریق ژل لب

بهتر است هفت روز قبل از تزریق ژل لب از مصرف فرآورده‌هایی که انعقاد خون را به تاخیر می‌اندازند (یا به اصطلاح خون را رقیق می کنند) مانند آسپیرین و داروهایی مثل بروفن و ژلوفن خودداری نمایید تا از احتمال خون‌مردگی یا خونریزی محل تزریق کاسته شود. در صورتی که وارفارین مصرف می‌نمایید حتماً با پزشکتان درمیان بگذارید.

بعد از تزریق ژل لب

در ارتباط با تزریق ژل باید بگوییم نتایج و تغییرات بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است ولی ایجاد کبودی مختصر و تورم دور از انتظار نیست. پس از تزریق ژل لب، عدم تقارن بین دو سمت لب و گلوله شدن نیز ممکن است دیده شود.

دوران نقاهت پس از تزریق ژل

معمولاً پس از تزریق ژل، به دلیل کم عارضه بودن این روش، نیاز به استراحت و طی دوران نقاهت وجود ندارد و بلافاصله بعد از تزریق می‌توان به زندگی روزمره بازگشت.

بهترین تزریق فیلر لب در اصفهان

نکات تزریق ژل لب

با مد نظر قرار دادن اهمیت نوع ژل قابل تزریق در لب، از مهارت و تبحر پزشک متخصص پوست در تزریق فیلر لب نیز نمی‌توان غافل شد. با وجود اینکه تزریق ژل روشی کم عارضه و پرطرفدار است ولی اگر توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه انجام پذیرد جدا از عدم ایجاد رضایت از شکل و فرم ظاهری، ممکن است عوارض جبران ناپذیری درپی داشته باشد.

مضاف بر آن، تاکید می‌شود قبل از تزریق ژل از مشخصاتی مانند تاریخ تولید و انقضا، شرکت سازنده و ماده تشکیل دهنده ژل مطلع گردید. در حال حاضر بهترین ژل موجود برای افزایش حجم و فرم دهی لب‌ها ژویدرم است که با توجه به قیمت بالای این محصول می‌توان ازگزینه‌های دیگری مانند فیلر پرفکتا یا فیلورگا، به عنوان جایگزین استفاده کرد.

در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری، لیزرموهای زائد با استفاده از مدرن ترین دستگاه‌های موجود (الکساندریت)، کمترین عوارض و بیشترین تأثیرگذاری، در اصفهان قابل انجام است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رافونه رادمنش [ 1402-07-04 ]
سلام خسته نباشید میشه تزریق ژلی که به تازگی انجام دادیم رو از بین ببریم و دوباره تزریق ژل لب انجام بدیم من اصلا فرم لب هام رو دوست ندارم و به صورتم نمیاد میخواستم که این بار بیام پیش شما

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

عفونت قارچی یک بیماری پوستی است که توسط قارچ ایجاد می شود.حدود نیمی از قارچ ها مضر هستند که اگر روی پوست بنشینند می‌ توانند باعث عفونت قارچی شوند. در ادامه به روش های درمان قارچ پوستی پرداخته میشود. ... ادامه مطلب

چه نواحی در بدن با کویتیشن لاغر میشوند؟چه نواحی در بدن با کویتیشن لاغر میشوند؟

دستگاه کویتیشن مشابه لیپوساکشن از لحاظ مناطق بدن است که از آن می‌توان استفاده کرد. شایع‌ترین قسمت‌های بدن که در آن دستگاه لاغری کویتیشن مورداستفاده قرار می‌گیرد شامل شکم، صورت، گردن، پشت، گونه‌ها، ران‌ها، چانه، ناحیه تناسلی، سینه‌ها و باسن است. ... ادامه مطلب

دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس چه ویژگی هایی دارد؟دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس چه ویژگی هایی دارد؟

اولتراسل کیوپلاس جدیدترین روش غیر جراحی برای لیفتینگ و جوانسازی نواحی مختلف صورت و بدن با استفاده از تکنولوژی هایفو است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین