منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / تزریق چربی گونه یا گونه گذاری

تزریق چربی گونه یا گونه گذاری

با توجه به نقش و اهمیت گونه‌ در زیبایی به عنوان بخش میانی صورت ، همواره متقاضیان زیادی برای زیبا سازی، افزایش حجم و فرم دهی این قسمت وجود دارد. یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی به گونه‌ها تزریق چربی است. این روش به دلیل سازگاری چربی تزریقی (بخاطر برداشت از بدن خود شخص) با بافت زیرین، همچنین ایجاد حداقل عوارض و بدون نیاز به بستری شدن و سپری کردن دوران نقاهت طولانی، از محبوبیت خاصی برخوردار است.

البته تزریق چربی فقط در گونه انجام نمی‌شود. در نواحی مانند زیر چشم، خط خنده، شقیقه‌ها، پیشانی، بین دو ابرو، گردن، دستها و ... در صورت هم ممکن است به تشخیص پزشک، تزریق چربی انجام شود. این روش در صورتی که توسط پزشک متخصص و مجرب انجام پذیرد، با حداقل عوارض، بهترین تاثیرات را در جوانسازی و زیبایی خواهد داشت. در ادامه به رعایت اصولی که بهترین تزریق چربی گونه را باعث می‌شود اشاره خواهیم کرد.

بهترین تزریق چربی گونه

در افزایش حجم گونه به وسیله تزریق چربی مواردی وجود دارد که رعایت آنها می‌تواد بهترین نتایج را در بر داشته باشد که در این مطلب به اصول و شرایط تزریق چربی گونه خواهیم پرداخت.

بهترین تزریق چربی گونه در اصفهان

رعایت مواردی که بعد از تزریق چربی گونه الزامی است

مصرف نمک به جهت کاهش تورم، پس از تزریق چربی گونه محدود شود.
در هنگام خوابیدن دقت کنید روی گونه‌ها نخوابید و زیر سرتان بالش بلند بگذارید.
از قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب، استفاده از فضاهای گرم (سونای خشک و بخار) و حمام‌های طولانی، در هفته‌های اول پس از تزریق چربی خودداری شود.

عوارض تزريق چربی گونه

تزریق چربی در هر قسمتی از صورت یا بدن که انجام شود، معمولا دارای حداقل عوارض است. کبودی و تورم از عوارض شایع و محتمل تزریق چربی می‌باشد که پس از چند روز هم رفع خواهد شد. در مواردی هم عفونت به دلیل عدم رعایت خود فرد یا عدم تزریق اصولی چربی توسط پزشک، ایجاد خواهد شد.

آدرس اینستاگرام

توجه داشته باشید، به دلیل جذب مقداری از چربی تزریق شده پس از مدتی، ممکن است به صلاحدید پزشک، بیش از حد نیاز، چربی تزریق شود تا پس از جذب، تاثیر این عمل از بین نرود. در روزها و هفته‌های اول، به جهت تزریق اضافه چربی و تورم ناشی از دستکاری گونه، احتمالا از شکل ظاهری گونه‌ها راضی نخواهید بود، ولی با گذشت زمان و رفع تورم، نتایج دلخواه مشاهده می‌شود.

همشهریان گرامی، برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان می‌توانید بهترین تزریق ژل گونه در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌های پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصصین پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زاهد [ 1402-07-04 ]
سلام دکتر تزریق چربی به گونه تمدید مجدد داره تا چقدر روی صورت ماندگاری داره ..؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آنچه باید قبل از جراحی زیبایی پلک بدانیدآنچه باید قبل از جراحی زیبایی پلک بدانید

جراحی زیبایی پلك عملی است كه در جریان آن چربی ، پوست و عضله اضافی پلك های بالا و پایین برداشته می‌شود. این عمل افتادگی پوست و پف آلودگی پلك بالا كه می تواند حالت خستگی و پیری به چهره شما بدهد را بر طرف سازد ... ادامه مطلب

واریس چیست و چگونه درمان می شود؟واریس چیست و چگونه درمان می شود؟

به افرادی که وریدهای واریسی دارند و دچار عارضه جدی نیستند، میتوان با اقدامات ساده‌ای کمک کرد، ازجمله این روشها لیزر واریس و اسکلروتراپی میباشد که در ادامه بدان میپردازیم ... ادامه مطلب

نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟

در حال حاضر روش‌ های مختلف بسیاری با هدف جلوگیری و حتی رفع نشانه‌ های پیری پوست ایجاد شده‌ اند. یکی از رایج‌ ترین و مؤثرترین این روش‌ ها تزریق بوتاکس به صورت است. این ماده جهت درمان برخی از بیماری ها نیز استفاده می شود؛ اما عمده تمرکز بر روی رفع چروک های پوستی است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین