منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی

تزریق ژل خط اخم

امروزه یکی از پرکاربرد ترین روشهای افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست، تزریق ژل یا همان فیلر است. این روش با وجود موقتی بودن، به دلایل زیادی پرطرفدار و محبوب گردیده است. از کاربردهای تزریق ژل می‌توان به رفع خطوط و چین و چروک‌ها اشاره نمود که خطوط پیشانی، خط خنده، خطوط و چین و چروک‌های زیر چشم وخط اخم یا همان خطوط بین دو ابرو، از آن دسته هستند. در این روش، با پر کردن خطوط ایجاد شده، و هم سطح کردن آنها با پوست اطراف، فرآیند درمان انجام می‌شود.

اینستاگرام دکتر واعظ

بهترین زمان تزریق ژل خط اخم

بهترین زمان برای تزریق ژل یا فیلر خط اخم، و پر کردن این ناحیه زمانی است که چین و چروک‌های بین دو ابرو ثابت شده‌اند و بدون اخم کردن هم ظاهر می‌شوند. در این زمان برای از بین بردن این خطوط باید از پر کننده‌ها استفاده کرد که تزریق فیلر و تزریق چربی برداشته شده از بدن خود فرد، از انواع پرکننده‌ها محسوب می‌شوند.

تفاوت تزریق ژل و تزریق بوتاکس برای درمان خط اخم

تزریق بوتاکس خط اخم، زمانی کاربرد دارد که خطوط ثابت نشده باشند. یعنی بدون اخم کردن، این خطوط قابل مشاهده نباشند. زمانی که هر چین و چروکی در پوست، عمیق و ثابت شود و بدون تغییر چهره (خندیدن، بالا بردن ارادی ابرو، اخم کردن، جمع کردن چشم‌ها) هم قابل رویت باشد دیگر کاری از بوتاکس برنمی‌آید و در این زمان باید در فکر پر کردن این خطوط باشیم.

مکانیسم عمل تزریق بوتاکس به این صورت است که با غیر فعال و بی‌حرکت کردن عضلات، امکان تحرک را از آنها خواهد گرفت در صورتی که با تزریق ژل بدون اینکه عضلات فلج شوند، فرورفتگی که در محل چین و چروک‌ها ایجاد شده، پر می‌شود. پس عمده ترین تفاوت تزریق فیلر و تزریق بوتاکس در این است که تزریق ژل یا فیلر، پرکننده است و تزریق بوتاکس بی‌حرکت کننده.

بهترین تزریق ژل به خط اخم در اصفهان

ماندگار تزریق ژل خط اخم

ماندگاری این روش بسته به قابلیت‌های پوستی فرد و نوع ژل تزریقی همچنین تکنیک پزشک در تزریق تفاوت می‌کند. ولی به طور متوسط با در نظر گرفتن حرکت در ناحیه بین دو ابرو، ماندگاری تزریق ژل بین 6 تا 18 ماه متغیر است. از بهترین ژل‌های هیالورونیک که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هستند، و برای تزریق در خط اخم نیز مناسب می‌باشند، می‌توان به ژویدرم، بلوترو، رستیلان، پرلان، تئوسیال، پرفکتا یا فیلورگا اشاره نمود.

همشهریان گرامی، برای داشتن لب‌هایی زیبا و جذاب می‌توانید بهترین تزریق ژل لب در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌های پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصصین پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :الهه تیموری [ 1402-07-17 ]
سلام آقای دکتر چه روش های دیگه ایی برای رفع خطوط پیشانی و اخم هست ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ چه تفاوت هایی با هم دارند؟مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ چه تفاوت هایی با هم دارند؟

تفاوت میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ در روش انجام کار، استفاده از یک غلتک در میکرونیدلینگ می‌باشد. میکرونیدلینگ را می‌توان به صورت دستی یا با دستگاه مخصوص انجام داد. در روش دستی از ابزاری به نام درمارولر استفاده می‌شود. ... ادامه مطلب

تزریق ژل چه کاربردهایی دارد؟تزریق ژل چه کاربردهایی دارد؟

بسیاری از علائم قابل مشاهده‌ پیری در صورت ، به دلیل کاهش حجم اتفاق می‌ افتد . تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌ های تزریق فیلر های پوستی می ‌تواند این حجم از دست رفته را جبران کرده و چین و چروک‌ های صورت را صاف کند ... ادامه مطلب

فیشیال یا پاکسازی عمیق پوستفیشیال یا پاکسازی عمیق پوست

فیشیال پوست یکی از روش‌ های جدید مراقبت از پوست است. فیشیال که مراحل مختلفی دارد، باعث روشن‌ تر شدن پوست و حفظ جوانی و زیبایی آن می‌ شود. فیشیال مجموعه‌ ای از شیوه‌ های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌ شود و شامل انواع روش‌ های درمانی و زیبایی است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین