منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مو و ریزش مو / درمان ریزش مو با پی آر پی

درمان ریزش مو با پی آر پی

اکثر افراد فکر می‌کنند ریزش مو فقط به آقایان و بالا رفتن سن مربوط می‌شود، در صورتی که این وضعیت ممکن است برای هرکسی پیش بیاید و علل بسیار متفاوتی نیز دارد. به طور معمول روزانه حدود 100 تار مو به دلیل چرخه طبیعی رشد مو دچار ریزش می‌شود، اما ریزش موی بیش از حد معمولا برای افراد نگران کننده است.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

در واقع ریزش مو که در ابتدا برای فرد کاملاً عادی و طبیعی بوده، به یک مشکل بزرگ تبدیل می‌شود و هنگام شانه زدن به موها و مواجهه با تعداد زیادی از موهای ریخته شده، باعث نگرانی شدید در وی خواهد شد. امروزه با افزایش گستره دانش در زمینه علل مختلف ریزش مو و تست روشهای رفع آن آن در افراد مختلف و همچنین با توجه به پیشرفت تکنولوژی، روشهای درمانی بسیاری برای توقف ریزش مو، تقویت مو و افزایش رشد آنها به نحو مؤثری افزایش یافته و آثار و نتایج آن نه تنها در ظاهر مشخص است، بلکه موهایی ضخیم‌ تر و پرپشت‌ تر از قبل برای شما به ارمغان می‌آورد.

پی آر پی چیست؟

پی آر پی مو یا پلاسمای غنی شده از پلاکت، درمانی طبیعی است که از فاکتورهای رشد و سلول‌های بنیادی بدن شما برای رشد موهایتان استفاده می‌کند. این درمان به همراه تجهیزات پزشکی با کیفیت و متخصصانی آموزش دیده، بهترین فرصت را برای رشد مجدد موهای شما فراهم می‌آورد. این عمل، روشی مؤثر برای درمان آلوپسی به حساب می‌آید که علاوه بر حفظ موها، به ضخیم‌تر شدن موها نیز کمک خواهد کرد ، استفاده از روش پی آر پی بعد از کاشت مو در تثبیت و رویش مجدد موها نیز موثر است .

پی آر پی در اصفهان

مزایای روش پی آر پی برای درمان ریزش مو

مزایای روش پی آر پی (PRP) برای درمان ریزش مو عبارتند از:

افراد مناسب برای درمان توسط پی آر پی

افرادی که به تازگی حجم زیادی از موهای خود را از دست داده اند ، بخاطر اینکه اگر مدت زیادی از ریزش موها گذشته باشد احیا کردن فولیکول های مو بسیار سخت است .بهترین جوابدهی پی آر پی بر روی فولیکولهایی است که ضعیف هستند ، ولی در نهایت افرادی که تحت درمان پی آر پی قرار میگیرند باید نسبت به این عمل انتظار واقع بینانه داشته باشند .افرادی که از لحاظ سلامت عمومی خوب هستند و دخانیات مصرف نمیکنند می توانند از نتیجه بهتری برخوردار شوند .

پی آر پی مو برای چه کسانی مفید نمی باشد

افرادی که مدت زیادی از زمان ریزش موهایشان گذشته باشد،تنیجه مطلوبی برایشان ایجاد نمیشود . بیمارانی که کاملا" کچل هستند نیز کاندید مناسبی برای تزریق پی آر پی نمی باشند بخاطر اینکه نتیجه دلخواه برایشان حاصل نمی شود.همچنین کسانی که از سلامت عمومی برخوردار نباشند مانند بیماران مبتلا به لوپوس ، بیماری های تیروئید ،انواع بیماری های پوستی،دیابت ،اختلالات کبدی و سایر اختلالات زمینه ای نمی توانند به کمک این روش موهای از دست رفته خود را احیا کنند .

همشهریان گرامی، برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان می‌توانید بهترین تزریق ژل در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌ پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصص پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهشید احمدپور [ 1401-10-14 ]
سلام وقت بخیر ،من بیاری لیکن پلان دارم حدودا چهار سال میشه همه درمانها رو با متخصص پوست انجام دادم اما به یکباره شدت ریزش موهام بالا رفته بطوری که جلو سرم کاملا خالیه ،پزشک معالج در مرحله آخر قرص رومانیب رو تجویز کردن ،لطفا راهنمایی بفرمایید،چون بسیار بسیار بابت ریزش موها وسوزش وخارش سر نگران وافسرده شدم ،ممنون از پاسخگوی

محمدرضازارعی [ 1400-02-01 ]
چنددرصدپی ار پی جواب میدهد.کاشت بهتراست یا این روش

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیپوم چیست؟لیپوم چیست؟

لیپوم‌ها، توده‌های خمیری خوش خیمی هستند که از تجمع سلولهای چربی به وجود می‌آیند. این توده‌ها معمولا در بافت زیر پوستی ایجاد می‌شوند و اغلب به صورت متعدد در بدن منتشر می‌گردند. در این متن چگونگی تشکیل لیپوم، روش های درمانی لیپوم و عوارض جراحی آن را برای شما شرح داده ایم. ... ادامه مطلب

پیشگیری از ایجاد کک و مکپیشگیری از ایجاد کک و مک

کک و مک صورت یکی از مشکلات پوستی است که هیچگونه خطری را برای سلامت پوست شما ندارد و تنها باعث می شود تا زیبایی ظاهری صورت شما تحت تأثیر قرار گیرد. کک و مک‌ ها لکه‌ هايي تيره رنگ و دايره‌ اي ‌شکل بر روي پوست هستند که قطر آنها مي‌ تواند تا حدود ۵ ميلي‌ متر باشد. ... ادامه مطلب

درمان ریزش سکه ای ریش اقایاندرمان ریزش سکه ای ریش اقایان

آلوپسی باربا را می توان با عنوان ریزش موی ریش در مردان توصیف کرد. ریزش سکه ای ریش مردان، یک بیماری خود ایمنی است که سبب ریزش مو در برخی نواحی کوچک از ریش می شود. ظاهر این بیماری برای مردان ناراحت کننده بوده و می تواند اعتماد به نفس آنها را تحت تأثیر قرار دهد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین