منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس

رفع چین و چروک پوست

رفع چین و چروکهای پوست با روشهای تزریقی و لیزرییکی از ناخوش آیند ترین آثا افزایش سن، ایجاد چین و چروک‌های متعدد روی پوست است. بشر از سال‌های بسیار دور تاکنون در پی کشف اکسیر جوانی برای برطرف نمودن چین و چروک‌های پوست بوده و هست. امروزه روشهای مختلفی برای رفع این چین و چروک‌ها ابداع شده است که در ادامه به معرفی و بررسی مختصر آنها خواهیم پرداخت. البته روشهای پیشگیری از چین و چروک‌‌های پوست هم از اهمیت فراوانی برخوردار است.

روشهایی برای رفع چین و چروک پوست

تزریق پرکننده‌ها

تزریق پرکننده‌ها یکی از بهترین روشهای افزایش حجم پوست است که شامل تزریق ژل و تزریق چربی می‌شود. و اما تاثیر تزریق این مواد در رفع چین و چروک‌های پوست؛ در پی تزریق چربی یا تزریق ژل، با پر شدن و افزایش حجم پوست (مانند بادکنکی که چروک خورده و با باد کردن، سطح آن صاف و یک دست می‌شود) ، پوست باز شده و چروک‌هایی که با از دست دادن حجم، ایجاد شده‌اند به این ترتیب از بین خواهد رفت.

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری با استفاده از به روزترین تکنیک‌‌ها و با کیفیت ترین مواد موجود، همچنین با بهره گیری از سال‌ها تجربه، و مهارت در تزریق پرکننده‌ها، می‌توانید تجربه بهترین تزریق چربی و تزریق ژل در اصفهان را داشته باشید.

تزریق بوتاکس و دیسپورت

بوتاکس به عنوان ماده‌ای سمی، می‌تواند با فلج کردن عضلات، حرکت را از آنها بگیرد و در نتیجه چین و چروک‌های ناشی از تحرک صورت را رفع نماید. تزریق بوتاکس و دیسپورت، با توجه به مقرون به صرفه بودن و کارایی بالایی که دارند، به عنوان پرکاربردترین عمل زیبایی محسوب می‌شوند.

میکرونیدلینگ

همانطور که از نام میکرونیدلینگ پیداست، در این روش با استفاده از سوزن‌های ریزی که در سر ابزاری قلم مانند یا رولی وجود دارد، میکروکانال‌ و حفره‌های متعددی در اپیدرم و درم پوست ایجاد می‌شود که در این فرآیند با تحریک کلاژن سازی پوست، علاوه بر مزایای دیگر، چین و چروک‌های ریز پوست نیز رفع خواهند شد.

لیزرهای غیرتهاجمی

منظور از لیزرهای غیر تهاجمی انواعی از لیزر است که بدون تاثیرگذاری بر لایه سطحی پوست، روی لایه درم پوست کار می‌کند. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه‌ها، سیستم‌های نوری متراکم پالسی است. در اصل فلش لامپ‌های زنونی هستند که نور چند طول موجی ایجاد می‌کنند که قادر است اثرات گوناگون بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می‌توان با گزینش فیلترهای مناسب، اثر دلخواه برای اهداف مشخص را بدست آورد.

این نور شدید بر لایه اپیدرم پوست بی اثر بوده و با وارد شدن به لایه‌های عمقی تر، پوست را از درون بازسازی می‌کند طول موج‌های مختلف با تاثیر بر ساختمان‌های مختلف پوست موجب جوانسازی و برطرف شدن چین و چروک‌های پوست می‌شوند.

لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال با عملکردی بین لیزرهای تهاجمی و غیر تهاجمی، می‌تواند آثار مطلوبی بر جوانسازی پوست داشته باشد. فرکشنال با تاثیری که بر لایه درم و اپیدرم پوست می‌گذارد، چین و چروک‌های پوست را در سطح مطلوبی از بین می‌برد و در نتیجه پوست جوانسازی می‌شود.

آر اف فرکشنال

در آر اف فرکشنال هم عمل جوانسازی پوست با استفاده از سوزن‌های ریزی که سر ابزار دستگاه بسته شده است، انجام می‌شود. در آر اف فرکشنال با ورود سوزن‌ها به لایه درم پوست و انتقال امواج رادیویی از طریق این سوزن‌ها به پوست، کلاژن سازی صورت می‌گیرد و چین و چروک‌ها در حد بسیار خوبی رفع خواهند شد.

آدرس اینستاگرام

هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از بهترین روشهای جوانسازی و لیفت پوست است. در این روش پزشک متخصص پوست با استفاده از امواج مافوق صوت، به لایه‌های عمیق تر پوست دست پیدا کرده و با تمرکز بر آن نقاط، به رفع چین و چروک‌های پوست، بدون هیچ عارضه جدی و زخم و جراحتی دست می‌یابد.

همشهریان گرامی، اگر می‌خواهید موهای زائد خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، با حداقل عوارض و با استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان از بین ببرید، حتما به کلینک‌های مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کرده و با اطمینان خاطر، اقدام به این عمل نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ثریا [ 1399-11-26 ]
نظرتت درباره میکرو نیدلینگ چیه برای من که 36 سالمه و دور چشمم چروک شده مناسبه؟ چند بار سرچ کزدم از سایت تخفیفی ویرا برگ برام آورد نمیدونم برام مناسبه میکرو نیدلینگ عوازضی نداره؟ ارومیه ککلینیک معتبر می شناسید؟

پرستوحاجیپور [ 1399-07-04 ]
سلام۰ببخشید من گیج شدم۰بین اراف.هایفوومیکرونیدل۰کدوم بهتره؟من کک مک دارم۰خیلی دوست دارم برن۰وصورتم روشنتربشه۰و یه مقداری خط اخم وچندتاخط ریزدرپیشانی دارم۰

کبری رجبی [ 1399-05-17 ]
سلام خدمت اقای دکتر من توپیشانیم ودورچشمام چروک شده ودورلب خط خنده ام ۴۱سال سن دارم چه کنم تاخوب بشود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان جوش صورت با محلول آنتی بیوتیکدرمان جوش صورت با محلول آنتی بیوتیک

تأثیرات ضد التهابی آنتی بیوتیک ها به درمان جوش ها کمک می کند. این تأثیر حتی از قدرت آنتی بیوتیک ها در کشتن باکتری نیز بیشتر است. ... ادامه مطلب

آیا زگیل تناسلی به طور قطعی درمان می شود؟آیا زگیل تناسلی به طور قطعی درمان می شود؟

زگیل های تناسلی در اثر ویروس پاپیلومای انسانی ( HPV ) ایجاد می شوند. زگیل های تناسلی قابل درمان هستند ، اما می توانند برگشت پذیر باشند و هرگز نمی‌توان گفت؛ این بیماری با روشهای درمانی به کلی از بین خواهد رفت ... ادامه مطلب

بررسی تاثیر پی آر اف روی پوستبررسی تاثیر پی آر اف روی پوست

ماده دیگری که شباهت های بسیار نزدیکی به پی آر پی دارد؛ پی آر اف میباشد که این روش نیز تقریبا با ایجاد تاثیرات نزدیک به پی آر پی، در بهبود بافت بسیار موثر عمل می‌کند. پی آر اف مخفف فیبرین غنی از پلاکت است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین