منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس

تزریق فیلر

تزریق فیلر یکی از کاربردی ترین اعمال زیبایی است که با توجه به مقرون به صرفه بودن و نتایج فوری پس از تزریق، این روزها با اقبال فراوانی رو به رو شده است. در ابتدای این بحث قصد داریم تا شما را با فیلر و انواع آن آشنا سازیم. فیلر در لغت به معنای پر کننده است. در واقع هر ماده‌ای که با تزریق آن بتوان به افزایش حجم دست پیدا کرد، به نوعی فیلر محسوب می‌شود.

در نتیجه اینطور می‌توان برداشت نمود که ژل و چربی هم از انواع فیلر هستند. ولی باور عامه اینگونه است که فیلر به پرکننده‌ای گفته می‌شود که متریال آن ژل مانند باشد. به همین دلیل در بسیاری از موارد، کلمه‌های ژل و فیلر به جای هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری ، با بهره گیری از سالها تجربه در زمینه تزریق فیلر و استفاده از مرغوب ترین و معتبرترین مواد موجود، می‌توانید بهترین تزریق ژل در اصفهان را تجربه نمایید.

تزریق فیلر

بهترین نتایج تزریق فیلر

در پی تزریق فیلر معمولاً مواردی از قبیل حداقل عوارض، فرم و حجم مناسب و ماندگاری بالا مد نظر قرار می‌گیرد که تامین این معیارها به دو عامل تبحر بالای پزشک و نوع فیلر قابل تزریق بستگی دارد. برای کسب اطلاعات از مهارت پزشک، بهترین راه مشاهده نمونه کار است. پیشنهاد می‌شود از اعتماد صد درصد به عکسهای فضای مجازی بپرهیزید و برای حصول اطمینان بیشتر، به کلینیک مد نظرتان مراجعه نمایید.

در ارتباط با فیلرهای موجود و تایید کیفیت آنها نیز باید بگوییم؛ بهترین نوع فیلر از جنس هیالورونیک اسید است که از شرکت‌ها و برندهای مختلف در بازار موجود می‌باشد. یکی از بهترین انواع ژل هیالورونیک اسید از برند ژویدرم است که به دلیل پرهزینه بودن، ممکن است گزینه مناسبی برای برخی از افرا نباشد. انواع با کیفیت دیگری مانند الانسه و تئوسیال نیز از شرکت‌های سازنده معتبر در بازار وجود دارد که نسبت به ژویدرم مقرون به صرفه تر هستند و بسته به شرایط و تمایل متقاضی، می‌توانند بهترین نتایج تزریق ژل یا فیلر را در بر داشته باشند. از این فیلرها در صورت، برای حجم دهی به لب‌ها ، گونه گذاری ، زاویه سازی فک و مادلینگ چهره ، رفع عیوب بینی ، جوانسازی زیر چشم و درمان چین و چروک‌ های ایجاد شده در پوست و ... استفاده می‌شود.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

مزایای تزریق فیلر هیالورونیک اسید

در گذشته فیلرهای تزریقی برای مصارف زیبایی، دائمی بودند و علاوه بر عدم بازگشت به شرایط قبل از تزریق، عوراض بسیاری را هم به متقاضیان تزریق ژل، تحمیل می‌کردند. با گذشت زمان و پیشرفت‌هایی که در صنعت تولید ژل رخ داد، ژل یا فیلرهای هیالورونیک اسید به بازار عرضه شد که با ساختاری طبیعی و سازگار با بدن، بدون عارضه، و تحریک بافت محل تزریق به کلاژن سازی بیشتر، نتایج بسیار خوبی در زمینه حجم دهی صورت و بدن ایجاد نمودند. پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید به دلیل خاصیت کلاژن سازی که در پوست ایجاد می‌شود، حتی پس از جذب کامل ژل نیز حجم و فرمی بهتر از شرایط اولیه به وجود می‌آید. به همین دلیل ژل هیالورونیک اسید طرفداران زیادی بین پزشکان و بیماران دارد.

بهترین متخصص تزریق فیلر در اصفهان

موارد منع تزریق فیلر

بهترین کلینیک تزریق ژل و فیلر اصفهان

هزینه تزریق فیلر

هزینه تزریق فیلر بسته به اینکه چه میزان تزریق نیاز باشد و چه سطحی از پوست شما را پوشش بدهد متغیر است .اگر بدنبال تغییرات ظاهری مطلوب هستید به پزشک متخصص مربوط به خود اعتماد کنید و از وی برای برند فیلر و سطح مورد نیاز برای تزریق به پوست مشاوره بگیرید .

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم و رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به این منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص ، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :جهانبخش [ 1402-07-17 ]
آقای دکتر برای کات گونه اصولا چند سی سی نیازه که چهره هم طبیعی تر باشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست با لیزر جنسیسجوانسازی پوست با لیزر جنسیس

پوست شفاف و سالم، خواسته تمام افراد فارغ از سن و جنسیت است.گذر زمان به ‌مرور شادابی چهره را می گیرد و چین ‌و چروک ‌ها، خطوط ریز و حتی لکه‌ هایی به پوس ... ادامه مطلب

راش پوستی در ناحیه تناسلی چیست و چه علائمی دارد؟راش پوستی در ناحیه تناسلی چیست و چه علائمی دارد؟

راش پوستی که به آن بثورات هم گفته میشود، ناحیه ای از پوست تحریک شده یا متورم است که اغلب همراه با خارش، قرمزی، درد و سوزش میباشد.راش تناسلی به طور معمول به گسترش لکه های برجسته و ضایعات نامنظم روی ناحیه تناسلی اشاره دارد.روش درمان راش پوستی بنا بر علت آن مختلف است که در این مطلب آنها را معرفی میکنیم ... ادامه مطلب

هایپوپیگمانتاسیون چیست و چگونه درمان می شود؟هایپوپیگمانتاسیون چیست و چگونه درمان می شود؟

هایپوپیگمانتاسیون به لکه های پوستی گفته می‌شود که رنگی روشن تر از مناطق نرمال پوست دارند. در این مطلب بیشتر در مورد اینکه چه چیزی ممکن است علائم هایپوپیگمانتاسیون را ایجاد کند مطالبی را ارائه می‌نماییم. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین