منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک

دستگاه فرکشنال آر اف

دستگاه فرکشنال آر اف به عنوان روشی نوین در عرصه جوانسازی پوست، با بهره گیری از امواج رادیو فرکوئنسی و رد و بدل این امواج در لایه میانی پوست، بسیاری از عارضه‌های پوستی را که با روند افزایش سن یا منشاء ژنتیکی و یا عوامل محیطی مانند مصرف دخانیات و قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب ایجاد شده‌اند را بهبود می‌بخشد.

در دستگاه فرکشنال آر اف، سوزن‌های بسیار ریزی تعبیه شده است که امواج با ورود این سوزن‌ها، به لایه میانی پوست، انتقال پیدا می‌کنند و باعث ساخت کلاژن جدید و انقباض کلاژن‌های موجود خواهند شد و به دلیل عدم دستکاری لایه سطحی پوست، و اعمال تحریکات روی مناطق عمقی تر، ایجاد عوارض ظاهری در این روش نسبت به متدهای دیگر جوانسازی پوست بسیار کمتر است.

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری، بهترین امکانات از قبیل دستگاه‌های مدرن و کادری مجرب، متعهد و متخصص گرد آمده‌اند تا شما بتوانید نتایج درمانی بهترین آر اف فرکشنال در اصفهان را تجربه کنید.

دستگاه فرکشنال آر اف

امروزه دستگاه فرکشنال آر اف، با نام‌های مختلف و از برندهای گوناگون موجود است که اینفینی با توجه به مزایا و عملکرد مطلوب‌تر از بهترین‌ها است. از انواع دیگر می‌توان به اولتراسل و اسکارلت اشاره کرد که آنها هم معایب و محاسن خاص خود را دارند.

فرکشنال آر اف در کلینیک دکتر واعظ شوشتری

معایب و مزایای دستگاه فرکشنال آر اف

در ارتباط با معایب و عوارض این روش باید گفت؛ در صورتی که آر اف فرکشنال توسط پزشک متخصص پوست یا فردی کار آزموده، زیر نظر پزشک و با استفاده از دستگاه‌های مطلوب انجام شود، جز مختصری احساس درد هنگام انجام آر اف فرکشنال همچنین کمی قرمزی و خشکی پوست بعد از آن، انتظار عارضه دیگری را نداریم. ضمن اینکه قرمزی و خشکی پوست هم در نهایت پس از یک الی دو روز کاملاً رفع می‌شود.

از مزایای آر اف فرکشنال هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

1- بدون ایجاد عوارض جراحی و انواع دیگر لیزرهای تهاجمی، که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.
2- مشاهده آثار بهبودی حتی پس از اولین جلسه درمان
3- استمرار علائم بهبود پوست، حتی پس از پایان دوره درمان
4- در برگیرنده خواص درمانی برای طیف وسیعی از مشکلات پوستی

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

با استفاده از دستگاه فرکشنال آر اف انتظار درمان و رفع چه مشکلات پوستی می‌رود؟

1- رفع چین و چروک‌اطراف دهان، چشم و نواحی دیگر پوست
2- کاهش ترشح چربی بیش از حد در پوست
3- سفت کردن (لیفت) و جوانسازی پوست
4- بسته شدن یا بهبود منافذ باز پوست
5- آکنه و اسکار ناشی از آن
6- درمان تعریق بیش از حد
7- ترک‌های پوستی (استریا)

همشهریان گرامی، برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان می‌توانید بهترین تزریق ژل گونه در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌های پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصصین پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بیتا [ 1402-08-01 ]
من 32 سالمه ولی پوستم خیلی شل چه تعدادجلسه نیازه که پوستم سفت بشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رفع اسکار سوختگی و بخیه با بهترین روشرفع اسکار سوختگی و بخیه با بهترین روش

هر جراحتی که در پوست ایجاد می‌شود، به مرور زمان با جایگزینی سلولهای جدید ترمیم خواهد شد البته گاهی بازسازی پوست به اسکار می‌انجامد که بستگی به عمق و شدت جراحات وارده بر پوست و قابلیت های بدنی فرد دارد. در ادامه لیزر درمانی را به عنوان یکی از بهترین روشهای درمان جای زخم، بخیه و سوختگی معرفی می‌کنیم. ... ادامه مطلب

لیزر هلیوس؛ کاربردها، مزایا و مراقبتهالیزر هلیوس؛ کاربردها، مزایا و مراقبتها

لیزر درمانی هلیوس روشی موثر برای بهبود تن و بافت پوست، حذف خالکوبی و درمان رگ های عنکبوتی برای به حداقل رساندن یا حتی از بین بردن ظاهر آن ها است ... ادامه مطلب

فیلر الانسه و جوانسازی پوستفیلر الانسه و جوانسازی پوست

تزریق فیلر الانسه متفاوت و طبیعی عمل می کند؛ و به لطف خواص منحصر به فرد این فیلر، نه تنها چین و چروک ها اصلاح می‌گردد؛ بلکه تولید کلاژن نیز در پوست تحریک می‌شود تا علائم افزایش سن و پیری پوست در حد قابل قبولی بهبود یابد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین