منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

موقعیت قرارگیری ابرو و اهمیت آن

ابرو یکی از اجزای صورت است که فرم قرارگیری آن تاثیر بسزایی در زیبایی صورت دارد. با افزايش سن، علائم پیری صورت در يك سوم فوقاني كه شامل پلك‌ها، ابرو و پيشاني است زودتر از ساير قسمت‌هاي صورت ظاهر می‌شود. ظهور اين علائم در يك سوم فوقاني صورت به شكل پيدايش چين و چروك پيشاني، افتادگي ابروها و افتادگي پلك‌ها است كه بيشتر از جنبه زيبايي قابل توجه است چون وجود این علائم به فرد چهره‌ای غمگین می‌دهد.

از طرف دیگر افزایش متناسب فاصله ابرو و چشم، زیبایی و جلوه خاصی به صورت فرد خواهد داد. در آقایان ابرو روی لبه استخوانی قرار گرفته است ولی در خانم‌ها ابرو بالای لبه استخوانی قرار دارد. شکل نرمال ابرو به این صورت است که ابتدا و انتهای آن در یک سطح و وسط ابرو بالا تر قرار گرفته است.

هنگامی که این پارامترها به هم بخورد مخصوصاً وقتی که گوشه خارجی ابرو پایین بیاید، معمولا افراد از چهره خسته و پری پلک فوقانی شکایت دارند. اعمال جراحي متعددي براي بالا بردن ابرو و پيشاني طراحي شده‌اند که طی این اعمال برش خاصی بر روی پوست سر یا پیشانی ایجاد می‌شود تا از این طریق کشش لازم برای بالا بردن ابرو ایجاد شود.

صرف نظر از روش جراحی، تمامی این روشها نیاز به بستری، بیهوشی و تحمل دوران پس از عمل و عوارض جراحی دارد.

ولی بسیاری از افراد تمایل به انجام عمل جراحی برای ایجاد این تغییرات ندارند. برای این افراد مي‌توان با تزريق بوتاكس(BOTOX) يا دیسپورت (Dysport) بدون انجام عمل جراحي، چين وچروك‌هاي پيشاني را برطرف كرد و بالا بردن ابرو را انجام داد. افرادی که هنوز چين وچروك پيشاني ندارند ولی مایل به بالا بردن ابروی خود هستند یا افرادی که صرفاً مایل به بالا بردن بخش خاصی از ابروی خود هستند نیز می‌توانند از تزریق بوتاکس استفاده کنند ولی روش تزریق بوتاکس متفاوت است.

بهترین لیفت ابرو با تزریق بوتاکس در اصفهان

5 مزیت عمده لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

1- با این روش عمل جراحی انجام نمی‌شود و طبعاً از عوارض آن پرهیز می‌شود
2- تزریق بوتاکس روشی بدون عارضه است
3- انجام این روش تنها حدود ده دقیقه وقت نیاز دارد
4- امکان تغییر محل ابرو در شرایطی که موقعیت ابرو برای بیمار مطلوب نباشد
5- امکان تکرار تزریق بوتاکس در فواصل زمانی 9-6 ماه
در مجموع برای افرادی که فقط می‌خواهند موقعیت قرارگیری ابروی خود را تغییر دهند استفاده از تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو روش مطمئن، سریع و بدون عارضه است بنابراین روشی ایده‌آل برای بالا بردن ابرو به شمار می‌آید.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

همشهریان گرامی، برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان می‌توانید بهترین تزریق ژل گونه در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌های پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصصین پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ایران پارس پشم سیشه [ 1393-12-24 ]
بسیار عالی بود ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معرفی بهترین مزوژل های جوانساز پوستمعرفی بهترین مزوژل های جوانساز پوست

مزوژل که به عنوان مزوفیلر نیز نامیده می شود، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود. ... ادامه مطلب

چه زمانی بعد از بوتاکس می توان آرایش کرد؟چه زمانی بعد از بوتاکس می توان آرایش کرد؟

تزریق بوتاکس مانند سایر روشهای جوانسازی پوست همچون تزریق ژل و فیلر ممکن است با عوارضی همچون کبودی همراه باشد و برخی افراد بخواهند برای پوشاندن این کبو ... ادامه مطلب

کاربردهای متنوع تزریق بوتاکسکاربردهای متنوع تزریق بوتاکس

سم بوتولینوم که در ایران، با نام تجاری بوتاکس معروف است در حقیقت سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم بوده و با هدف ایجاد فلج موقت عضلات به کار می‌ رود. امروزه کاربرد تزریق بوتاکس در علم پزشکی بسیار گسترده می‌ باشد و در تخصص‌ های مختلف پزشکی کاربرد های متنوع درمانی برای بوتاکس پیدا شده است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین