منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / بلفارو پلاستی غیر جراحی ( پلاسما تراپی )

بلفارو پلاستی غیر جراحی ( پلاسما تراپی )

پلکسر یا پلاسماتراپی یکی از بهترین روشهای غیر جراحی برای جوانسازی پلک است. بسیاری از افراد دچار افتادگی پلک یا پوست اضافه پشت پلک هستند که چهره‌ای خسته و مسن برای آنها ایجاد می‌کند. این افراد به این وضعیت آگاه هستند و می‌دانند بدون آن چهره شاداب و جذاب‌تری دارند ولی این افراد از بی‌حسی و جراحی پلک یا عمل بلفاروپلاستی هراس دارند. برای این افراد بلفاروپلاستی بدون انجام روشهای تهاجمی توصیه می‌شود. بلفاروپلاستی غیرجراحی، تکنیک کاملا جدید و به روز اروپا است که در آن از تیغ یا لیزر برای برش استفاده نمی‌شود در واقع برشی داده نمی‌شود بلکه از پلاسما برای انجام این کار استفاده می‌شود و همچنین نیازی به بیهوشی عمومی یا موضعی (تزریقی) نیست بلکه از کرم بی‌حسی برای این روش استفاده می‌شود. حال به پرسش و پاسخ در مورد بهترین پلاسما برای درمان افتادگی پلک می‌پردازیم.

آیا می‌دانستید بدون جراحی هم می‌توانید پلکی جوان و زیبا داشته باشید؟ در کلینیک زیبایی و لیزر دکتر علیرضا واعظ شوشتری بهترین بلفاروپلاستی غیر جراحی یا پلاسما تراپی در اصفهان را تجربه کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

۱- پلاسما تراپی چیست؟

پلاسما تعاریف زیادی دارد ولی تعریف ساده آن فرم چهارم ماده است (جامد، مایع و گاز و پلاسما). پلاسما در واقع از حرارت دادن شدید گاز بوجود می‌آید به طوری که الکترون‌ها آزاد می‌شوند و یون‌ها باقی مانند. پلاسما خواص زیادی دارد که متفاوت با گاز است. پلاسما برخلاف گاز رسانای خوبی است. دمای پلاسما بسیار بالاست ولی همزمان فشار بسیار پایینی دارد بنابراین در تماس با ماده دیگر به سرعت سرد می‌شود و حرارت زیادی منتقل نمی‌کند. از همه این اثرات پلاسما در انجام این عمل استفاده می‌شود. دقت کنید که این پلاسما با پلاسمای مایع که بخشی از خون است کاملا متفاوت است.

۲- چرا به این روش “بلفاروپلاستی دینامیک” هم گفته می‌شود؟

این روش به عنوان “ بلفاروپلاستی دینامیک” هم شناخته می‌شود چراکه این فرصت برای پزشک وجود دارد که از بیمار بخواهد چشمانش را حین عمل باز و بسته کند تا دقیقاً چروک‍‌هایی که نیاز به درمان دارد مشخص شود و درمان شود. حتی برای خود بیمار این امکان وجود دارد که حین عمل چشمان خود را ببیند و نظر خود را بگوید.

۳- مکانیسم انجام این عمل چگونه است؟

همانطور که ذکر شد در این روش از تیغ و برش استفاده نمی‌شود و در واقع پوست یا چربی پلک برداشته نمی‌شود بلکه با استفاده از پلاسما یا پلکسر لایه سطحی پوست تصعید (مستقیما از جامد به گاز تبدیل می‌شود) خواهد شد و این مساله باعث جمع شدن لایه‌های زیرین پوست می‌شود.

۴- هرجلسه درمانی چقدر طول می‌کشد؟

بیمار باید حدود ۲۰-۳۰ دقیقه کرم بی‌حسی روی پلک‌ها داشته باشد. هر جلسه درمانی بطور متوسط بین ۱۰-۱۵ دقیقه طول می‌کشد و بیمار می‌تواند نتیجه عمل را بلافاصله ببیند.

۵- معمولاً چند جلسه درمانی لازم است؟

کاملاً بستگی به میزان افتادگی و نوع پوست دارد. معمولا بین ۳-۱ جلسه درمانی لازم است. بسیاری از بیماران طی ۱ جلسه بهبودی کامل دارند ولی در تعدادی از بیماران جلسات تکمیلی دوم یا سوم لازم است. در صورت نیاز به جلسه درمانی دوم یا سوم، فواصل جلسات یک ماه است.

۶- بعد از این عمل از نظر ظاهری چگونه هستیم؟

در این روش نقاط ریز با فاصله کم برروی پوست ایجاد می‌شود که باعث تصعید لایه سطحی بدون آسیب به لایه بازال می‌شود بنابراین بعد از عمل دلمه ‌های ریز بر روی پلک وجود دارند که طی ۳-۷ روز می‌ریزند و پلک به حالت طبیعی برمی‌گردد. مهمتر اینکه طی این عمل هیچ خونریزی اتفاق نمی‌افتد و پلک از نظر عملکرد بعد از عمل کاملاً طبیعی عمل می‌کند.

۷- این روش برای چه کسانی مفید است؟

1- افرادی که از جراحی یا از بیهوشی و بی‌حسی هراس دارند
2- افرادی که افتادگی کمی دارند و قصد دارند آنرا ترمیم کنند
3- افرادی که افتادگی یک طرفه دارند و ممکن است جراحی باعث عدم تقارن شود
4- افرادی که بیماری خونریزی دهنده دارند یا دارویی مثل وارفارین مصرف می‌کنند
5- افرادی که مشغله زیادی دارند و تورم و بخیه یک هفته‌ای جراحی را نمی‌توانند داشته باشند
6- افرادی که چشمان شرقی دارند و قصد دارند با کمی لیفت نمای غربی تری به آن بدهند
7- افرادی که قبلا جراحی پلک کرده‌اند ولی متقارن نیست و می‌خواهند هر دو چشم متقارن شود

بهترین بلفارو پلاستی غیر جراحی در اصفهان

۸- عوارض این عمل چیست؟

در بررسی‌های انجام شده این عمل در کلینیک‌های اروپا بر روی ۱۰۰۰ بیمار( ۸۰۰ خانم و ۲۰۰ آقا) در سنین ۲۳ تا ۸۲ سال انجام شده است. بیماران با هر میزان افتادگی پلک و حتی سیگاری ها هم عمل شده اند. نکته مهم اینکه ۱۰۰ درصد بیماران از عمل راضی بوده اند و هیچ یک عوارضی نداشته اند.

9- وضعیت بعد از عمل چگونه است ؟

پس از انجام پلاسما تراپی پلک قرمز و کمی متورم است و نقاط کارشده دلمه های کوچک قهوه ای رنگ دارد. تورم و کمی احساس ناراحتی ممکن است تا ۳ روز طول بکشد. دلمه‌ها خود به خود بین ۷-۳ روز بعد می‌افتد ولی در طی این مدت نباید به آنها دست زد یا آنها را کند. حتماً باید اجازه دهیم تا این دلمه ها خود به خود بیافتد. در طی این مدت از کرم ترمیم برای بهبود سریع‌تر استفاده می‌شود. در این شکل نمای چشم قبل عمل و بلافاصله بعد از عمل نشان داده شده است. دلمه های ریز طی ۷-۳ روز می‌ریزند.

اینستاگرام دکتر واعظ

لطفا برای مشاهده عکسهای قبل و بعد کلیک کنید

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خ ا ک س ا ر [ 1400-10-21 ]
هزینه عمل بلفاروپلاستی چقدر هست؟

زینا کمالی [ 1400-05-22 ]
سلام. لطفا در مورد هزینه های پلکسر هم توضیح بدید.

نسرین رحیمی [ 1400-04-20 ]
با سلام خدمت شما برای کوچک شدن بینی گوشتی هم انجام میدین

سیمااحمدی [ 1400-03-12 ]
سلام وعرض ادب من افتادگان پلک دارم ميخواستم ببينم هزينه چقدر است؟ وآیا برای صورت هم کار انجام میدهید؟

الهام [ 1400-01-26 ]
در عمل بلفاروپلاستی پس از گذشت 8الی 10 سال مجددا پلک دچار افتادگی میشود ، در پلاسما وضعیت چگونه است؟

رویا [ 1395-09-11 ]
با تشکر از اطلاعات کامل و چ خوشحالم ک همچین روشی وجود داره

میترا هومانی [ 1394-12-07 ]
سلام خدمت آقای دکتر واعظ هزینه این عمل چقدر است؟ یک جلسه چقدر برای هر 2 پلک و اگر از یک جلسه بیشتر شود چقدر میشود؟ چون من شاغل هستم بعد از عمل نیاز به استراحت دارد یا خیر ؟ برای من که چشمم ضعیف است و عینک میزنم مشکلی ایجاد نمیکند؟ ممنون میشوم پاسخ دهید متشکرم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انجام روشهای جوانسازی همراه با تزریق پرکننده های پوستیانجام روشهای جوانسازی همراه با تزریق پرکننده های پوستی

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو، با کسب سالها تجربه در تزریق ژل و تزریق چربی و انجام روشهای جوانسازی مانند آر اف فرکشنال و هایفوتراپی در اصفهان، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات می‌باشند ... ادامه مطلب

ریزش مو در زنان بالای 40 سالریزش مو در زنان بالای 40 سال

هر زن جوان یا میانسالی می‌ تواند تحت تأثیر انواع ریزش مو قرار گیرد، اگرچه ریزش مو معمولاً در زنان بالای ۴۰ سال، زنانی که تازه بچه‌ دار شده‌ اند، زنانی که شیمی‌ درمانی کردند یا تحت تأثیر دارو های دیگر قرارگرفتند، شایع‌ تر است ... ادامه مطلب

علت ریزش مو و طاسی در زنان چیست؟علت ریزش مو و طاسی در زنان چیست؟

ریزش بیش از حد یا غیر طبیعی مو به عنوان آلوپسی شناخته می‌شود و انواع مختلفی دارد. آلوپسی آندروژنتیک شایع ترین علت ریزش مو در زنان است. از دیگر اختلالات می توان به آلوپسی آره آتا ، تلوژن افلوویوم ، آلوپسی سیکاتریکال و آلوپسی آسیب زا اشاره کرد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین