منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / تزریق ژل یا فیلر و سوالات رایج در این زمینه

تزریق ژل یا فیلر و سوالات رایج در این زمینه

با توجه به ابداعات و نوآوری‌هایی که امروزه در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست انجام پذیرفته است، به سهولت می‌توان پوستی شاداب، جوان و بدون عیب و نقص داشت. یکی از روشهایی که این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار محسوب می‌شود، تزریق ژل یا فیلر به عنوان پرکننده است. در ادامه قصد داریم، به سوالاتی که در ارتباط با تزریق ژل مطرح است و چگونگی انجام بهترین تزریق فیلر ، بپردازیم.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

تزریق ژل چیست؟

فیلر یا همان پرکننده‌های پوستی، به موادی گفته می‌شود که ساختاری شبیه ژل دارند. از تزریق فیلرهای پوستی می‌توان برای افزایش حجم و جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی و به طور کلی، جوانسازی و زیبایی استفاده نمود.

تزریق ژل یا فیلرهای پوستی، بعد از تزریق بوتاکس، فراگیرترین روش جوانسازی پوست در جهان است و به دلیل هزینه‌های مناسب، غیرتهاجمی بودن و عوارض بسیار کم، افراد بی‌شماری از این روش برای رفع عیوب، افزایش حجم و جوانسازی پوست خود استفاده می‌‌نمایند.

عوارض تزریق ژل کدام است؟

بهترین راه برای ایجاد کمترین عوارض در تزریق ژل صورت یا فیلر، مراجعه به کلینیک‌های معتبر، تزریق ژل توسط متخصص پوست و مو ، همچنین استفاده از ژل‌های مورد تایید می‌‌باشد. سابق بر این افراد به دلیل تزریق ژل دائمی درگیر عوارضی از قبیل حرکت مواد، گلوله شدن در زیر پوست، عفونت و ... می‌شدند ولی امروزه در تمام دنیا از تزریق این قبیل فیلرها خودداری می‌شود.

به همین جهت تزریق ژل با کمترین عوارض همراه است. از عوارض رایج تزریق ژل می‌توان به کمی تورم در محل تزریق، گاهاً کبودی مختصر و درد بسیار خفیف اشاره نمود. در کلینیک دکتر واعظ همواره تلاش می‌شود با بهره‌مندی از سالها تجربه و مهارت در تزریق فیلر و استفاده از برندهای معتبر مانند ژویدرم ، تیوسیال و الانسه، مراجعین گرامی از بهترین تزریق ژل در اصفهان برخوردار شوند.

آیا ماندگاری تزریق ژل دائمی است؟

در ارتباط با ماندگاری تزریق فیلر باید گفت، این روش غیر دائمی است و تاثیر آن به مدت محدود باقی خواهد ماند. ولی اگر از ژل‌های هیالورونیک اسید و معتبر استفاده شود به این دلیل که با تزریق این مواد در محل، کلاژن سازی صورت خواهد گرفت، در نتیجه پس از پایان مدت اثر ژل، ممکن است بافت مورد تزریق، حجیم‌تر و بهتر از قبل شود.

اقدامات قبل و بعد از تزریق ژل کدام است؟

1- یک هفته قبل از تزریق ژل از داروهای رقیق کننده خون مانند پلاویکس، آسپیرین، بروفن، ویتامین ای، و امگا 3 استفاده نکنید.
2- دو هفته بعداز تزریق ژل از درمان‌های لیزر یا ماساژ صورت اجتناب شود.
3- اگر سابقه تبخال دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

از مزایای بارز تزریق ژل بازگشت سریع به زندگی روزمره و کار است بدون اینکه ناهنجاری یا محدودیت خاصی در چهره ایجاد شده باشد.

بهترین تزریق ژل  و فیلر در اصفهان ، دکتر علیرضا واعظ شوشتری

برای چه مواردی تزریق ژل انجام می‌شود؟

- رفع گودی زیر چشم
- رفع اسکارهای ناشی از زخم و آکنه
- درمان خطوط عمودی اطراف لب و گوشه دهان
- درمان خطوط اخم و پیشانی
- رفع خط خنده
- رفع خطوط پنجه کلاغی کنار چشم
- برجسته سازی چانه و زاویه سازی صورت یا مادلینگ
- افزایش حجم و زیبایی گونه یا همان گونه‌گذاری
- متقارن سازی لب‌ها و افزایش حجم لب‌ها با تزریق ژل لب
- رینوپلاستی غیر جراحی یا تزریق ژل بینی

توجه کنید!

در پایان متذکر می‌شویم پس از مراجعه به مراکز درمانی معتبر به منظور تزریق ژل، از برند فیلری که قرار است تزریق شود مطلع گردید و مشخصات روی جعبه فیلر را رؤیت نمایید و در صورت امکان جعبه را نزد خود نگهداری کنید. با این اقدامات از عوارض ناشی از تزریق ژل‌های بی‌کیفیت و فله،‌ جلوگیری خواهید نمود. در انتشار این محتوا به جهت ارتقاع سلامت جامعه کوشا باشید.

بدون شک اکثر مراجعین کلینیک‌های پوست و مو به دنبال روشهای جوانسازی پوست و زیبایی هستند. متقاضیان عزیز برای انجام بهترین آر اف فرکشنال در اصفهان نیز به عنوان بهترین روش جوانسازی، می‌توانند به متخصص پوست و موی مجرب و متکی به دانش روز، در اصفهان مراجعه نمایند و از مزایای این روش بهره‌مند شوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زینب اصغری [ 1402-07-01 ]
سلام آقای دکتر بعد از تزریق ماندگاری ژل لب چقدر هست؟ یعنی هر چند وقت یکبار بازم باید برای تزریق مجدد مراجعه کنم؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشکلات پوستی بیماران مبتلا به ایدزمشکلات پوستی بیماران مبتلا به ایدز

طبق تحقیقات 90 درصد از افرادی که با ویروس HIV زندگی می‌کنند، در برخی از مراحل بیماری علائم پوستی و تغییرات را تجربه می‌کنند. این علائم پوستی می‌تواند هم مربوط به ابتلا به ایدز باشد و یا به صورت عوارض داروهایی که برای درمان مصرف می‌شوند. ... ادامه مطلب

مزونیدلینگ چیست و چه نقشی در جوانسازی پوست دارد؟مزونیدلینگ چیست و چه نقشی در جوانسازی پوست دارد؟

مزونیدلینگ ترکیبی از روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که یک متد بسیار خوب برای جوانسازی و سفت شدن پوست، رفع چروک های ظریف، بستن منافذ پوست، روشن شدن و شفافیت پوست و رفع اسکار آکنه می باشد. مزونیدلینگ در اصفهان توسط دکتر واعظ شوشتری با نتایج بسیار درخشان قابل انجام است ... ادامه مطلب

پی آر پی و پی آر اف چه شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند؟پی آر پی و پی آر اف چه شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند؟

کاربرد روشهایی مانند پی آر پی (پلاسمای غنی از پلاکت) و پی آر اف (فیبرین غنی از پلاکت) در جوانسازی پوست یک استراتژی درمانی نوین می باشد که بر اساس فاکتورهای رشد خودی، پایه ریزی شده است. بیس اصلی مواد قابل تزریق در این روشها پلاکت است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین