منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

اولین نشانه‌های پیری در پوست اطراف چشم و حدود دهه سوم زندگی ایجاد می‌شود. با افزایش سن کلاژن در لایه‌های عمیق پوست از بین می‌رود. کلاژن از پوست ما حمایت می‌کند و باعث می‌شود که پوست سفت به صورت بچسبد و با از دست دادن کلاژن، پوست شل و افتاده می‌شود. همچنین پیشانی و ابروها با فعالیت عضلات دور چشم به پایین کشیده می‌شوند.اینستاگرام دکتر واعظ

وقتی اخم می‌کنیم، به مرور زمان و تکرار هر روزه این حرکت، ابروها دچار افتادگی خواهند شد. ترکیب پیرشدن پوست صورت با از دست دادن کلاژن و رنگ پوست و کشیده شدن مکرر روزانه پوست توسط عضلات اخم و دور چشم، در طول یک دوره زمانی باعث می‌شود که ابرو و پیشانی روی پلک پایینی دچار افتادگی شوند.

این مساله باعث می شود که ظاهر صورت پیرتر به نظر برسد. تزریق بوتاکس علاوه بر آثاری که در از بردن چین و چروک‌ها دارد، با به کار گیری تکنیکی خاص قادر است لیفت ابرو را هم انجام دهد در واقع تزریق بوتاکس تنها یک روش درمانی برای ترمیم چین و چروک دور چشم و ابرو و ... نیست، بلکه می‌تواند نیاز به جراحی لیفت ابرو را هم به تاخیر اندازد.

تاثیر تزریق بوتاکس در لیفت ابرو

بوتاکس با شل کردن عضله‌هایی که پیشانی را به سمت پایین می‌کشند، کار می‌کند. وقتی بوتاکس به عضله‌های اخم و کنار ابرو تزریق می‌شود، عضله‌ها شل می‌شوند و پوست پیشانی می‌تواند بالا برود. خط اخم نیز کاهش پیدا می‌کند. وقتی بوتاکس به بخش بالا، جانبی یا خارجی عضله حلقوی چشم، عضله بالایی دور چشم تزریق شد، عضله شل می‌شود قسمت خارجی پیشانی را به پایین نمی‌کشد و پوست پیشانی می‌تواند بالا برود.

دو عضله بزرگ در پیشانی، عضله‌های فرونتالیس، پیشانی را نگه می‌دارند و به سمت بالا می‌کشند. عضلات اخم و دورچشم برخلاف عضلات فرونتالیس پیشانی را به سمت پایین می‌کشند. وقتی عضلات دورچشم و اخم توسط بوتاکس شل شدند، عضله فرونتالیس می‌تواند به خوبی پیشانی را بالا بکشد. لیفت ابرو با تزریق بوتاکس نیز از قابلیت‌های این روش تزریقی است.

در این روش با پیشرفت قابل توجه و سفت شدن پلک‌های بالایی، صاف و جوان شدن ناحیه اخم بین ابروها و کاهش چین و چروک دور چشم، صورت ظاهری با طراوت و جوان به خود می‌گیرد و دیگر از چشمان خسته و عبوس خبری نیست. افرادی که پلک‌های سنگینی ندارند و به دنبال بهبود سریع و آسان در ظاهر کلی ابروهای خود هستند، می‌توانند با انتخاب این روش ترمیم نسبتاً خوبی در این ناحیه داشته باشند.

در این افراد تزریق بوتاکس می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با تزریق بوتاکس به عضلات پایین آوردنده ابروها، عضلات ضعیف می‌شوند و ابروها بالا برده می‌شوند. در انجام این روش، هدف جلوگیری از تغییر شکل ابروها توسط عضلات در طول زمان است.

بهترین تزریق بوتاکس به ابرو در اصفهان

روشهای مختلف لیفت ابرو

البته روشهای دیگری هم برای لیفت ابرو وجو دارد که تزریق ژل یا فیلر هم یکی از آنها است. تزریق مواد پرکننده (فیلر) موجود در بازار نیز می‌توانند دم ابرو را بالا ببرند، جراحی لیفت ابرو هم به عنوان یک روش تهاجمی برای لیفت ابرو و رفع بسیاری از نقایص این ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته به دلیل تهاجمی بودن عوارض خاص خود را دارد.

انتخاب مناسب ترین روش، بستگی به میزان مورد نیاز ترمیم در ابروها دارد. تزریق ژل یا فیلر و تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو، روشهای درمانی غیرتهاجمی و موقتی هستند که برای تمدید تاثیرات، نیاز به تکرار دارند.

زمان تزریق و ماندگاری تزریق بوتاکس در لیفت ابرو

درمان در عرض چند دقیقه صورت می‌گیرد و نتایج آن حداقل برای سه تا چهار ماه باقی خواهد ماند. بسیاری از جراحان و متخصصان پوست، بوتاکس را بخش جدایی ناپذیر جراحی لیفتینگ یا بالا کشیدن ابرو در نظر می‌گیرند، زیرا کاربرد آن قبل از جراحی به شل شدن عضلات و بهبود بیمار کمک می‌کند.در صورتی که تزریق بوتاکس به درستی، توسط پزشک مجرب انجام شود، ابروها به شکل نامحسوس و در عین حال موقتی بالا می‌روند و جذابیت چشمها افزایش پیدا می‌کند.

همشهریان گرامی، برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان می‌توانید بهترین تزریق ژل گونه در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌های پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصصین پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پناهی [ 1402-07-17 ]
آقای دکتر خسته نباشید آیا بعد از تزریق بوتاکس پیشانی ورم کردن طبیعی یا نه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
خطوط استاتیک و داینامیک صورت کدامند؟خطوط استاتیک و داینامیک صورت کدامند؟

خطوط دینامیک که خطوطی هستند که در حالت عادی وجود ندارند و تنها در زمان فعالیت عضلات پیشانی مانند زمان اخم کردن پدیدار میشوند. دیگری خطوط استاتیک هستند که به صورت دائمی در پیشانی وجود دارند و ربطی به فعالیت عضلانی ندارند. ... ادامه مطلب

دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟

دمودکس معمولاً در تاریکی شب ظاهر می شود و از سلول های مرده پوست تغذیه می کنند. محل زندگی این انگل ها کل بدن است، در واقع هر جایی که مویی روییده باشد می تواند محل امنی برای این جانواران موذی باشد. دمودکس با تغذیه از سلول های مرده پوست سر، رشد می کند و به زندگی ادامه می دهد. ... ادامه مطلب

در جوانسازی پوست هایفوتراپی بهتر عمل می کند یا آر اف فرکشنال؟در جوانسازی پوست هایفوتراپی بهتر عمل می کند یا آر اف فرکشنال؟

هایفوتراپی و آر اف فرکشنال هر دو از موثرترین شیوه‌های درمانی غیرجراحی و غیرتهاجمی برای سفت کردن پوست هستند که با گرم کردن پوست موجب بازسازی کلاژن در لایه‌های عمیق پوست می‌شوند. اگرچه هر دو روش باعث کاهش چین و چروک پوست صورت خواهند شد اما در بکارگیری آنها از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین