منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / تزریق چربی یا پیوند سلول های چربی

تزریق چربی یا پیوند سلول های چربی

پیوند چربی یا تزریق چربی به عملی گفته می‌شود که طی آن سلول‌های چربی از موضعی که دارای حجم اضافه چربی است به قسمتی از بدن که لایه چربی زیر پوستی تحلیل رفته یا به هر دلیل دیگری حجم دلخواه را ندارد، انتقال پیدا می‌کند. ممکن است شما به دلایل مختلفی مانند، افزایش سن، رژیم‌های لاغری غیر اصولی، عوامل ژنتیک و … مقدار چربی لازم و مفید در زیر پوست خود را از دست داده باشید و این امر موجب ایجاد چین و چروک در پوست شما شده باشد، یا حجمی که مورد دلخواه شما است در بافت مورد نظرتان به دلایل ژنتیکی، از ابتدا وجود نداشته باشد.

در این موارد روشهای مختلفی جهت پر کردن و رفع عوارض ایجاد شده در صورت و اندام وجود دارد که یکی از بهترین موثرترین و کم عارضه ترین آنها افزایش حجم و جوانسازی پوست با پیوند چربی یا تزریق چربی می‌باشد.

ماندگاری تزریق چربی

در تزریق چربی هم مانند تزریق ژل‌، حجم از دست رفته صورت و اندام بازسازی می‌شود. نتایج حاصل از تزریق چربی، مشروط بر اینکه عمل برداشت، سانتریفیوژ و تزریق چربی کاملاً به درستی و توسط پزشک متخصص و ماهر انجام شده باشد، مدت طولانی‌تری باقی مانده و در بیشتر موارد باعث جوان‌سازی دائمی پوست می‌شود.

دکتر واعظ شوشتری، ماندگاری تزریق چربی

7 کاربرد تزریق چربی

1- برطرف کردن چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن در نواحی خطوط خنده، خط اخم، زیر چشم و ناودان اشکی
2- برجسته سازی اجزایی مانند گونه‌ها و لب‌ها در صورت
3- پرکردن انواع زخم های برجسته و بهبودی ظاهر آنها
4- بازسازی و پر کردن سینه
5- جوانسازی دست‌ها
6- برجسته سازی باسن
7- درمان نواقص مادرزادی

اینستاگرام دکتر واعظ

نتایج تزریق چربی

پس از انتقال و تزریق چربی به ناحیه مورد نظر، سلول‌های جدید با بافت زیرین، پیوند خورده و خون رسانی برای سلول‌های تزریق شده انجام می‌شود. همچنین ریسک ایجاد آلرژی یا حساسیت در تزریق چربی به جهت استفاده از چربی بدن خود فرد برای افزایش حجم، به کلی منتفی است و به همین دلیل (تزریق چربی که از بدن خود فرد برداشته شده است)، و هم سانی سلول‌های تزریق شده با سلول‌های زیرین، نتایج بسیار طبیعی خواهد بود.

همشهریان گرامی، برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان می‌توانید بهترین تزریق ژل در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌های پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصصین پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :باستانی [ 1402-07-30 ]
برای حجیم سازی سینه ها چقدره هزینش ؟ و اینکه نیاز به بیهوشی هست ؟

برکتین [ 1402-06-11 ]
سلام خسته نباشید تزریق چربی به باسن هم انجام میدید ؟ تا چند وقت ماندگاری داره ؟

خداپناهی [ 1402-06-10 ]
من تزربق چربی انجام دادم بسیارعالی بود و نتیجه فوق العاده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی برای چه افرادی و در کدام نواحی مناسب است؟تزریق چربی برای چه افرادی و در کدام نواحی مناسب است؟

تزریق چربی بدن یکی از بهترین فیلرها (پرکننده‌ها) برای افزایش حجم و فرم دهی به اندام و صورت می‌باشد. با تزریق چربی (پیوند چربی) ، چربی از یک قسمت به قسمت دیگر بدن منتقل می‌شود تا در محل تزریق شاهد فرم بهتر و حجم بیشتری باشید ... ادامه مطلب

آیا هایفوی صورت واقعا تاثیر دارد؟آیا هایفوی صورت واقعا تاثیر دارد؟

در گذشته لیفت پوست فقط به واسطه جراحی قابل انجام بود؛ ولی امروزه روشی به نام هایفوی صورت، بدون نیاز به جراحی و تحمل عوارض آن، با نتایجی بسیار چشمگیر و مطلوب به لیفت پوست صورت می‌پردازد ... ادامه مطلب

تاثیرات لیزر کم توان و پر توان برای پوستتاثیرات لیزر کم توان و پر توان برای پوست

لیزر درمانی که به نام درمان نوری نیز شناخته می‌ شود، روشی از درمان است که از انواع خاصی از پرتو های نوری، برای تعامل با بافت مورد نظر استفاده می‌ کند. درمان‌ های لیزری اثربخش بوده و مزیت‌ های حاصل از آنها، طولانی مدت می‌ باشند . ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین