منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل

عوارض تزریق چربی

همانطور که می‌دانید تزریق چربی یکی از بهترین روشهای حجم دهی صورت و بدن می‌باشد که امروزه با اقبال فراوانی روبه رو شده است. در این شیوه جوانسازی پوست، با برداشت چربی از مناطقی مانند شکم، پهلوها، باسن، ران‌ها، بازوها و غیره، که معمولاً افزایش بافت چربی مناسبی دارند، و انتقال سلول‌های چربی به نقاطی که مد نظر بیمار و مطابق با صلاحدید پزشک متخصص است، فرآیند تزریق انجام می‌شود. قبل از شرح عوارض تزریق چربی، ابتدا به توضیح مختصری در ارتباط با نحوه انجام تزریق چربی خواهیم پرداخت. در ادامه با ما باشید.

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری، با سال‌ها تجربه در زمینه‌ پوست، مو و زیبایی، در محیطی آرام می‌توانید بهترین تزریق چربی در اصفهان را با حداقل عوارض و خطرات تجربه کنید.

چگونگی انجام تزریق چربی

همانطور که بارها و بارها در مطالب قبلی اشاره شد، در تزریق چربی سلول‌های چربی از مناطقی از بدن برداشته می‌شوند. این سلول‌ها برای جدا سازی و خالص شدن، در سانتریفیوژ قرار داده می‌شوند تا با چرخش، بتواند سلول‌های چربی را از مواد دیگر مانند لیدوکائین، خون و ... جدا کند. لازم به ذکر است این مرحله در کسب نتایج مطلوب‌تر و ماندگار بسیار تاثیر دارد.

پس از خالص سازی سلول‌های چربی، با استفاده از سرنگ‌های مخصوص، چربی به منظور افزایش حجم و جوانسازی در بافت هدف تزریق می‌گردد. فرآیند تزریق برای کسب نتایج بهتر، در هر قسمتی، ممکن است چندین بار تکرار شود تا به فرم و حجم دلخواه نزدیک گردد. یادآوری این نکته ضروری به نظر می‌رسد که پس از تزریق چربی، مقداری از سلول‌های تزریق شده، به طور طبیعی جذب خواهند شد.

به همین منظور پزشک متخصص ممکن است میزان بیشتری از چربی را تزریق نماید تا پس از جذب با مشکل کاهش حجم مواجه نشوید.

تزریق چربی در کلینیک دکتر واعظ

عوارض تزریق چربی

تزریق چربی روشی با ماندگاری نسبتاً بالا است که با حداقل تهاجم، در مقایسه با روشهای جراحی کمترین عوارض را دارا می‌باشد. هر روشی برای جوانسازی و حجم دهی ممکن است عوارضی را هم در پی داشته باشد که این عوارض از خفیف تا شدید متغیر هستند. تزریق چربی هم از این قاعده مستثنی نیست. و عوارض خاص خود را دارد ولی به این جهت که مواد قابل تزریق از بدن خود شما استخراج می‌شوند ریسک ایجاد عوارض به حداقل کاهش پیدا می‌کند و مشکلاتی از قبیل ایجاد آلرژی یا حساسیت در این روش به کلی منتفی است.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

تزریق چربی بدون نیاز به برش و جراحی انجام می‌شود. به همین دلیل عوارض پس از جراحی، شامل آن نخواهد شد. از عمده ترین عوارض تزریق چربی می‌توان به ایجاد درد مختصر، تورم و کبودی در محل برداشت و نقاطی که تزریق در آنها انجام شده، اشاره کرد که با استراحت، پس از چند روز مرتغع خواهد شد.

همشهریان گرامی، برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان می‌توانید بهترین تزریق ژل گونه در اصفهان را با مراجعه به کلینک‌های پوست، مو و زیبایی، زیر نظر متخصصین پوست فعال در این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بدخشانی [ 1402-07-17 ]
سلام آقای دکتر عزیز دختر من تزریق چربی تو کلینیک شما انجام داد و بسیار خوشحالم از تغییر زیبایی که داشتم ممنونم از شما

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ملانونیشیای طولی چیست؟ملانونیشیای طولی چیست؟

ملانونیشیا توسط یک خط تیره در ناخن یا ناخن‌ها ایجاد می‌شود. این می‌تواند نشانه‌ای از بیماری جدی‌تر باشد، به همین دلیل تشخیص مناسب ضروری است. معاینه میکروسکوپی یا بیوپسی گاهی لازم است که علل و گزینه‌های درمان را تعیین کند. پیدا کردن علت اصلی ملانونشیا کاملاً یک فرایند پیچیده می‌باشد. ... ادامه مطلب

درمان تبخال و پیشگیری از انتقال آندرمان تبخال و پیشگیری از انتقال آن

تبخال بیماری شایعی است که همه ما در زندگی ممکن است به آن مبتلا شده باشیم.شایع ترین نوع تبخال،تبخال لب است که در اطراف دهان و لب‌ها ایجاد می‌شود. اما ویروسی که باعث ایجاد تبخال می‌شود می تواند نقاط دیگری از بدن را هم آلوده کند ... ادامه مطلب

علل به وجود آمدن ضایعات پوستیعلل به وجود آمدن ضایعات پوستی

ضایعات پوستی بارزترین ویژگی بیماری های پوستی هستند. آنها از لحاظ شکل، اندازه و علت متفاوت بوده و بر اساس نمای ظاهری، و منشا ایجادشان طبقه بندی می شوند. ضایعات پوست را می توان به انواع اولیه و ثانویه طبقه بندی کرد که در ادامه مطلب به آنها می‌پردازیم ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین