منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / بهترین روش گونه گذاری

بهترین روش گونه گذاری

با توجه به زیبایی خاصی که برجستگی گونه در صورت ایجاد می‌کند، بسیاری از افراد در پی افزایش حجم و فرم دهی به این جزء از صورت می‌باشند. در این بحث قصد داریم، شما را با انواع روشهای گونه گذاری آشنا سازیم و معایب و مزایای این روشها را بررسی نماییم.

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری، تزریق ژل گونه و تزریق چربی گونه در اصفهان با استفاده از بهترین نوع فیلر و تخصص در تزریق چربی، برای مراجعین محترم انجام می‌شود. لطفاً برای مشاوره و تعیین نوبت با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

سه روش رایج گونه گذاری

1- روش جراحی
2- تزریق ژل گونه
3- تزریق چربی گونه

گونه گذاری در کلینیک دکتر واعظ شوشتری

روش جراحی

جراحی یکی از روشهای گونه گذاری است که با افزایش حجم و فرم دهی مطلوب به گونه‌ توام می‌باشد. در این روش، با استفاده از جراحی باز و در اتاق عمل اقدام به جراحی استخوان گونه یا کارگذاری پروتز گونه می‌شود که روشی ماندگار و دائمی بوده و با عوارض انواع جراحی همراه است. شما ممکن است به دلیل عوارض و دوران نقاهت نسبتاً طولانی جراحی گونه، همچنین هزینه‌های بالای روشهای جراحی، تمایلی به انجام جراحی گونه نداشته باشید که در این صورت هم می‌توانید با روشهایی مانند تزریق ژل گونه و تزریق چربی گونه به نتایج درخشانی در زمینه گونه گذاری دست پیدا کنید. در ادامه به معرفی این دو روش خواهیم پرداخت

تزریق ژل گونه

امروزه تزریق فیلر یا ژل به عنوان پرکاربردترین اقدام زیبایی پس از بوتاکس مطرح است. در این روش، عمدتاً با تزریق ماده‌ای از جنس هیالورونیک اسید، افزایش حجم و فرم دهی در محل تزریق ایجاد خواهد شد. گونه‌ها یکی از نقاط صورت هستند که با تزریق ژل، به خوبی می‌توان فرم مطلوب تری به آنها داد. تزریق ژل گونه، در صورتی که توسط پزشک متخصص و مجرب انجام پذیرد، با عوارض بسیار سطحی، در کلینیک یا مطب و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان، و در زمانی کوتاه صورت می‌گیرد. از مزایای این روش می‌توان به برگشت پذیری تزریق ژل گونه اشاره نمود که در روش جراحی، این امکان به کلی منتفی است.

تزریق چربی گونه

تزریق چربی هم مانند تزریق ژل، یکی از روشهای رایج حجم دهی و ایجاد فرم مناسب در اندام و صورت است. در این روش، برخلاف تزریق ژل که موادی از قبل ساخته شده در بافت مورد نظر تزریق می‌گردد، سلول‌های چربی از بدن خود شما استخراج می‌شود. سپس با خالص سازی این سلول‌ها و آماده ساختن آنها، به محل مورد نظر که می‌تواند زیر چشم، لب‌ها، گونه‌ها و ... باشد با تزریق انتقال می‌یابد. تزریق چربی گونه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای گونه گذاری است.

در تزریق چربی گونه نسبت به تزریق ژل زمان بیشتری صرف خواهد شد و متناسب با آن هزینه بیشتری هم با توجه به مهارت پزشک دریافت می‌شود. عوارض تزریق چربی گونه هم نسبت به تزریق ژل کمی بیشتراست که البته این عوارض، به احساس جزئی درد در محل برداشت و تزریق چربی، تورم نه چندان حاد و ایجاد کبودی، محدود می‌شود. عوارض تزریق چربی گونه نسبت به روشهای جراحی بسیار محدود و ناچیز است که همین خصوصیت، گونه گذاری با تزریق چربی را بسیار محبوب نموده است.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

خلاصه بحث

در میان سه روش اصلی گونه گذاری، با در نظر گرفتن محاسن روشهای جراحی، تزریق چربی و تزریق ژل به دلایلی که عنوان شد، متقاضیان بیشتری را به خود جذب نموده اند.

همشهریان گرامی، اگر می‌خواهید موهای زائد خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، با حداقل عوارض و با استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان از بین ببرید، حتما به کلینک‌های مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کرده و با اطمینان خاطر اقدام به این عمل نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زهره کلانتری [ 1400-10-13 ]
هزینه گونه گذاری چنده براکی نوبت داریند

فاطمه پناهی [ 1400-08-04 ]
سلام قیمت فیلر برای گونه گذاری چقدر است ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مهمترین نکات تزریق ژل لبمهمترین نکات تزریق ژل لب

تزریق ژل یا فیلر لب در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، با کمترین عوارض و بهترین نتایج انجام می‌پذیرد ... ادامه مطلب

کاربردهای درمانی رادیوسرجریکاربردهای درمانی رادیوسرجری

رادیو سرجری ضایعات پوست یکی از روش‌هایی است که پزشکان در بسیاری از موارد برای رفع عواملی که بر روی پوست مزاحمت ایجاد می‌کنند توصیه می‌کنند.کاربردهای این دستگاه در جراحی زیبایی پوست متنوع است از جمله برداشتن خال‌های سطحی و برجسته پوستی، کک‌ومک، تگ‌های پوستی و زگیل. ... ادامه مطلب

نحوه آمادگی برای جلسه اول لیزر موهای زائدنحوه آمادگی برای جلسه اول لیزر موهای زائد

حذف مو‌های زائد باید در طول چند جلسه و با نظر مستقیم پزشک انجام شود. در جلسه اول، با استفاده از دستگاه لازم، اشعه و پرتو کافی به فولیکول های مو تابانده خواهد شد. تابش اشعه به فولیکول های مو در جلسه‌ی اول لیزر مو‌های زائد، باعث توقف ادامه‌ رشد مو از آن ناحیه می گردد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین