منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک

پیل کربن هالیوودی

پیل کربن هالیوودی روشی مفید و کاربردی در زمینه روشن‌سازی و کوچک کردن منافذ باز پوست است. از نظر متخصصان پوست، پیل کربن هالیوودی یا کربن تراپی، با تحریک کلاژن سازی، به جوانسازی پوست هم کمک می‌کند و در مقایسه با سایر لیزرهای جوانسازی پوست، به دلیل کم تهاجمی بودن، هیچ خطر یا عارضه خاصی ندارد.

ضمن آنکه برای انواع پوست هم می‌تواند استفاده شود و نتایج این روش هم بلافاصله پس از انجام آن، قابل مشاهده است. کاربرد پیل کربن، پاکسازی پوست و منافذ آن است. اگر پیل کربن هالیوودی چندین بار تکرار شود، منافذ پوست، به تدریج تنگ تر می‌شوند و به دلیل تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر، جوانسازی هم روی پوست صورت می‌گیرد.

مراحل انجام پیل کربن هالیوودی

روش انجام پیل کربن یا کربن تراپی به این شکل است که ابتدا ژلی از جنس کربن روی پوست قرار داده می‌شود. پس از حدود بیست دقیقه، وقتی ژل خوب خشک شد و وارد منافذ پوست گردید، توسط یک گاز مرطوب، لایه‌های سطحی کربن، پاک شده، بعد از آن لیزر انجام می‌شود. فرآیند برخورد اشعه لیزر با کربن در سطح پوست، باعث پاکسازی پوست و منافذ آن خواهد شد.

پیل کربن هالیوودی در اصفهان

کاربرد پیل کربن هالیوودی

مزایای پیل کربن هالیوودی

کربن تراپی به این دلیل پیل کربن هالیوودی نام گرفته است که بلافاصله پس از انجام، پاکسازی و شفافیت پوست، به وضوح قابل مشاهده است و به همین دلیل، بسیاری از بازیگران هالیوودی، به دلیل تاثیرات آنی این روش، از آن استقبال می‌کنند. ضمن آنکه در این روش آثاری از تورم، قرمزی حاد، احساس درد در حین انجام و پس از اتمام کار، نیاز به طی دوران نقاهت و بسیاری از عوارض اقدامات لیزری پوست، دیده نمی‌شود.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

3 سوال بیشتر تکرار شده توسط کاربران در ارتباط با پیل کربن هالیوودی

1- آیا پیل کربن هالیوودی برای درمان کک و مک و لک‌های پوستی مناسب است؟ خیر، این روش درمانی برای لک و کک و مک اثر بخش نخواهد بود.

2- آیا پیل کربن هالیوودی برای از بین بردن جای بخیه مناسب است؟ خیر، برای درمان این ضایعات باید از انواع دیگر روشهای درمانی، مانند آر اف فرکشنال استفاده نمود.

3- آیا پیل کربن برای رفع تیرگی‌های زیر بغل و کشاله ران مناسب است؟ خیر، برای رفع این تیرگی‌ها باید از درمان‌های دارویی خوراکی، یا موضعی و لیزر استفاده شود.

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رویا دادخواه [ 1401-05-08 ]
سلام خسته نباشی برای جوان سازی پوست چه روشی را باید انجام دهم

نادیابردستانی [ 1400-03-29 ]
سلام خداقوت اقای دکتر من میخوام برا کک مک و روزنه برام نوبت میدین چون از بوشهر میخوام بیام

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با متد تزریق ژل لب طبیعیآشنایی با متد تزریق ژل لب طبیعی

لب های حجیم و خوش فرم، یکی از نشانه های زیبایی و جوانی محسوب می‌شوند. تزریق ژل لب تکنیکی است که می‌تواند حجمی ایده آل و فرمی مناسب را در لبها ایجاد کند. تزریق ژل لب بسته به تمایل فرد، حالت چهره، شکل و حجم اولیه لبها و تناسب مورد نیاز لبها با اجزای دیگر صورت انجام میشود ... ادامه مطلب

درمان جوش صورت با محلول آنتی بیوتیکدرمان جوش صورت با محلول آنتی بیوتیک

تأثیرات ضد التهابی آنتی بیوتیک ها به درمان جوش ها کمک می کند. این تأثیر حتی از قدرت آنتی بیوتیک ها در کشتن باکتری نیز بیشتر است. ... ادامه مطلب

استرچ مارک چیست و چگونه درمان می شود؟استرچ مارک چیست و چگونه درمان می شود؟

ترکهای پوستی که با نام‌های استرچ مارک یا استریا نیز شناخته می‌شوند، از جمله مشکلات پوستی هستند که در اثر عوامل داخلی بدن ایجاد می‌شوند. در این مقاله به عوامل ایجاد آن و راه های درمان این مشکل پوستی اشاره شده است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین