منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی پوست با تیکسل

جوانسازی پوست با تیکسل

تیکسل فرآیندی نوین و بروزترین تکنولوژی برای جوانسازی پوست است که با بکارگیری مستقیم از گرما باعث رفع چین و چروک‌های پوست، درمان منافذ باز، جای جوش و افتادگی پوست می‌شود.

انجام تیکسل در اصفهان یکی از خدمات جوانسازی پوست است که در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری قابل ارائه به مراجعین محترم می‌باشد. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و برای رزور نوبت اینترنتی اینجا کلیک کنید.

تیکسل و جوانسازی پوست

تیکسل چیست؟

این تکنولوژی با درد بسیار کم و بدون آسیب طراحی شده و یک درمان کاملاً امن می‌باشد. در این فرآیند نیازی به بی‌حسی نیست و جوانسازی به صورت عمقی انجام می‌شود. پروسه‌ انجام این فرآیند به صورت زیر است:

محل درمان را تمیز کرده و هرگونه آرایش را از روی آن پاک می‌کنند به طوری که روی سطح پوست فاقد مواد اضافی باشد. دستگاه قبل از شروع درمان گرم می‌شود و سپس درمان آغاز می‌شود. پزشک مخروط‌های داغ شده را به مدت 6 تا 18 هزارم ثانیه روی محل درمان می‌چسباند؛ این عمل باعث تولید کلاژن و سفت شدن پوست می‌شود. پس از برخورد صفحات فلزی یا پیرامیدها با پوست، اپیدرم تبخیر می‌شود و در مدت تبخیر، قسمت‌های بسیار ریزی از اپیدرم برداشته می‌شود و اپیدرم جدید تشکیل خواهد شد.

نتیجه نهایی پوستی شاداب است که اثر آفتاب سوختگی و تغییرات رنگدانه‌ای روی آن بسیار کم است. تیکسل نتایج بسیار عالی و بدون دردی خواهد داشت و زمان ریکاوری آن بسیار کوتاه است. تیکسل بر روی لایه درم، یعنی لایه پایین‌تر اپیدرم، نیز تأثیر خواهد گذاشت. گرما در لایه درم نفوذ کرده و موجب انعقاد ناحیه‌های کوچکی می‌شود. این انعقاد فیبروبلاست‌ها را وادار به تولید کلاژن می‌کند، این کلاژن‌سازی سه ماه یا بیشتر طول می‌کشد. با افزایش کلاژن در لایه درم چین و چروک‌ها از بین می‌روند، باعث کشیدگی پوست، درمان افتادگی، جوانسازی و از بین رفتن جای زخم و جوش نیز می‌شود.

مقایسه تیکسل ابلیتیو و غیر‌ابلیتیو

تیکسل ابلیتیو دارای شدت بیشتر و با دوران بهبود طولانی‌تری است. هدف آن جوانسازی اپیدرم و کشیدن لایه درم است.
تیکسل غیر‌ابلیتیو دارای شدت کمتر و دوران بهبود سریع‌تر است. قرمزی پوست پس از درمان کمتر است و رویه زخم‌های کمتری ایجاد می‌شود. این روش ملایم تر است و مناسب افرادیست که زمان کمتری دارند.

کاربرد تیسکل

هندپیس تیکسل

هندپیس تیکسل دارای بالاترین استانداردها و با بدن انسان هماهنگی کامل دارد؛ سبک، زیبا و بسیار باکیفیت ساخته‌ شده است. هندپیس دمای ۴۰۰ درجه را در خود نگه می‌دارد و سطح خنک آن‌ با دست اپراتور در تماس است. سیستم خنک‌ کننده هوشمند این دستگاه توانسته با یک مکانیسم پیشرفته، دمای هندپیس را کنترل نماید. اندازه‌ درپوش هندپیس به‌ گونه‌ای طراحی‌ شده تا هم‌ زمان بتوانید دور چشم، روی پلک‌ها، آناتومی دور لب و نزدیک گوش‌ها را درمان کنید.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

مراقبت‌های بعد از تیکسل

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اسدی [ 1402-07-30 ]
آقای دکتر چقدر زمان میبره که این روش روی صورت جواب بده

کاووسی [ 1402-06-11 ]
آقای دکتر این روش درد داره از بی حسی استفاده میکنید و برای جای جوش من میخوام انجام بدم تاثیرش زیاد هست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تفاوتها و روشهای انجام کانتوپلاستی و بلفاروپلاستیتفاوتها و روشهای انجام کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی و کانتوپلاستی دو روشی هستند که برای جراحی زیبایی چشم‌ به کار گرفته می شوند.تفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی به دلیل دو سبک متفاوت آنهاست. ... ادامه مطلب

روش های پزشکی آبرسانی پوستروش های پزشکی آبرسانی پوست

آبرسانی به پوست یکی از راه‌هایی است که برای رفع خشکی پوست و محافظت از آن استفاده می‌کنند. در آبرسانی پوست، از راه بیرونی رطوبت پوست را افزایش می‌دهند. با این روش رطوبت رسانی به سلول‌های لایه شاخی و تورژسانس افزایش یافته و سلول‌ها ورم کرده و در نهایت پوست شاداب‌تر مي‌شود. ... ادامه مطلب

آیا موهای سفید شده را می توان مجدد سیاه کرد؟آیا موهای سفید شده را می توان مجدد سیاه کرد؟

سفید شدن مو در افراد مختلف تحت تأثیر دلایل بسیاری از جمله بیماری، عوامل محیطی، شرایط روحی و... ممکن است تسریع شود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین