منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل

روش تزریق ژل چانه

پایین‌ترین بخش صورت که دو قسمت آرواره زیرین را به هم چسبانده و نگه می‌دارد چانه نام دارد. این اندام تأثیر بسیاری بر ظاهر افراد دارد و باعث V شکل شدن صورت که از معیارهای زیبایی محسوب می‌شود، می‌باشد و در زیبایی نقشی اساسی دارد. افرادی که دارای چانه کوتاه، فرورفته و پهن هستند می‌توانند با انجام روشهای نوین این نقص را در صورتشان رفع نمایند. یکی از این روشها تزریق ژل چانه است.

تزریق ژل چانه

این متد درمانی به منظور جبران و ترمیم زاویه فک و چانه انجام می‌شود. روشی نسبتاً آسان که با تزریق ژل به ناحیه مورد‌ نظر، باعث رفع فرورفتگی، خوش‌فرم شدن چانه و زاویه سازی صورت خواهد‌ شد. نتیجه این درمان بلافاصله قابل رویت است و ماندگاری آن حدود 9 الی 18 ماه می‌باشد.

تزریق ژل چانه در اصفهان، با استفاده از فیلرهای معتبر و تضمین شده، در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری قابل انجام است. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی اینجا کلیک کنید.

تزریق ژل چانه، دکتر واعظ شوشتری

انواع فیلرها برای تزریق ژل چانه

ژل‌ یا فیلر ماده‌ای است که برای افزایش حجم ، فرم دهی، رفع چین و چروک و جوانسازی ، در نواحی مورد نیاز صورت و بدن تزریق می‌گردد. یکی از معروف‌ترین ژل‌های تزریقی، هیالورونیک اسید است که برای تزریق ژل چانه هم از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. فیلرهای هیالورونیک اسید به دلیل ساختارشان، بافت محل تزریق را به کلاژن سازی تحریک می‌کنند و با آبرسانی به پوست، علاوه بر تغییرات آنی، حتی پس از جذب کامل، در دراز مدت هم، فرم و حجم بهتری نسبت به قبل از تزریق ایجاد می‌نمایند.

همچنین در صورت نارضایتی فرد از تزریق ژل هیالورونیک اسید ، اثر آن با تزریق آنزیم هیالورونیداز قابل برگشت است. فیلر ژويدرم آخرين نسل از ژل‌هاي حجم دهنده بر پايه اسيد هيالورونيک است که به طور اختصاصي براي بازيابي حجم از دست رفته اجزاي صورت و دستيابي به نتايج زيبا و طبيعي طراحي شده است. البته برندهای معتبر دیگری مانند الانسه و تئوسیال هم برای تزریق ژل چانه و قسمت‌های دیگر صورت و بدن می‌توانند مناسب باشند.

تزریق چربی (پیوند چربی) به چانه

تزریق چربی برای برجسته سازی چانه نیز یکی دیگر از روشهای زیباسازی چانه می‌باشد که با استخراج چربی بدن فرد از ناحیه مورد نظر و انتقال آن به چانه برای ایجاد حجم و فرم مناسب، انجام می‌شود.

تزریق ژل چانه

روش تزریق ژل چانه

به طور ایده‌آل در یک نمای نیم‌رخ، خط عمودی که از کنار لب پایین کشیده می‌شود باید به چانه برسد. اگر نوک چانه عقب‌ تر از این خط باشد، در صورتی که خواهان تناسب چانه با دیگر اعضای صورت هستید، باید به دنبال راهی برای اصلاح فرم آن باشید. یکی از بهترین روشها برای برقراری توازن چانه با دیگر اعضای صورت، تزریق ژل چانه است. برای اینکار در ابتدا ناحیه مورد نظر (چانه) توسط پزشک متخصص با استفاده از بي‌حسي موضعي، بی‌حس می‌شود.

سپس پزشک به وسیله سوزن بسيار ريز، ژل را داخل لايه مياني پوست چانه تزريق مي‌نماید. نتیجه تزریق بلافاصله پس از انجام قابل رویت خواهد‌ بود. معمولاً تزریق ژل چانه حدود۱۰ الی۳۰ دقيقه زمان مي‌برد.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل چانه

اینستاگرام دکتر واعظ

عوارض تزریق ژل چانه

این متد درمانی مانند سایر تزریق‌ها ممکن است عوارضی مانند درد ، تورم و کبودی در نزدیکی مناطق تزریق شده به همراه داشته باشد. این عوارض معمولاً بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده هستند؛ اگرچه ممکن است ایجاد و شدت و ضعف این عوارض در افراد مختلف متفاوت باشد ولی پس از چند روز رفع می‌شوند.

همشهریان گرامی، اگر می‌خواهید موهای زائد خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، با حداقل عوارض و با استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان از بین ببرید، حتما به کلینک‌های مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کرده و با اطمینان خاطر اقدام به این عمل نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :وحیدی [ 1402-08-01 ]
من زاویه سازی فک و چانه رو با هم انجام دادم و خیلی راضی بودم چون چونه کوچیکی داشتم خیلی تغییر کردم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نکاتی مربوط به لیزر موهای زائد پانکاتی مربوط به لیزر موهای زائد پا

جذابیت پاهای صاف و بدون مو فراتر از زیبایی شناسی است و اعتماد به نفس شما افزایش میدهد. لیزر موهای زائد پا با خیال راحت و مؤثر فقط در چند جلسه درمانی این نتایج را به شما ارائه می دهد. شما می توانید با اطمینان از این که تمام مراحل درمان تحت نظر پزشک انجام می‌شود؛ به این عمل بپردازید ... ادامه مطلب

پیشگیری و درمان ریزش مو در شیر دهیپیشگیری و درمان ریزش مو در شیر دهی

معمولاً زمان آغاز ریزش مو در دوران شیر دهی در همه افراد یکسان نمی باشد. خانم هایی که وارد مرحله شیر دهی می شوند، باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند. این امر سبب می شود تا بتوانند در صورت مشاهده ریزش مو در دوران شیر دهی با آن مقابله نموده و از بروز مشکلات ناشی از ریزش مو جلوگیری نمایند. ... ادامه مطلب

اختلالات قابل درمان با اسکلروتراپی کدامند؟اختلالات قابل درمان با اسکلروتراپی کدامند؟

اسکلروتراپی یک روش درمانی است که از آن برای درمان واریس و رگ‌های عنکبوتی استفاده می‌شود. در این روش، پزشک یک محلول را به طور مستقیم به درون عروق آسیب دیده تزریق ‌می‌کند که این محلول باعث التهاب دیواره داخلی رگ می‌شود و منجر به تورم و چسبیدن آنها به هم خواهد شد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین