منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت

لیزر اربیوم یاگ چیست

با یک جستجوی ساده در فضای واقعی و مجازی، در می‌یابید که لیزرها انواع گوناگونی دارند و بسته به نیاز پوست و تأثیر قابل مطالبه، از شخصی به شخص دیگر ممکن است انتخاب لیزر مناسب، تفاوت داشته باشد. لیزر اربیوم نیز یکی از انواع لیزرهای پوست است که مؤثر بر چین و چروک‌ها، جوانسازی و درمان بسیاری از ضایعات پوستی می‌باشد. این لیزر نسبت به برخی از روشهای دیگر جوانسازی، با عوارض کمتری همراه است. در این بحث می‌توانید اطلاعاتی در ارتباط با عملکرد لیزر اربیوم و نتایج این متد درمانی کسب نمایید. با این وجود، بهترین روش برای انتخاب لیزر مناسب پوستتان مشاوره با یک متخصص پوست است.

در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری، متخصص پوست، مو و زیبایی، تکنولوژی مدرن لیزر اربیوم، برای بهبود شرایط پوست مراجعین مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

لیزر اربیوم چیست؟

لیزر اربیوم، ابزاری قدرتمند و مؤثر در رفع بسیاری از مشکلات پوستی و جوانسازی می‌باشد؛ که هدف آن برداشتن لایه‌ بیرونی پوست با استفاده از انرژی است. لیزر اربیوم با تولید انرژی حرارتی در پوست نواحی مورد نیاز، عمل بازسازی و لایه برداری پوست را انجام می‌دهد. اساس کار لیزر اربیوم تبدیل انرژی لیزر به انرژی حرارتی در نقاط کنترل شده است. به طور کل فرسایش پوست با اغلب لیزرها، مانند لیزر اربیوم، برتری‌هایی نسبت به سایر روشهای لایه برداری دارد. عوارض جانبی لیزر اربیوم شامل تورم، قرمزی و کبودی مختصر می‌باشد، که پس از چند روز برطرف می‌شوند ولی نتایج این تکنولوژی بر روی پوست، تا سالها ماندگاری خواهد داشت.

لیزر اربیوم با برداشتن یک لایه از پوست کار خود را انجام می‌دهد. این ابزار می‌تواند تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی ناشی از تابش آفتاب و بسیاری دیگر از عوارض ناخوش آیند پوست را درمان یا بهبود بخشد و در کاهش چین و چروک‌های پوست مؤثر باشد. همچنین از این لیزر در جهت روشن سازی پوست و کم رنگ کردن خال‌ها نیز استفاده می‌شود. به عبارت بهتر، لیزر اربیوم ابزاری مفید و بی‌خطر برای درمان انواع مختلف ضایعات پوستی مانند خال‌ها، زگیل‌ها و ... محسوب می‌شود؛ و همچنین به عنوان روشی برای جوانسازی پوست نیز به کار گرفته می‌شود.

در بازسازی پوست با لیزر اربیوم از اشعه‌ای استفاده می‌شود که پالس‌­های کمی از نور را با انرژی بالا ارسال می­‌کند. این انرژی توسط آب و مواد موجود در پوست جذب می‌شود. نور به انرژی گرمایی تغییر کرده و گرما سطح نازک پوست را، لایه به لایه، از بین می­‌برد (تبخیر می­‌کند). پس از آنکه آسیب‌های اندک لیزر اربیوم بهبود یافت و دوره نقاهت آن طی شد، پوست جدید رشد می‌کند و جایگزین پوست آسیب دیده­‌ای که با لیزر لایه برداری شده است، می‌شود.

لیزر اربیوم در اصفهان

لیزر اربیوم با هدف جوانسازی برای چه کسانی مناسب است؟

متقاضیان جوانسازی پوست با لیزر اربیوم، کسانی هستند که به دنبال اصلاح خطوط نازک و چین و چروک‌های صورت، گردن، کمر، سینه یا دست‌ها می‌باشند. به طور کلی، درمان جوانسازی پوست با لیزر اربیوم برای طیف وسیعی از متقاضیان مناسب است. کسانی که به دنبال این روش هستند، با وجود تمایل به بهبودی پوست و جوانسازی آن، باید انتظارات واقع بینانه‌ای داشته باشند. اگرچه جوانسازی پوست با لیزر اربیوم باعث ایجاد نتایج باورنکردنی می‌شود، اما نتیجه مورد انتظار باید به طور صحیح توسط متخصص پوست توضیح داده شود و به طور کامل توسط بیمار قابل درک باشد.

جوانسازی پوست با لیزر اربیوم درمان انتخابی برای کسانی است که مایل به بهبود چشمگیری در ظاهر پوست خود هستند. این روش با موفقیت خطوط سطحی و چین و چروک‌های با عمیق متوسط را با درد کمتر، عوارض جانبی حداقل و بهبودی سریع‎تر نسبت به سایر درمان‌ها، برطرف می‌کند. لیزر اربیوم یک فرآیند درمانی ملایم‌ و کم تهاجمی نسبت به لیزر فرکشنال (CO2) است.


مزایای درمان با لیزر اربیوم

جوانسازی با لیزرهای پوست، ظاهری جوان و طبیعی ایجاد می‌کند و هیچ تغییر غیر متعارفی (مانند برخی از جراحی‌های زیبایی)، در ظاهر شما ایجاد نخواهد کرد.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

هزینه لیزر اربیوم در اصفهان

هزینه این عمل نسبت به برخی از لیزرها و بخصوص روشهای جراحی، بسیار پایین تر است؛ به همین دلیل، از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می‌باشد. محاسبه دقیق هزینه لیزر اربیوم بسته به شدت، نوع و پاسخ به بهبودی با این لیزر متغیر است. برای آگاهی از هزینه انجام لیزر اربیوم توسط متخصص پوست در اصفهان، می‌توانید با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهار تاج آبادی [ 1400-08-28 ]
سلام خسته نباشید من حدود سه هفته پیش لیزر اربیوم کردم ولی همچنان صورتم پر از لک های ناشی از لیزره.خواستم بدونم دوره نقاهتش چقدر طول میکشه و این حالت من طبیعیه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فریز درمانی پوست چیست و چگونه انجام میشود؟فریز درمانی پوست چیست و چگونه انجام میشود؟

فریز درمانی از روشهای رایج برای درمان ضایعات پوستی است. این روش بر مبنای تخریب سلولهای هدف با سرد کردن ناگهانی آنها پایه ریزی شده است و برای طیف وسیعی ... ادامه مطلب

معرفی بهترین مزوژل های جوانساز پوستمعرفی بهترین مزوژل های جوانساز پوست

مزوژل که به عنوان مزوفیلر نیز نامیده می شود، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود. ... ادامه مطلب

درمان ریزش سکه ای ریش اقایاندرمان ریزش سکه ای ریش اقایان

آلوپسی باربا را می توان با عنوان ریزش موی ریش در مردان توصیف کرد. ریزش سکه ای ریش مردان، یک بیماری خود ایمنی است که سبب ریزش مو در برخی نواحی کوچک از ریش می شود. ظاهر این بیماری برای مردان ناراحت کننده بوده و می تواند اعتماد به نفس آنها را تحت تأثیر قرار دهد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین