منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / آیا پلکسر بینی روش مؤثری است؟

آیا پلکسر بینی روش مؤثری است؟

پلکسر یا پلاسما جت (پلاسماتراپی) یکی از روشهای نوینی است که این روزها در مطب‌های پوست، برای جوانسازی و رفع برخی مشکلات نواحی مختلف صورت و گردن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش غیر جراحی با استفاده از دستگاه پلکسر گازهای موجود در هوا یونیزه شده و یک جرقه کوچک الکتریکی شبیه رعد وبرق ایجاد می‌کند که این جرقه موجب سوختگی‌های بسیار کوچک و سطحی روی پوست می‌شود.

در این روش درمانی از یک دستگاه بی‌سیم قلمی شکل با یک شاخک کوچک فلزی استفاده می‌شود. با هر ضربه‌ای که توسط نوک سوزنی دستگاه وارد می‌شود سوختگی کوچکی روی پوست ایجاد شده که باعث سفت شدن فوری پوست می‌گردد. در واقع پزشک با استفاده از دستگاه پلکسر ، الگویی از علامت‌های کوچک در راستای چین‌خوردگی پوست ایجاد می‌کند، که در این شرایط پوست به سرعت منقبض می‌شود. درمان غیرتهاجمی پلکسر جایگزین مناسب و کم عارضه‌ای برای روشهای جراحی است و جهت سفت شدن و لیفت کردن پلک‌ها، سفت شدن پوست، پاک کردن جای زخم ، خال و سایر عارضه‌های پوستی به کار می‌رود.

پلاسما جت به عنوان روشی نوین، می‌تواند بدون نیاز به بیهوشی، صرف هزینه زیاد و با حداقل زمان بهبودی، شما را به نتایجی قابل قبول و رضایت بخش برساند. در این روش، نتایج اولیه بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده است ولی نتایج نهایی، پس از بهبود کامل پوست حاصل می‌شود.

پلکسر بینی چیست؟، بهترین پلکسر بینی در اصفهان

پس از انجام پلکسر چه اتفاقی می‌افتد؟

دستگاه پلکسر همانطور که گفته شد، موجب سوختگی‌های مختصری در سطح پوست خواهد شد. به تدریج روی این سوختگی‌ها دلمه‌هایی ایجاد می‌شود که این دلمه‌ها نیز پس از چند روز جدا شده و عارضه ای از پلاسما جت دیده نخواهد شد. پس از جدا شدن این زخم‌ها، پوست جدیدی زیر آنها ایجاد می‌شود که باید در برابر نور خورشید به‌ خوبی محافظت شود.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

کاربرد پلکسر

در این روش امکان برطرف نمودن خطوطی مانند خط خنده که بزرگ و عمیق هستند، وجود ندارد.

پلکسر بینی

یکی از کاربردهایی که این روزها برای پلاسماجت بسیار تبلیغ می‌شود، پلکسر بینی است. از مواری که با این روش قابل رفع بیان شده، و برای آن تبلیغات فراوانی هم صورت گرفته، کوچک نمودن بینی‌های گوشتی می‌باشد. باید متذکر شویم، پلکسر بینی روشی اصولی و نتیجه بخش برای کوچک نمودن بینی محسوب نمی‌شود و برای این کار باید از شیوه‌های دیگر که تاثیرات چشمگیرتری نیز دارند استفاده شود.
برخلاف عدم کارایی این روش در کوچک نمودن بینی، از پلکسر می‌توان برای بهبود پف کردگی اطراف چشم و افتادگی پوست این ناحیه استفاده نمود، پلاسما جت برای درمان عوارض پوستی زیر و بالای چشم به حدی موثر است که با عنوان بلفاروپلاستی غیر جراحی نیز از آن یاد می‌شود. البته از کاربردهای دیگر پلکسر نیز نمی‌توان چشم پوشی کرد. از پلاسما جت برای لیفت پوست صورت و گردن نیز می‌توان استفاده نمود؛ و التبه کاربردهای دیگری که در همین مقاله به آنها اشاره شده است.

بلفاروپلاستی غیر جراحی در اصفهان، توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، با بهره گیری از سالها تجربه و دانش در این زمینه قابل انجام است. جهت هماهنگی و رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌ 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رها از ارومیه [ 1400-02-06 ]
سلام آقای دکتر من یک بار عمل بینی انجام داده ام و از فرم بینی م راضی نیستم میخواستم بدونم آیا می تونم از این روش استفاده کنم اطلاعات کافی در این زمینه ندارم فقط تو سایت تخفیفی ویرا برگ یه پیشنهادی در این زمینه دیده بودم و میخواستم ازش استفاده کنم . ممنون میشم راهنماییم کنید. با سپاس از سایت و مقالات عالی که در سایت قرار می دهید.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل یکی از درمان های مؤثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می شودکه می توانند به بهبود انواع آسیب های پوستی از جمله چین و چروک کمک کنند. ... ادامه مطلب

تفاوتها و روشهای انجام کانتوپلاستی و بلفاروپلاستیتفاوتها و روشهای انجام کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی و کانتوپلاستی دو روشی هستند که برای جراحی زیبایی چشم‌ به کار گرفته می شوند.تفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی به دلیل دو سبک متفاوت آنهاست. ... ادامه مطلب

آیا استفاده از نرم کننده مو عوارض دارد؟آیا استفاده از نرم کننده مو عوارض دارد؟

نرم‌ کننده مو حاوی ترکیباتی مانند سیلیکون‌ ها، روغن‌ ها و نرم‌ کننده است و برای انواع مو استفاده می‌ شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین