منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / جوانسازی دست با تزریق ژل

جوانسازی دست با تزریق ژل

بسیاری از مردم و بخصوص خانم‌ها تمام توجه خود را به پوست صورتشان معطوف می کنند و از سایر قسمت های بدن مخصوصا دست ها غافل می شوند. پوست دست هم با افزایش سن و در اثر تماس با نورآفتاب و آب و مواد شوینده مستهلک و فرسوده می گردد و نازک، شکننده، زرد، کدر، بدرنگ، لکه لکه و چروک می شود و رگ های پوست نمایان خواهد شد. با استفاده از کرم ضدآفتاب، مرطوب کننده و دستکش هنگام کار کردن و با مراجعه بموقع به متخصص پوست، می‌توان به جوانی و زیبایی دستها کمک نمود ولی گاهی این روشها به تنهایی نمی‌توانند نتایج مطلوب را برای شما ایجاد نمایند. تزریق ژل یا فیلر پشت دست، به عنوان روشی برای جوانسازی این ناحیه و زیبایی هرچه بیشتر آن مطرح است که با کمترین عوارض، می‌تواند بهترین نتایج را در برداشته باشد.

تزریق ژل دست در اصفهان را با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری تجربه نمایید. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین برندهای فیلر و دانش و تجربه پزشک، می‌توانید به بهترین نتایج دلخواه دست پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل پشت دست

جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل

با افزایش سن، بافت چربی پوست به تدریج از بین رفته و لایه نرم پوست نازک می‌شود. به این ترتیب دستها ظاهر استخوانی پیدا می‌کند و عروق آن نمایان می‌شود. با تزریق ژل به پشت دست می‌توان باعث کاهش خطوط ریز، چین و چروک‌ها و ظاهر استخوانی پوست دست به خاطر فرآیند افزایش سن شد. امروزه از انواع مختلف فیلرها برای افزایش حجم پوست در ناحیه دست و انگشتان استفاده می‌شود. دقیقاً مشابه شرایطی که از تزریق ژل برای افزایش حجم لب‌ها استفاده می‌شود، از این روش می‌توان برای ایجاد برآمدگی در پوست دست و انگشتان نیز استفاده کرد. انجام این کار می‌تواند باعث کاهش ظاهر استخوانی دست شده و پوست فرد را نرم‌تر و جوان‌تر نماید.

امروزه، رایج ترین ژل‌های مورد استفاده حاوی هیالورونیک اسید هستند. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی موجود در بدن انسان است و به همین خاطر ریسک مشاهده واکنش آلرژیک به تزریق این ماده بسیار پایین است. نتایج این درمان دائمی نیست، اما می‌تواند برای چند ماه دوام و ماندگاری داشته باشد. در طول جلسه مشاوره، پزشک درباره ژل مناسب برای درمان و نیز مقدار مناسب ژل برای دستیابی به نتایج دلخواه در ارتباط با جوانسازی پوست دست و انگشتان تصمیم گیری می‌نماید.

اینستاگرام دکتر واعظ

ژل مناسب برای جوانسازی دست

در بین فیلرها، الانسه یکی از بهترین انواع ژل برای جوانسازی دست است. الانسه ضمن دوام طولانی، با تحریک کلاژن سازی باعث جوانسازی هرچه بیشتر دستها می‌گردد.

مراحل انجام تزریق ژل دست

پس از جلسه مشاوره و آگاهی پزشک از انتظارات و شرایط شما (وضعیت سلامتی، ابتلا به بیماریهای خاص، آلرژی و مصرف داروها)، در صورت صلاحدید پزشک تزریق ژل دست صورت می‌گیرد. برای اینکار ابتدا پوست پشت دست استریل شده و با بی حس کننده موضعی بی حس می‌شود. پس از مدت زمانی در حدود نیم ساعت، تزریق ژل به پشت دست انجام می‌پذیرد. در این روش تا کسب نتایج ایده‌آل و مطلوب تزریقات مکرری در پشت دست صورت خواهد گرفت. پس از تزریق نیز بلافاصله می‌توانید به فعالیتهای روزمره خود ادامه داده کار و زندگی را از سر گیرید.

بهترین جوانسازی دست با تزریق ژل

عوارض تزریق ژل دست

عوارض تزریق ژل به پشت دست نیز مانند سایر مناطقی که با تزریق فیلر جوانسازی می‌شوند، بسیار ناچیز است و به تورم، کمی احساس درد، قرمزی، التهاب و در برخی موارد ایجاد کبودی ختم خواهد شد، که این مشکلات نیز پس از 7 الی 10 روز به کلی برطرف می‌شوند.

هزینه تزریق ژل دست

هزینه تزریق ژل دست بسته به مقدار ژلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوع ژل و دستمزد پزشک، تعیین می‌شود که معمولاً در جلسه مشاوره به اطلاع شما خواهد رسید.

کلینیک دکتر واعظ شوشتری در اصفهان، ارائه دهنده خدمات تزریق ژل به منظور افزایش حجم و فرم دهی به لبها، گونه گذاری، برطرف نمودن خط اخم و خط خنده، رفع چین و چروک های اطراف چشم و ... می‌باشد. در این مرکز با استفاده از فیلرهای معتبر و با کیفیت امکان ایجاد عوارض ناخواسته و مشکلات ظاهری مانند گلوله شدن، وجود ندارد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :لیلا موسوی [ 1402-08-01 ]
سلام ببخشید برای از بین بردن خط خنده تزریق ژل مناسب هس یا چربی عوارض داره یا نه ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان رگ های برجسته پشت دست با تزریق فیلردرمان رگ های برجسته پشت دست با تزریق فیلر

امروزه روش‌ های مناسبی برای جوانسازی دست وجود دارد که می‌ تواند در اصلاح این شرایط به شما کمک کند. در میان روش‌ های درمانی موجود، بازیابی حجم بافت نرم به ‌وسیله تزریق فیلر بهترین روش برای بهبود رگ های برجسته پشت دست محسوب می‌ شود. ... ادامه مطلب

جراحی پلک در چه مواردی انجام می شود؟جراحی پلک در چه مواردی انجام می شود؟

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) نوعی جراحی است که افتادگی پلک‌ها را ترمیم می‌کند و ممکن است شامل از بین بردن پوست، ماهیچه‌ها و چربی‌های اضافی باشد. ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی پوستکاربرد لیزر کیوسوئیچ در جوانسازی پوست

دستگاه لیزر کیوسوئیچ یک دستگاه مخصوص است و باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا بتواند لک‌های قهوه‌ای پوستی که دارای عمق زیاد، کک و مک، خالکوبی یا تاتوی ابرو یا بدن و لکه های خورشیدی که بر اثر آفتاب به وجود آمده را از بین ببرد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین