منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / مراقبت های پس از تزریق چربی

مراقبت های پس از تزریق چربی

پس از هر اقدام پزشکی، مراقبتهای بعد از آن بسیار حائز اهمیت است. انواع متدها و شیوه‌های درمانی پوست نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. همه روشهای جوانسازی، افزایش حجم و درمانهای مشکلات و بیماری‌های پوست و مو، برای حصول بهترین نتایج، نیازمند مراقبت و رسیدگی‌های پس از عمل هستند. تزریق چربی نیز به عنوان یکی از روشهایی که به طور همزمان به جوانسازی، افزایش حجم و ایجاد فرم بهتر در پوست می‌پردازد، برای ایجاد بهترین نتایج، علاوه بر تکنیک تزریق توسط پزشک و رعایت اصول قبل و در حین تزریق، به مراقبتهای پس از تزریق نیز احتیاج دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

تزریق چربی یکی از کم عارضه ترین روشهای افزایش حجم در صورت و بدن است که توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با بیشترین ماندگاری انجام می‌شود. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های پس از تزریق چربی

اگر تزریق چربی را برای حجم و فرمی بهتر انتخاب نموده‌اید، یا این عمل را اخیراً انجام داده‌اید؛ آگاهی از روشهای مراقبتی پس از تزریق چربی برایتان الزامی است. مراقبتهای پس از تزریق چربی به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  1. مراقبت های مربوط به محل برداشت چربی
  2. مراقبتهای مربوط به محل تزریق چربی

که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

مراقبت های مربوط به محل برداشت چربی

در محل برداشت چربی، پزشک متخصص معمولاً با ایجاد شکافی بسیار کوچک اقدام به برداشت سلولهای چربی می‌نماید. مواردی که در ارتباط با محل برداشت چربی باید رعایت شود به شرح زیر است:

نکات بعد از تزریق چربی ، دکتر واعظ

مراقبت‌های مربوط به محل تزریق چربی

در کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، هایفوتراپی به عنوان روشی غیرجراحی برای لیفت پوست و جوانسازی، با جدیدترین دستگاه‌ها انجام می‌شود. اگر می‌خواهید بدون کوچکترین عارضه‌ای، تنها در یک جلسه به لیفتینگ پوست خود بپردازید، به مراکز مجاز، تحت نظر متخصصین پوست مراجعه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهدادفر [ 1402-08-01 ]
ببخشید من تو ناحیه چونه کمی چروک و چسبندگی دارم و به نظر شما می تونم چربی تزریق کنم؟؟؟نامتقارن نمیشه ؟؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
در دو هفته اول تزریق چند درصد ژل لب جذب میشود؟در دو هفته اول تزریق چند درصد ژل لب جذب میشود؟

ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم‌ تر شدن لب‌ ها می‌ شود و ظاهری برجسته به لب‌ ها می‌ بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب

ملانونیشیای طولی چیست؟ملانونیشیای طولی چیست؟

ملانونیشیا توسط یک خط تیره در ناخن یا ناخن‌ها ایجاد می‌شود. این می‌تواند نشانه‌ای از بیماری جدی‌تر باشد، به همین دلیل تشخیص مناسب ضروری است. معاینه میکروسکوپی یا بیوپسی گاهی لازم است که علل و گزینه‌های درمان را تعیین کند. پیدا کردن علت اصلی ملانونشیا کاملاً یک فرایند پیچیده می‌باشد. ... ادامه مطلب

تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟

تشخیص بیماری های پوستی مانند تبخال تناسلی و زگیل تناسلی، در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، انجام میشود؛ و با بهره گیری از به روزترین امکانات، اقدامات درمانی در جهت بهبودی هرچه بیشتر این بیماریها نیز در کلینیک ایشان صورت میگیرد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین