منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / تزریق چربی برای چه افرادی و در کدام نواحی مناسب است؟

تزریق چربی برای چه افرادی و در کدام نواحی مناسب است؟

تزریق چربی بدن یکی از بهترین فیلرها (پرکننده‌ها) برای افزایش حجم و فرم دهی به اندام و صورت می‌باشد. با تزریق چربی (پیوند چربی) ، چربی از یک قسمت از بدن به قسمت دیگر بدن منتقل می‌شود تا در محل تزریق شاهد فرم بهتر و حجم بیشتری باشید. این روش درمانی همچنین خطوط اخم، پا کلاغ، چین های بینی، خطوط لبخند و پیشانی را نیز کاهش می‌دهد و در مناطقی مانند گونه و چانه، ایجاد برجستگی و فرم بهتر خواهند نمود. همچنین می توان از تزریق چربی برای پر کردن اسکارهای قدیمی که به درمانهای متداول پاسخ خوبی نمی‌دهند؛ در هر قسمت از بدن استفاده کرد.

تزریق چربی با ماندگاری بالا یکی از تکنیک های زیبایی و جوانسازی می‌باشد؛ که سالهاست توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی چگونه انجام می‌شود؟

ابتدا محل اهدا کننده (به عنوان مثال شکم ، باسن یا ران) و محل درمان با بی حسی موضعی بی حس می‌گردد. مایعات داخل وریدی (IV) نیز به سایت اهدا کننده تزریق می شود تا جمع آوری چربی را تسهیل کند. سلول های چربی از طریق یک سوزن کوچک متصل به سرنگ استخراج می شوند. سپس چربی برای حذف مایعات اضافی فرآوری شده و با سوزن دیگری در رشته های نازک متعدد در ناحیه مورد نظر تزریق می شود. پر شدن بیش از حد به دلیل جذب چربی در هفته های بعد از درمان ، یک اصلاح ضروری است. چربی همچنین می تواند در طی یک روش لیپوپلاستی (لیپوساکشن) در یک ناحیه از بدن جمع شود و سپس در نواحی دیگر تزریق شود. برای طولانی ترین اثر ، بیماران به طور کلی 3 تا 4 درمان در یک دوره شش ماهه دریافت می کنند

تزریق چربی برای چه افرادی مناسب نیست؟

تزریق چربی می‌تواند فرسودگی‌ها و افتادگی‌های ناشی از افزایش سن را تا حدود زیادی جبران کند. این مشکلات ناشی از افزایش سن، معمولا عبارت‌اند از خط خنده، خط اخم، خطوط گوشه دهان، چین‌وچروک‌ها، گودرفتگی‌ها و فرورفتگی‌ها (مانند زیر چشم یا زیر استخوان‌های گونه). کم‌حجمی لب‌ها نیز با کمک تزریق چربی قابل جبران است و اسکارهای ناشی از آکنه را هم می‌توان با کمک همین روش برطرف کرد. به‌طور کلی، افرادی که دارای یک یا چند مورد از شرایط ذکرشده هستند، می‌توانند ازفواید تزریق چربی برخوردار شوند.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

با این‌ که از تزریق چربی در افراد جوان تر هم به جهت افزایش حجم گونه‌ها، چانه، زاویه سازی صورت، حجم دهی لبها و رفع گودی زیر چشم استفاده می‌شود؛ ولی متقاضیان این روش معمولا بزرگسالانی هستند که می‌خواهند مشکلاتی مانند چین‌ وچروک، خط خنده، خط اخم یا خطوط گوشه دهان را از بین ببرند. انتقال چربی با روش تزریق، معمولا برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که لیپوآتروفی را تجربه کرده باشند. در لیپوآتروفی، لایه‌ای از چربی‌های صورت که خطوط گونه‌ها و غبغب را تشکیل می‌دهند، از بین می‌رود که در این شرایط، تزریق چربی می‌تواند مناطق خالی‌شده را پُر کند و جذابیت خطوط کانتوری را به صورت بازگرداند.

افرادی که با مشکلات خاصی، غیر از موارد بالا، در ناحیه صورت و بدن خود مواجه هستند، باید با متخصص پوست درباره ضرورت یا عدم ضرورت استفاده از تزریق چربی مشورت نمایند؛ زیرا ممکن است برای رفع مشکل آنها تزریق چربی مناسب نبوده و استفاده از روشهای دیگر نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد.

تزریق چربی برای چه افرادی و در کدام نواحی مناسب است

فواید تزریق چربی

مزایای تزریق چربی نسبتاً زیاد است که برخی از آنها عبارتند از:

آیا تزریق چربی برای همه نقاط صورت و بدن مناسب است؟

همه مناطق برای تزریق چربی مناسب نیستند. به عنوان مثال، تزریق چربی در پستان، تشخیص سرطان سینه از طریق ماموگرافی را دشوارتر می کند.

نکات مفید در ارتباط با تزریق چربی

یکی از عمده ترین مشکلاتی که با بالا رفتن سن یا در اثر عوامل وراثتی در اطراف چشم ایجاد می‌شود؛ افتادگی پلک است که با یک جراحی سرپایی (بلفاروپلاستی) درمان می‌شود. دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، مو و لیزر با سالها تجربه در زمینه انجام جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان، آماده ارائه خدمات به متقاضیان گرامی در این زمینه می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نسرین تقوی [ 1400-09-16 ]
سلام تزریق چربی صورت برای فردی که 168 قد و 45 کیلو وزن دارد میشود؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درماپن چیست و کاربردهای آن کدام است؟درماپن چیست و کاربردهای آن کدام است؟

روش درمانی میکرو نیدلینگ با استفاده از درماپن یک روش کم تهاجمی است که با ایجاد سوراخ هایی کنترل شده در خارجی ترین لایه پوست انجام می شود. سوزن های ظریف مینیاتوری که در درماپن وجود دارد؛ صدمات میکروسکوپی بر روی پوست ایجاد می کنند و سپس تولید کلاژن و الاستین را تحریک می نماید ... ادامه مطلب

مزوتراپی غبغب چه روشی است؟مزوتراپی غبغب چه روشی است؟

در شیوه درمانی مزوتراپی جهت رفع غبغب، پزشک به کمک سوزن های بسیار ریز و مخصوص، چند تزریق ساده براي از بین بردن ناحیه های موضعی کوچک چربی انجام ميدهد. محلول مستقیم در لایه های چربی و تزریق ميشود و فرآیند متلاشی شدن چربی در اصطلاح لیپولیز انجام ميشود. ... ادامه مطلب

جراحی پلک در چه مواردی انجام می شود؟جراحی پلک در چه مواردی انجام می شود؟

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) نوعی جراحی است که افتادگی پلک‌ها را ترمیم می‌کند و ممکن است شامل از بین بردن پوست، ماهیچه‌ها و چربی‌های اضافی باشد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین