منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / آیا هایفوی صورت واقعا تاثیر دارد؟

آیا هایفوی صورت واقعا تاثیر دارد؟

عوارض ناشی از پیری پوست بسیار گسترده هستند؛ ولی از بارزترین آنها ایجاد چین و چروک و خطوط، همچنین افتادگی پوست می‌باشد. به همین دلیل گاهی پوست برای جوانسازی نیاز به لیفت دارد. در گذشته لیفت پوست فقط به واسطه جراحی قابل انجام بود؛ ولی امروزه روشی به نام هایفوی صورت، بدون نیاز به جراحی و تحمل عوارض آن، با نتایجی بسیار چشمگیر و مطلوب به لیفت پوست صورت می‌پردازد.

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست مو و زیبایی در اصفهان، با سالها تجربه در زمینه جوانسازی پوست و اشراف بر اغلب روشهای جوانسازی، می‌توانند شما را در بازیابی پوستی جوان و شاداب و رفع آثار افزایش سن، یاری رسانند. در کلینیک دکتر واعظ در جلسه مشاوره بهترین و مناسب ترین روش جوانسازی برای شما انتخاب می‌شود. یکی از روشهای جوانسازی قابل انجام در این مرکز هایفو می‌باشد. شما پس از جوانسازی و لیفت پوست با هایفو در این مرکز، از تغییرات پوستتان شگفت زده خواهید شد.

هایفو چه روشی است و چطور انجام می‌شود؟

‌‌هایفو تنها روش غيرتهاجمی است که به‌طور خاص ‌می‌تواند بافت عمقی زیر پوستی را که در جراحی زیبایی قابل ترمیم است، بدون برش و ایجاد جراحت در سطح پوست هدف قرار دهد. همچنین هایفو تنها روش برای استفاده از تصویربرداری اولتراسوند است که به پزشک پوست اجازه ‌می‌دهد تا به‌ طور واقعی لایه‌های بافتی را که در حین درمان هدف قرار ‌می‌گیرند، مشاهده کرده و اطمینان حاصل کند؛ انرژی دقیقا به نقطه ای که باید، وارد می‌شود.

در واقع هایفو (HIFU) بدون نیاز به جراحی، لیفتینگ پوست صورت را انجام می‌دهد. هایفو (HIFU) لیفت پوست را فقط در یک جلسه انجام می دهد. این روش جزو آخرین تکنولوژی های لیفتینگ پوست صورت و گردن می باشد. هایفوی صورت بدون درد است، همچنین در این روش بدون ایجاد عوارض، کلاژن سازی در پوست فعال می‌گردد؛ و همین امر منجر به جوانسازی پوست صورت خواهد شد.

در هایفوی صورت از امواج اولتراسوند ( مافوق صوت) استفاده می شود، این امواج با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز شده و تابانده می شود. با تابانیدن این امواج، در نقاط مورد هدف گرمای موضعی ایجاد می شود، و با نفوذ این امواج به بافت زیرین، کلاژن های جدیدی تولید می شود. همین امر جوانسازی پوست را درپی خواهد داشت.

اینستاگرام دکتر واعظ

ماندگاری هایفوی صورت چقدر است؟

افرادی که با هایفو تحت درمان قرار گرفته اند؛ حدوداً تا یک سال بعد، در نتیجه کلاژن سازی های جدید، تغییرات مثبت پوست خود را حس خواهند نمود. پس از این دوره، می‌توانند برای تکرار جوانسازی و لیفت پوست، بر اساس شرایط پوست مجدداً اقدام به این عمل نمایند. جلسات ترمیمی می تواند در از بین بردن نشانه های پیری کمک کند که البته میزان تاثیر آن در افراد مختلف، متفاوت است.

عوارض ‌‌هایفوی صورت

هایفوی صورت در اصفهان

آیا هایفوی صورت نوعی لیزر است؟

اینکه هایفوتراپی نوعی لیزر محسوب می‌شود یا خیر؛ از سوالاتی است که بسیار زیاد پرسیده می‌شود. در پاسخ به این پرسش باید در ارتباط با ماهیت هایفوتراپی یا امواج اولتراسوند و عملکرد آن توضیحاتی داده شود. سازوکار این فناوری شبیه بکارگیری عدسی برای متمرکز کردن نور در نقطه کانونی عدسی است. در هایفوتراپی هم امواج صوتی با استفاده از یک عدسی صوتی در نقطه کانونی متمرکز می‌شوند و انرژی حاصل از اجتماع این پرتوها در نقطه هدف حرارت ایجاد می‌کند.
در حالی که لیزر دستگاهی است که نور را به صورت پرتوهای موازی بسیار باریکی که طول موج مشخصی دارند ساطع می‌کند. لیزرها از ماده‌ای جمع‌کننده یا فعال‌کننده نور تشکیل شده اند که درون محفظه تشدید نور قرار دارد. این ماده پرتو نور را که به وسیله یک منبع انرژی بیرونی از نوع الکتریسیته یا نور به وجود آمده، تقویت می‌کند.

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نسرین قطبی [ 1399-10-15 ]
هزینه ی هایفو تراپی رو لطفا بفرمایید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دستگاه لیزر زئو با هندپیس ND-YAGدستگاه لیزر زئو با هندپیس ND-YAG

لیزر اندیاگ، در دسته لیزرهای جامد قرار می گیرد که از مواد نئودیمیوم ییتریوم آلمینیوم گارنت تشکیل شده است و به ان دیاگ معروف است. ... ادامه مطلب

آنزیم هیالورونیداز یا هیالاز برای تجزیه ژل هیالورونیک اسیدآنزیم هیالورونیداز یا هیالاز برای تجزیه ژل هیالورونیک اسید

آنزیم هیالاز با خواص فارماکو دینامیکی است که ماده فعال این محصول هیالورونیداز می‌باشد. هیالورونیداز آنزیمی است که دارای اثر دپلیمر کننده موقت و برگشت پذیر بر روی اسید هیالورونیک پلی ساکارید است که در ماتریکس بین سلولی بافت همبند وجود دارد ... ادامه مطلب

درمان جای جوش با مزوژل جالپرودرمان جای جوش با مزوژل جالپرو

یکی از مشکلات شایعی که امروزه افراد بسیاری را درگیر خود نموده است، ایجاد آکنه در پوست و نواحی مختلف بدن می‌باشد. تزریق مزوژل جالپرو به عنوان یکی از درمان‌ها برای از بین بردن فرورفتگی‌ های حاصل از جای جوش بر صورت می‌باشد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین