منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / مهمترین نکات تزریق ژل لب

مهمترین نکات تزریق ژل لب

با توجه به گسترش استفاده از پرکننده های پوستی یا همان فیلرها به ویژه برای افزایش حجم در لبها، لازم دانستیم مطلبی را به نکات مهم تزریق ژل لب اختصاص دهیم. اگر مایل به دانستن این نکات هستید؛ به ادامه مطلب توجه فرمایید.

تزریق ژل یا فیلر لب در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، با کمترین عوارض، بهترین نتایج و ماندگاری بالا انجام می‌پذیرد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

8 نکته مهم در تزریق ژل لب

قبل از تزریق ژل لب رعایت نکات زیر الزامی است:

1- اگر می‌خواهید تزریق ژل لب انجام دهید؛ حتما به مراکز مجاز مراجعه نمایید و این کار را به پزشکان مجرب و ماهر بسپارید. زیرا در غیر این صورت هم نتایج بصری رضایت بخشی را مشاهده نخواهید کرد و هم ممکن است عوارض غیر قابل انتظاری را تجربه نمایید

2- قبل از تزریق ژل لب حتما از نوع ژل و تاریخ انقضای آن مطلع گردید و از پزشک بخواهید در این باره توضیحات کاملی را به شما ارائه نمایند. همچنین آگاهی از هزینه های تزریق ژل و ویژگی های انواع ژل، می‌تواند به شما در انتخاب صحیح یاری رساند.

3- اگر سیگاری هستید؛ بهتر است به مدت دو هفته پیش از تزریق از کشیدن سیگار خودداری نمایید. همچنین بهتر است دو هفته قبل از انجام تزریق ژل پس از هماهنگی با پزشک معالجتان، از مصرف آسپرین و سایر داروهای رقیق‌کننده خون و ضد التهاب‌ شامل مسکن‌های غیر استروئیدی خودداری نمایید.
4- در صورت داشتن سابقه تبخال، قبل از تزریق ژل لب حتما به پزشک اطلاع دهید تا تدابیر لازم اتخاذ شود.

بهترین تزریق ژل در اصفهان

5- اقداماتی که پس از تزریق ژل لب باید انجام دهید؛ استفاده از کمپرس سرد، پرهیز از تحت فشار قرار گرفتن لبها، پرهیز از خوراکی های سفت که نیاز به جویدن زیاد دارند و عدم مصرف غذاهای داغ و تند است.

6- پس از تزریق ژل لب ممکن است نقاطی از لبها گلوله گلوله شود که این امر با گذشت چند روز به طور معمول رفع می‌گردد. همچنین به دلیل تورم تا چند روز پس از تزریق، ممکن است نتایج تزریق ژل لب به خوبی قابل رویت نباشد؛ و به همین دلیل با کاهش تورم حس کنید نیاز به ترمیم وجود دارد که در این صورت با مراجعه به پزشک و تزریق های کوچک اشکالات ناچیز نیز قابل رفع خواهند بود.

7- مسئله قابل ذکر دیگر، در ارتباط با ماندگاری تزریق ژل لب است؛ که این امر به چند مورد بستگی دارد. اولین مورد نوع و برند فیلری است که برای تزریق به لبها مورد استفاده قرار میگیرد. مورد بعدی رعایت نکات قبل و بعد از تزریق ژل لب مانند خودداری از مصرف سیگار و مراقبت از پوست لب در برابر آفتاب و گرما است. و آخرین مورد دخیل در ماندگاری تزریق ژل لب یا تزریق ژل به هر قسمت دیگری از صورت و بدن، قابلیتهای بدنی خود فرد است؛ به این معنی که جذب ژل در افراد مختلف ممکن است در زمانهای زودتر یا دیرتر اتفاق بی افتد. ولی با همه این اوصاف، به طور معمول بازه زمانی 9 الی 18 ماه برای ماندگاری تزریق ژل لب پیش بینی می‌شود.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

8- و آخرین نکته مهم قابل تامل در تزریق ژل لب، انتظارات واقع بینانه و طبیعی از این عمل است. لبها نیز مانند سایراعضای صورت، زمانی زیبا به نظر میرسند که در یک تناسب و تعادل با سایر اعضا قرارگیرند. به همین دلیل توصیه می‌شود در پی تزریق ژل لب به دنبال زیبایی طبیعی و متناسب باشید.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :عطایی [ 1402-08-01 ]
سلام آقای دکتر ایا فردی که اعتیاد به الکل داره میتونه فیلر و ژل تزریق کنه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض بوتاکس پیشانی و دور چشمعوارض بوتاکس پیشانی و دور چشم

زمانی که بوتاکس به ماهیچه‌ی مورد نظر تزریق می‌ شود ماهیچه ریلکس شده و به سمت بالا کشیده می‌ شود و به این ترتیب چروک‌ ها و خطوط برطرف خواهند شد. با استفاده از بوتاکس می‌ توان از پدید آمدن خطوط بر روی پیشانی و دور چشم جلوگیری نمود و یا آنها را کاهش داد و درمان نمود. ... ادامه مطلب

لیفت شقیقه با بوتاکس چگونه است؟لیفت شقیقه با بوتاکس چگونه است؟

لیفت شقیقه یا کشیدن پوست شقیقه که به آن لیفت تمپورال نیز می‌ گویند، نوعی جراحی پلاستیک ساده و غیرتهاجمی است. در عمل بالا کشیدن شقیقه، معمولاً پوست و لایه‌ های زیرین پوست شقیقه کشیده می‌ شود تا چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی از بین برود. ... ادامه مطلب

آیا چربی پوست سر موجب ریزش مو می شود؟آیا چربی پوست سر موجب ریزش مو می شود؟

یکی از عواقب رایج چرب شدن پوست سر، چرب شدن موها و در نتیجه افزایش میزان ریزش مو است. در این موارد زیاد شدن مقدار روغن و چربی بر روی پوست باعث می‌ شود که آلودگی‌ ها در میان موها گیر کنند و در نتیجه منافذ باز پوست بسته شده و مواد کافی برای رشد موها فراهم نشود و ریزش مو اتفاق بیوفتد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین