منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی پلک / آنچه باید قبل از جراحی زیبایی پلک بدانید

آنچه باید قبل از جراحی زیبایی پلک بدانید

با افزایش سن، پوست صورت دچار تغییراتی در شادابی، رنگ و ضخامت میگردد و حالت جوانی و تازگی خود را رفته رفته از دست میدهد. به تدریج چروکها ظاهر شده و نخستین تغییر فاحش را میتوان در ناحیه پلکها مشاهده نمود. یکی از علتهای اصلی افتادگی پلک، نازک بودن پوست آن است. با افتادگی پلک نیاز به جراحیهای جوانسازی اطراف چشم احساس میشود. به دلیل اینکه افتادگی پلک بیشتر از افتادگی سایر قسمتهای صورت خودنمایی میکند میتوان این جراحی را در دو دهه قبل از رسیدن به وضعیت سایر بخشهای صورت انجام داد.

وقتی بیماران از پف آلودگی، چروکهای متعدد و افتادگی پلکها رنج میبرند نیاز به جراحی پلك دارند در غیر این صورت نباید این کار انجام شود. جراحی پلک پوست اطراف چشم را 8 تا 10 سال جوانتر خواهد کرد.

البته آثار جراحی پلك مثل برخی از جراحی های زیبایی تا پایان عمر باقی نمیماند و ممکن است پس از چند سال نیاز به تکرار عمل باشد.عمل جراحی پلک یکی از اعمال جراحی کم خطر و کم عارضه است اما هیچ عملی نیست که در آن احتمال خطر و عارضه صفر باشد. از جمله عوارض بسیار شایع جراحی پلک عدم تقارن پلکها می باشد.

جراحی زیبایی پلک بالا و پایین توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان با بهترین نتایج انجام می‌شود. اگر مایل به هماهنگی با کلینیک یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میباشید؛ با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

جراحی زیبایی پلك چیست؟

جراحی زیبایی پلك عملی است كه چربی ، پوست و عضله اضافی پلك های بالا و پایین را بر می دارد.این عمل می تواند افتادگی پوست و پف آلودگی پلك بالا كه می تواند حالت خستگی و پیری به چهره شما بدهد را بر طرف سازد. عمل زیبایی پلك چین های ظریف اطراف چشم از جمله چین های پنجه کلاغی را رفع نمی كند و خصوصیات فردی یا نژادی پلك ها را تغییرنمی دهد. عمل زیبایی پلك در همه سنین قابل اجرا است، اگر چه اكثرا جهت رفع تغییرات ناشی از افزایش سن انجام می شود.

ممكن است عمل زیبایی پلك در سنین پایین تر نیز جهت اصلاح خصوصیات مادرزادی بكار برود. در جلسه مشاوره با جراح سابقه ی پزشكی بیمار كه شامل بیماری ها ، درمان های دارویی ، سابقه جراحی ، وضعیت پزشكی فعلی و گذشته ی بیمار و داروهای در حال مصرف است ،كاملا بررسی می شود.

جراحی زیبایی پلک بالا (بلفاروپلاستی)

برای جراحی پلك بالا معمولا برش در چین طبیعی پلك پنهان می شود. از طریق این برش بافت چربی و پوست اضافی برداشته می شود. چون برش عمل در امتداد خطوط طبیعی پلك بالا است؛ پس از التیام جای برش به خوبی مخفی می شود.

اینستاگرام دکتر واعظ

جراحی زیبایی پلک پایین

برای جراحی پلك پایین برش درست زیر مژه ها قرار می گیرد. از طریق این برش، چربی، عضله و پوست اضافی برداشته می شود و یا جهت رفع نواحی برجسته یا پف آلود، توزیع چربی ها اصلاح می گردد. در پلك پایین نیز خط برش به خوبی پنهان خواهد شد.

اگر مایل به انجام جراحی زیبایی پلک هستید؛ آگاهی از اطلاعات زیر الزامی است:

جراحی زیبایی پلک و دانستنیهای مربوط به آن | بهترین متخصص پوست اصفهان

هزینه جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

هزینه عمل لیفت پلک یا بلفاروپلاستی با وجودی که هزینه جراحی زیبایی پلک با توجه به شرایط مختلف همچون نوع تکنیک استفاده شده متفاوت است، باید توجه کنید که هزینه این روش درمانی بیشتر از سایر انواع جراحی های زیبایی صورت نیست. در مقایسه با انواع اصلی عمل جراحی زیبایی پلک، بلفاروپلاستی را می توان با یک هزینه به نسبت ارزان تر بر روی افراد بیمار انجام داد. شما می‌توانید برای آگاهی از هزینه جراحی زیبایی پلک در اصفهان توسط دکتر واعظ با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کبری خلجی [ 1400-05-04 ]
سلام خانم 43ساله هستم افتادگی پلک دارم که درست نمیتوانم چشمانم رابازکنم میخواستم هزینه جراحی را بپرسم ممنون

فروهی [ 1399-11-20 ]
سلام خسته نباشید ایا کسی که تزریق بوتاکس داشته میتونه این عمل را انجام بده ممنون اگه جواب بدید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر هلیوس 3 چه تاثیری روی لک های پوستی ملاسما دارد؟لیزر هلیوس 3 چه تاثیری روی لک های پوستی ملاسما دارد؟

لیزر هلیوس 3 یکی از کاربردی ترین و موثرترین روشهای درمان لکه های پوستی ملاسما است که بدون نیاز به دوران نقاهت و آثار درمان روی پوست انجام می شود. ... ادامه مطلب

افزایش کلاژن پوست با اکسنتافزایش کلاژن پوست با اکسنت

کلاژن، پروتئین مهمی است که بدن برای جوان و سالم نگاه‌داشتن پوست به آن نیاز دارد. چندین روش طبیعی و غیرتهاجمی عالی برای تقویت کلاژن سازی وجود دارد. با افزایش سن، کمبود کلاژن منجر به علائم رایج پیری می‌شود. ... ادامه مطلب

چه چیزی باعث آتروفی پوست سر میشود؟چه چیزی باعث آتروفی پوست سر میشود؟

آتروفی پوست میتواند لایه اپیدرم یا درم را درگیر کند، به صورت محدود یا منتشر یا به شکل نواری باشد. فرایندهای آتروفی پوست میتواند همزمان با کاهش متابولیسم در اثر افزایش سن، سوءهاضمه، کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن، اختلالات گردش خون، تغییرات رشد بافت عصبی یا تغییرات التهاب شروع شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین