منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / انجام روشهای جوانسازی همراه با تزریق پرکننده های پوستی

انجام روشهای جوانسازی همراه با تزریق پرکننده های پوستی

با توجه به پرسش های فراوانی که شما کاربران عزیز در ارتباط با ترتیب یا تداخل انجام روشهای جوانسازی مانند آر اف فرکشنال و هایفوتراپی، با تزریق پرکننده های پوستی (تزریق ژل یا فیلر و تزریق چربی) داشتند؛ لازم دانستیم مطلبی را به طور کامل به این مقوله اختصاص دهیم تا از این طریق به سوالات بی شماری که در این زمینه مطرح گردیده؛ پاسخ داده شود.

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو، با کسب سالها تجربه در تزریق ژل و تزریق چربی و انجام روشهای جوانسازی مانند آر اف فرکشنال و هایفوتراپی در اصفهان، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات می‌باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

جوانسازی پوست

روشهای جوانسازی در واقع به دو صورت زیرعمل می‌کنند:

  1. رفع افتادگی پوست با کشیدن و لیفتینگ پوست
  2. درمان مشکلاتی از قبیل چین و چروک ها و خطوط پوست، لک های پوستی، پژمردگی و بی روحی پوست و ...

رفع افتادگی پوست یا لیفتینگ

برای رفع افتادگی پوست هایفوتراپی ( این روش غیر تهاجمی بوده و چند سالی است با بکارگیری امواج اولتراسوند تاثیرات بسیار خوبی در رفع افتادگی پوست دارد)؛ بیشترین کاربرد را دارند. البته از آر اف فرکشنال نیز برای لیفتینگ پوست استفاده می‌شود ولی آثار آر اف فرکشنال یا فرکشنال سوزنی بیشتر در درمان چین و چروک، لک و تیرگی و ... مشهود است.

درمان مشکلاتی از قبیل چین و چروک ها و خطوط پوست

آر اف فرکشنال یکی از روشهای نوین جوانسازی پوست است که با کمترین تهاجم بیشترین نتایج را در پی دارد. مواردی که با فرکشنال آر اف قابل درمان می‌باشند عبارتند از:

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

افزایش حجم پوست

امروزه تمایل به افزایش حجم پوست در مناطقی که به هر دلیل دچار کاهش حجم شده اند؛ یا به طور ژنتیکی حجم کمی دارند؛ بسیار متداول است. افزایش حجم پوست صورت و بدن با تزریق فیلرها مقدور می‌گردد. فیلرها به دو دسته ساخته شده در لابراتورا و برداشته شده از بدن خود فرد تقسیم می‌شوند که ژلها در دسته اول و سلولهای چربی در دسته دوم قرار می‌گیرند. تزریق ژل و تزریق چربی در واقع روشهای حجم دهنده پوست هستند که هر کدام دستور العمل خود را دارند.

روشهای جوانسازی و تزریق پر کننده های پوستی

ترتیب انجام روشهای جوانسازی و تزریق پر کننده ها

گاهی ممکن است شما در یک قسمت خاص از صورت یا بدن خود ( مانند زیر چشم و ...) هم به انجام روشهای جوانسازی تمایل داشته باشید و هم مایل باشید از تزریق پر کننده های پوستی استفاده نمایید. در چنین شرایطی این سوال مطرح می‌شود که آیا اول باید تزریق ژل یا چربی انجام شود یا روشهای جوانسازی؟

تحقیقات متعددی در ارتباط با این موضوع به عمل آمده و مقالات گوناگونی نیز بر این مبنا وجود دارد که تعدادی از این مقالات بیانگر بی اهمیت بودن ترتیب انجام این روشهای هستند ( یعنی مهم نیست اول تزریق ژل یا چربی انجام شود یا جوانسازی پوست). با این وجود در مقالات دیگری که اتفاقا تعداد بیشتری هم دارند؛ اینگونه عنوان شده که روشهای جوانسازی از عمر پرکننده ها (ماندگاری تزریق ژل و چربی) می‌کاهند.

به همین علت توصیه می‌شود؛ ابتدا روشهای جوانسازی در یک نقطه خاص از پوست انجام شود؛ سپس تزریق پرکننده های پوستی در همان نقطه، صورت گیرد تا به ماندگاری پرکننده ها آسیبی وارد نگردد.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :معصومه سوری [ 1400-01-02 ]
ایا راهی برای از بین بردن لک های هورمونی و ملانونینی وحود دارد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماندگاری تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری تزریق چربی از جمله مواردی است که بیش از هر چیز به تکنیک تزریق پزشک و مهارت او در پیوند چربی بستگی دارد. دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با کسب سالها تجربه و تبحر در تزریق چربی، می‌توانند ارائه دهنده نتایج مطلوب و ماندگار این روش به شما مراجعین محترم باشند ... ادامه مطلب

آیا استفاده از ضد عرق ها خطرناک هستند؟آیا استفاده از ضد عرق ها خطرناک هستند؟

این محصولات ضد تعریق از مواد شیمیایی تشکیل شده است که می تواند به سلامتی شما آسیب وارد کرده و باعث ایجاد سرطان سینه و غدد لنفاوی شود. از جمله مواد مضر در ضد عرق ها می توان به آلومینیوم و پارابن و ... اشاره داشت. ... ادامه مطلب

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوستمیکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

عمل لایه برداری میکرونی از سطح پوست را میکرودرم ابریژن می نامند. در کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری لایه برداری پوست به روشهای مختلف از جمله میکرودرم ابریژن، با نتایجی بسیار موثر و چشمگیر انجام میشود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین