منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / ماندگاری تزریق ژل یا فیلر به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری تزریق ژل یا فیلر به چه عواملی بستگی دارد؟

بنا به دلایلی مانند عوامل ژنتیک، افزایش سن و یا ایجاد آسیبهایی مانند جراحی‌ها، سوختگی‌ها، تصادفات و ... ، ممکن است قسمتی از صورت یا بدن، حجم خود را از دست بدهد؛ که در این شرایط برای حجم دهی و اصلاح چین و چروک‌ها از تزریق ژل به عنوان روشی کم عارضه و با نتایج آنی استفاده می‌شود. چون هیالورونیک اسید به طور طبیعی در ساختار پوست ما وجود دارد؛ در نتیجه احتمال ایجاد عارضه آن بسیار کم است و در نهایت در صورت تزریق ژل ممکن است عوارضی مانند ورم و یا کبودی مختصر ایجاد شود.

تزریق ژل با بیشترین میزان ماندگاری از خدماتی است که در کلینیک دکتر واعظ شوشتری در اصفهان انجام می‌پذیرد. در این مرکز با بکارگیری بهترین و مرغوب ترین فیلرها، و انتخاب بهترین تکنیک تزریق توسط دکتر واعظ، مطلوب ترین نتایج حاصل می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری تزریق ژل به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع ژل

اولین مورد در ماندگاری تزریق ژل و نتایج خوب این روش، نوع ژل یا فیلر انتخاب شده است که باید حتما استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت باشد.

عمق تزریق

عمق تزریق ژل یا فیلر نیز از عوامل موثر در ماندگاری آن است. در واقع اینطور می‌توان گفت؛ که برخی از ژل ها باید در عمق بیشتری تزریق شوند و برخی دیگر در عمق کمتری. در نتیجه تکنیک و مهارت پزشک در تزریق بسیار مهم است که هر نوع ژلی در محل خودش تزریق شود. به عنوان مثال اگر ژلی که باید عمیق تزریق شود سطحی تزریق شود. خیلی سریع تاثیر آن از بین خواهد رفت و آثار آن باقی نخواهد ماند.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

مراقبتهای پس از تزریق ژل

مراقبتهای پس از تزریق ژل نیز از مواردی محسوب می‌شوند که در ماندگاری حداکثری این عمل تاثیرگذار می‌باشند. مراقبتهایی که پس از تزریق ژل به افزایش ماندگاری این عمل کمک می‌کنند؛ عبارتند از:

ماندگاری تزریق ژل | بهترین تزریق ژل در اصفهان

زمان طولانی ماندگاری ژل‌های دائمی که تا 6 و 7 سال می‌باشد، تاکید کرد: این نوع از ژل‌ها خیلی سالم و بی‌ضرر و همچنین تایید شده نیستند و استفاده از آنها هم توصیه نمی‌شود زیرا اگر فرد نسبت به آنها حساسیت داشته باشد، این واکنش ماندگار خواهد بود، در حالی که مزیت هیالورونیک اسیداین است که در صورت بروز آلرژی نسبت به آن حداکثر 6 ماه بعد اثر آن از بین خواهد رفت. همچنین با تزریق هیالورونیداز که نوعی آنزیم از بین برنده فیلرهای هیالورونیک اسید است؛ میتوان به سرعت آثار تزریق ژل را از بین برد.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فاطمه ساربانی [ 1400-11-16 ]
سلام وقت بخیر در مورد ژل کوچک کننده بینی سوال داشتم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای درمان خطوط کنار لب و بینیروشهای درمان خطوط کنار لب و بینی

خطوط کنار دهان و بینی زمانی ایجاد می‌ شود که پوست، کلاژن خود را از دست می‌ دهد. کلاژن فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می‌ شود.روش‌ های درمانی متفاوتی برای این موضوع وجود دارد که در ادامه، روش‌ های مناسب را معرفی می‌ کنیم. ... ادامه مطلب

تاثیر تزریق فیلر ژوویدرم در لیفت و جوانسازی صورتتاثیر تزریق فیلر ژوویدرم در لیفت و جوانسازی صورت

ژل ژوویدرم (Juvederm) یکی از انواع فیلرهای موجود در بازار است که به عنوان پرکننده برای از بین بردن چین و چروک و علائم پیری، افزایش حجم لب و گونه، زاویه سازی فک و جوانسازی زیر چشم مورد استفاده قرار میگیرد ... ادامه مطلب

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل یکی از درمان های مؤثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می شودکه می توانند به بهبود انواع آسیب های پوستی از جمله چین و چروک کمک کنند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین