منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تیرگی لک و کک مک / درمان لکه های تیره زیر چشم

درمان لکه های تیره زیر چشم

افزایش سن تاثیر مستقیم روی همه قسمتهای مختلف بدن به ویژه پوست دارد. ایجاد چین و چروک، تحلیل بافت پوستی و کم حجم شدن مناطقی مانند گونه و لبها، افتادگی پوست و همچنین ایجاد انواع لک و تیرگی از عوارض پیری و افزایش سن می‌باشند که اغلب افراد تمایل به برطرف نمودن این عوارض دارند. ایجاد لکه های تیره یا سیاه زیر چشم نیز ممکن است از عوارض افزایش سن باشد البته این مشکل در جوانتر ها نیز مشاهده می‌گردد.

لکه های تیره زیر چشم اغلب دلیلی برای نگرانی ندارند و به درمان آنها نیاز نیست. اما ممکن است بعضی از افراد بویژه خانم ها بخواهند برای زیبایی بیشتر این لکه ها را از بین ببرند. در این مقاله به علت ایجاد و روشهای درمان لکه های تیره زیر چشم می‌پردازیم.

درمان لکه های تیره یا سیاه زیر چشم در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست با بکارگیری روشهایی مانند پی آر پی، مزوتراپی، لیزر و ... با بهترین نتایج قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علت ایجاد لکه های تیره زیر چشم

روشهای موثر درمان لک زیر چشم | متخصص پوست در اصفهان

ویژگی لکه های تیره زیر چشم

لکه های تیره زیر چشم می توانند از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره و متمایل به سیاه باشند. ممکن است رنگ لکه ها به رنگ پوست فرد بستگی داشته باشد. لکه ها بافتی مانند پوست دارند و دردناک نیستند. لکه های تیره زیر چشم همچنین از نظر اندازه متفاوت هستند.

درمان لکه‌های تیره زیر چشم

برای لکه های تیره زیر چشم روشهای مختلفی وجود دارد که در ادامه به دو روش موثر درمان این لکه ها اشاره می‌کنیم.

پی آر پی (PRP)

پی آر پی یا همان پلاسمای غنی از پلاکت، روشی تزریقی برای درمان لک، تیرگی، چین و چروک و جوانسازی زیر چشم محسوب می‌شود که با تزریق پلاکت تهیه شده از نمونه خون خود شما می‌تواند نتایج چشمگیری داشته باشد. در این روش به همان مقداری که در یک تست خون ساده از شما خون گرفته می‌شود؛ نمونه خون از شما می‌گیرند. سپس با تفکیک سلولهای پلاکت و تزریق مستقیم آن به موضع (زیر چشم)، لکه های تیره این ناحیه بهبود می‌یابند.

مزوتراپی

در روش مزوتراپی داروها و موادی که در جهت بهبود و درمان پوست کاربرد دارند؛ به طور مستقیم به نقاطی که نیازمند درمان هستند (مانند زیر چشم برای درمان لکه های تیره) تزریق می‌گردند. مواد مزوتراپی دارای فرمولاسیون خاصی می‌باشد که متخصص پوست بر حسب تجربه و شرایط لکه های شما، آن را تهیه می‌کند و به زیر چشم تزریق می‌نماید. این روش موثر بدون نیاز به جراحی، ظرف کمتر از یک ساعت انجام می‌شود و پس از درمان نیز شما می‌توانید بدون نیاز به مراقب از مطب خارج شوید و به ادامه کار و زندگی روزمره خود بپردازید. تکرار جلسات مزوتراپی نیز بسته به صلاح دید متخصص پوست و شرایط بهبودی شما تعیین می‌گردد.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

پیشگیری از ایجاد لکه های تیره زیر چشم

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رضا حیدری [ 1401-10-27 ]
لکه های قهوی پوستی زیر چشم

شکیبا گنج پور [ 1400-02-28 ]
با سلام تیرگی شدید لبه چشم چه دلایلی به همراه دارد

پریسا فرهمند [ 1400-01-31 ]
سلام من پوستم تیرهاس صورتم لک باردی پررنگی داره .پوست دستو پاهام هم خیلی تیرهاس میخوام برطرف بش

آذر خرمجویی [ 1399-12-17 ]
باسلام منم لکه پوستی زیر چشم و قسمتی از گونه هام ایجاد شده میشه اثر قرص روفانیب باشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
در کلینیک پوست مو و لیزر چه کارهایی انجام میشود؟در کلینیک پوست مو و لیزر چه کارهایی انجام میشود؟

بهترین خدمات پوست و زیبایی در کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری، با بهره گیری از سالها تجربه و بکارگیری ابزار مدرن و مواد با کیفیت در اصفهان انجام می‌شود ... ادامه مطلب

چرا جوش میزنیم؟چرا جوش میزنیم؟

جوش یک اختلال پوستی است که باعث ایجاد لکه‌ های مختلفی نظیر جوش‌ های سرسیاه، جوش‌ های سرسفید، کورکها، برآمدگی و تورفتگی‌ می‌ شود. مسدود شدن غدد مویی توسط چربی‌ های اضافه، پوست مرده و یا باکتریها باعث به وجود آمدن جوش صورت می‌ شود. ... ادامه مطلب

درماپن چیست و کاربردهای آن کدام است؟درماپن چیست و کاربردهای آن کدام است؟

روش درمانی میکرو نیدلینگ با استفاده از درماپن یک روش کم تهاجمی است که با ایجاد سوراخ هایی کنترل شده در خارجی ترین لایه پوست انجام می شود. سوزن های ظریف مینیاتوری که در درماپن وجود دارد؛ صدمات میکروسکوپی بر روی پوست ایجاد می کنند و سپس تولید کلاژن و الاستین را تحریک می نماید ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین