منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس

پانچ صورت چیست؟

جوش صورت عارضه ای است که هم در زمان ایجاد و هم پس از بهبودی ممکن است آثار ناخوش آیندی برای پوست داشته باشد. اسکار آکنه یا جای جوش از جمله عوارض پس از جوش است که به اشکال مختلف دیده می‌شود. البته رایجترین آنها اسکارهای فرو رفته یا آتروفیک می‌باشد. برای درمان این اسکارها روشهای متعدی وجود دارد که حتی ممکن است متخصص پوست برای ایجاد بهترین نتایج درمانی، از تلفیق چند روش استفاده نماید. در این مطلب می‌خواهیم به درمان جای جوش فرو رفته با پانچ بپردازیم و این روش را بررسی نماییم.

درمان جوش صورت با پانچ در اصفهان از جمله روشهای موثری است که توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست انجام می‌شود. در صورت تمایل به هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

درمان جای جوش (اسکار آکنه)

برای درمان جای جوش ابتدا باید به نوع اسکار یا جای جوش توجه کرد و مطابق با آن بهترین روشهای درمانی را انتخاب نمود. در این بحث مد نظر ما اسکارهای فرو رفته یا آتروفیک هستند که درمان آنها سخت بوده و با نتیجه 100% نیز همراه نخواهد بود. برخی از روشهایی که برای درمان اسکار آکنه فرو رفته وجود دارند عبارتند از:

پانچ جای جوش چیست؟

در صورتی که اسکار جوش عمیق باشد متخصص پوست ممکن است از روش پانچ صورت برای بهبود چاله های ایجاد شده استفاده نماید. در این روش پزشک پوست پس از بی حسی موضعی، با کاترهای مخصوص اسکارها را می برد. بعد از آن یک گرفت پوستی از ناحیه پشت گوش برمی دارد و با آن، ناحیه درمان شده را پوشش می دهد. این مراحل برای هر جای جوش جداگانه انجام می شود. این روش بسیار موفقیت آمیز است.

در صورتی که جای زخم و جوش شدید نباشند معمولا روش پانچ پایه انجام می شود. در این روش همان کارهای روش قبلی انجام می شود ولی لایه گرفتینگ پوست انجام نمی شود و پزشک بعد از برش جای اسکار از یک چسب مخصوص بخیه روی قسمت تحت درمان استفاده می نماید.

پانچ جای جوش چیست؟ | درمان اسکار آکنه با پانچ

درمان جای جوش با میکرونیدلینگ در مقایسه با روش پانچ

میکرونیدلینگ از روش های کلاسیک زیبایی صورت می باشد که کارایی کمتری نسبت به روش های جدید مانند پانچ صورت برای درمان جوش و از بین بردن جای جوش هایی که عمیق تر هستند و دارای شرایط خاص تری می‌باشند؛ دارد. از طرفی درمان سریع جای جوش و آکنه با پانچ صورت نسبت به این روش کلاسیک به صرفه تر است. از دیگر برتری های از بین بردن جای جوش با پانچ صورت می توان به مواردی مثل تاثیر گذاری بیشتر، نتایج بهتر، اشاره کرد.

روش کار در میکرونیدلینگ به این صورت است که به وسیله سوزن های کوچکی، در همه جای پوست سوراخ های ظریفی ایجاد می‌شود که ممکن است به لایه اپیدرم پوست آسیب بیشتری بزند و به سبب افزایش خونریزی، مدت زمان بیشتری برای بهبودی مورد نیاز باشد. اما در روش پانچ صورت ، با استفاده از یک سوزن بزرگ ، بافت زخم را از بین برده ، به همین علت ، خونریزی کمتر و در نتیجه آن مدت زمان مورد نیاز جهت بهبودی نیز به طرز قابل توجهی کاهش می یابد.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دستگاه لیزر زئو با هندپیس پرلدستگاه لیزر زئو با هندپیس پرل

در لیزر زئو با هندپیس پرل به دلیل کنترل بالا در میزان انتشار حرارت، انعقاد در بافت به طور مشخص صورت می گیرد ... ادامه مطلب

چه نواحی در بدن با کویتیشن لاغر میشوند؟چه نواحی در بدن با کویتیشن لاغر میشوند؟

دستگاه کویتیشن مشابه لیپوساکشن از لحاظ مناطق بدن است که از آن می‌توان استفاده کرد. شایع‌ترین قسمت‌های بدن که در آن دستگاه لاغری کویتیشن مورداستفاده قرار می‌گیرد شامل شکم، صورت، گردن، پشت، گونه‌ها، ران‌ها، چانه، ناحیه تناسلی، سینه‌ها و باسن است. ... ادامه مطلب

ریزش مو در زنان بالای 40 سالریزش مو در زنان بالای 40 سال

هر زن جوان یا میانسالی می‌ تواند تحت تأثیر انواع ریزش مو قرار گیرد، اگرچه ریزش مو معمولاً در زنان بالای ۴۰ سال، زنانی که تازه بچه‌ دار شده‌ اند، زنانی که شیمی‌ درمانی کردند یا تحت تأثیر دارو های دیگر قرارگرفتند، شایع‌ تر است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین