منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / بعد از تزریق فیلر زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

بعد از تزریق فیلر زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

تزریق فیلر زیر چشم یکی از بهترین روشهای جوانسازی، رفع گودی و تیرگی زیر چشم است که با کمترین تهاجم وحداقل عوارض قابل انجام می‌باشد. پس از تزرق فیلر زیر چشم بعضی از عوارض مانند کبودی، تورم والتهاب، قرمزی، درد خفیف در اطراف چشم، همچنین احساس گلوله شدن پوست زیر چشم محتمل است. البته این عوارض در اکثر تزریق ها بوجود می آید و بعد از گذشت مدتی از بین می رود.

اما می توان با رعایت مواردی که در ادامه ذکر شده است؛ از ایجاد این عوارض و شدت پیدا کردن آن جلوگیری کرد. همچنین پس از تزریق فیلر زیر چشم، برای اینکه شاهد بهترین نتایج با ماندگاری بالا باشید؛ رعایت برخی نکات ساده الزامی است. این موارد و نکات عبارتند از:

  1. عدم استفاده از داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شوند. زیرا باعث بروز کبودی و یا شدت آن خواهند شد.
  2. می توانید از داروهای ضد التهاب پس از تزریق فیلر زیر چشم استفاده نمایید.
  3. در محل تزریق هر ده دقیقه کمپرس یخ قرار دهید.
  4. در دو شب پس از تزریق فیلر زیر چشم بهتر است زیر سر خود را با بالش اضافه بلندتر از شبهای دیگر قرار دهید.
  5. نباید قبل از برطرف شدن تزریق آن را در معرض نور شدید خورشید یا نورهای شدید دیگر مثل سولاریم قرار دهید.
  6. از قرار گرفتن در محیط های گرم و در معرض تابش مستقیم نور خورشید
مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم | ماندگاری تزریق فیلر زیر چشم
  1. در دو شب پس از تزریق فیلر زیر چشم سعی کنید روی کمر بخوابید و از قرار دادن صورت بر روی بالش (برای پرهیز از فشار به اطراف چشم) خودداری کنید.
  2. تا چند روز پس از جلسه درمانی، لمس محل تزریق در زیر چشم نیز از مواردی است که نباید انجام شود.
  3. در صورت مواجهه با هر گونه علائم و عوارض غیر منتظره پس از تزریق فیلر زیر چشم (عفونت، روند افزایشی تورم و التهاب،ضعف در دید، احساس درد شدید و غیر متعارف همچنین قرمزی پوست بعد از 24 ساعت) حتما با پزشک خود مشورت کنید.

لازم به ذکر است ماندگاری تزریق فیلر زیر چشم به مواد قابل استفاده، مراقبتهای پس از تزریق و تکنیک صحیح پزشک در تزریق بستگی دارد. با این وجود به دلیل فشار کمتری که به این بخش از صورت وارد می‌شود؛ معمولا تزریق فیلر زیر چشم ماندگاری بالایی دارد؛ و بازه زمانی 9 الی 24 ماه برای دوام این عمل پیش بینی می‌شود.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ملیحه محمدی [ 1402-09-18 ]
با درود من دوشنبه هفته گذشته فیلر زیز چشم زدم و الان متوجه شدم حرکت کرد و امده سمت گونه باید چیکار با توجه به اینکه شب بعد از تزریق فیلر کامل به صورت نیمه نشست خوابیدم و هر ۱۰ دقیقه ی بار هم کمپرس سرد استفاده کردم و فقط سمت چپ این طور شده

ترابی [ 1402-06-11 ]
من خیلی راضیم هم فیلر زدم برا گودیه زیر چشمم و مزو انجام دادم برای تیرگی زیر چشمم

سبزواری [ 1402-06-10 ]
لطفا اگه میشه بگید چه برندی استفاده میشه برای زیر چشم ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لزوم تخلیه کمدون ها و ماکرو کمدون هالزوم تخلیه کمدون ها و ماکرو کمدون ها

کومدون ها زمانی ایجاد می‌ شوند که منافذ پوست مسدود می‌ شوند. سلول‌ هایی که به فولیکول‌ های ریز مو منقبض می‌ شوند در آکنه بسیار چسبناک می‌ شوند و به یکدیگر می‌ چسبند و در نهایت منافذ را مسدود می‌ کنند و چربی تولید شده توسط غدد سباسه در پشت منافذ مسدود شده جمع می‌ شود و باعث تشکیل کومدون میشود. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست صورت با لیزرجوانسازی پوست صورت با لیزر

جوانسازی پوست صورت با لیزر یک روش درمانی مؤثر برای از بین بردن لایه‌ های بالای پوست به منظور آشکار شدن پوست شفاف تر، نرم‌تر و صاف‌ تر لایه‌ های زیرین می‌باشد. به این منظور پرتوی لیزر به لایه‌ های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تحریک فرآیند تکثیر سلولی و تولید کلاژن می‌ شود. ... ادامه مطلب

نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟

در حال حاضر روش‌ های مختلف بسیاری با هدف جلوگیری و حتی رفع نشانه‌ های پیری پوست ایجاد شده‌ اند. یکی از رایج‌ ترین و مؤثرترین این روش‌ ها تزریق بوتاکس به صورت است. این ماده جهت درمان برخی از بیماری ها نیز استفاده می شود؛ اما عمده تمرکز بر روی رفع چروک های پوستی است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین