منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / آیا می توان ژل و بوتاکس را همزمان تزریق کرد؟

آیا می توان ژل و بوتاکس را همزمان تزریق کرد؟

در روزهای پایانی سال، اغلب افراد به ویژه خانم ها در پی تغییر و تحول در چهره خود می‌باشند. به همین دلیل مراجعات به کلینیک های پوست و زیبایی بیشتر خواهد شد. تزریق ژل و بوتاکس از رایج ترین اقداماتی است که این روزها افراد را روانه مطب های پوست می‌نماید. این روشها به دلیل نتایج فوری و عوارض بسیار کم طرفداران فراوانی را به خود جلب نموده و متقاضیان زیادی دارند. یکی از سولات رایجی که در این خصوص مطرح است همزمانی تزریق ژل و بوتاکس می‌باشد.

  1. بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند آیا با یکبار مراجعه به پزشک می‌توان دو عمل را انجام داد؟
  2. آیا می‌توان تزریق ژل و بوتاکس را در یک روز و همزمان انجام داد؟
  3. اول کدام یک از این مواد باید تزریق شوند؟
  4. در نواحی مانند پیشانی یا زیر چشم، اگر قرار باشد هم بوتاکس تزریق شود و هم ژل، آیا بصورت همزمان می‌توان این کار را انجام داد؟

برای یافتن پاسخ این سوالات شما ار به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می‌نماییم
ابتدا بهتر است بدانید این دو ماده (ژل و بوتاکس) چه هستند و در چه موادری مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان با استفاده از با کیفیت ترین مواد و مهارت در تزریق توسط متخصص پوست، در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری انجام می‌پذیرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه، با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

تزریق بوتاکس چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

بوتاکس یک نوروتوکسین رقیق شده قابل تزریق است که از سم بوتولینوم که در باکتری کلستریدیوم بوتولینوم یافت می شود؛ به دست می‌آید. از حالت رقیق شده این سم برای فلج عضلات پیشانی، بین دو ابرو، اطراف چشم و ... استفاده می شود. تزریق بوتاکس به صورت موضعی در محلی که قرار است بی حرکتی عضله صورت گیرد انجام می‌شود و در نتیجه آن بطور موقت ارسال پیام های عصبی به این عضلات غیر فعال شده، و توان حرکاتی مانند اخم کردن، جمع کردن چشمها، بالا بردن پیشانی و ... از فرد سلب می‌گردد. تزریق بوتاکس روشی کم عارضه، موثر و مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست است که توان حذف چین و چروک ها و خطوطی که در اثر حرکت ایجاد می‌شوند را دارا می‌باشد.

تزریق همزمان ژل و بوتاکس

کاربردهای تزریق بوتاکس

از تزریق بوتاکس در موارد زیر استفاده می‌شود:

تزریق ژل چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

ژل یا فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی هستند که ژل مانند بوده و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. تزریق ژل روشی برای ایجاد حجم بیشتر و فرم بهتر در صورت و اندام است. از تزریق فیلرهای پوستی می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد.

صفحه اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

کاربردهای تزریق ژل

از تزریق ژل در موارد زیر استفاده می‌شود:

پاسخ به سوالات مطرح شده در متن

در مورد تزریق ژل و بوتاکس در یک جلسه باید متذکر شویم؛ ترجیحا این دو روش بهتر است در دو جلسه مجزا به فاصله یک هفته انجام شوند. ولی اگر مجبور به تزریق بوتاکس و ژل در یک جلسه هستیم؛ ابتدا باید ژل یا فیلر تزریق شود و سپس تزریق بوتاکس صورت گیرد.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مریم صفایی [ 1401-08-02 ]
آیا برای ناحیه تناسلی هم میتوان ازژل استفاده کرد واگر میشود عوارضی هم دارد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره مراقبتهای روزانه انواع پوست بیشتر بدانیددرباره مراقبتهای روزانه انواع پوست بیشتر بدانید

پوست، بزرگ‌ترین و حساس‌ترین اندام حیاتی بدن است که هر مشکلی درونی را نمایان خواهد کرد. با ماشینی شدن دنیای روزمره و آلودگی هوا این پوست است که بیشترین ضرر را از این آلودگی خواهد دید. مراقبت از سلامت پوست در هوای آلوده باید یکی از اهداف شما در روتین پوست باشد. ... ادامه مطلب

تیکسل چیست و چه کاربردی دارد؟تیکسل چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه تیکسل یک دستگاه توسعه یافته و نوآورانه‌ی فرکشنال برای زیبایی و جوانسازی پوست است که با فناوری جدید، ثبت اختراع جهانی کمپانی نووکسل در آلمان ساخته شده است. این دستگاه جوانسازی پوست از فناوری نوینی برخوردار است که ترمومکانیکال ابلیشن نام دارد و یک شیوه نوآورانه است. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست صورت با لیزرجوانسازی پوست صورت با لیزر

جوانسازی پوست صورت با لیزر یک روش درمانی مؤثر برای از بین بردن لایه‌ های بالای پوست به منظور آشکار شدن پوست شفاف تر، نرم‌تر و صاف‌ تر لایه‌ های زیرین می‌باشد. به این منظور پرتوی لیزر به لایه‌ های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تحریک فرآیند تکثیر سلولی و تولید کلاژن می‌ شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین