منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / تاثیر تزریق فیلر ژوویدرم در لیفت و جوانسازی صورت

تاثیر تزریق فیلر ژوویدرم در لیفت و جوانسازی صورت

ژل ژوویدرم (Juvederm) یکی از انواع فیلرهای موجود در بازار است که به عنوان پرکننده برای از بین بردن چین و چروک و علائم پیری، افزایش حجم لب و گونه، زاویه سازی فک و جوانسازی زیر چشم مورد استفاده قرار میگیرد. از این ژل که دارای پایه اسید هیالورونیک است به صورت تزریقی توسط پزشک متخصص برای نواحی مختلف به ویژه گونه، لب و اطراف دهان استفاده میشود.

با توجه به پر آوازه بودن فیلر ژوویدرم و نقش آن در زیبایی و جوانسازی، در ادامه این مطلب اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ماهیت این ژل و عملکرد آن در اختیارتان قرار میدهیم.

تزریق ژل با استفاده از مطرح ترین برندهای فیلر از جمله ژوویدرم(Juvederm) از خدماتی است که در کلینیک دکتر واعظ شوشتری در اصفهان انجام می‌پذیرد. در این مرکز با بکارگیری بهترین و مرغوب ترین فیلرها، و انتخاب بهترین تکنیک تزریق توسط دکتر واعظ، مطلوب ترین نتایج حاصل می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ژل ژوویدرم چیست؟

juvederm یک پرکننده پوستی (فیلر) بر پایه هیالورونیک اسید است. چندین محصول در خانواده Juvederm وجود دارد که همه آنها برای کمک به شما در رفع علائم پیری صورت و زیبایی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. هر یک از محصولات ژوویدرم دارای ترکیبیات متفاوتی بوده که هرکدام از آنها برای بافت یک قسمت از پوست مختلف مناسب است. بنابراین بسته به اینکه قصد تزریق به چه ناحیه ای از صورت را داشته و میزان چین و چروک تا چه اندازه است، از انواع ژل ژویدرم برای تزریق استفاده میشود.

انواع فیلر ژوویدرم

فیلر ژوویدرم نیز مانند اغلب برندهای معتبر، بسته به محل تزریق و بافت آن ناحیه، انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

1. Juvederm Voluma XC

باعث افزایش حجم زیر سطح پوست می شود تا اندازه گونه های شما بزرگتر شود.

2. Juvederm XC و Juvederm Vollure XC

از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و پر کردن چین و چروک و خطوط اطراف دهان و بینی معروف به خطوط لبخند هستند.

3. Juvederm Ultra XC و Juvederm Volbella XC

به عنوان درمان های تقویت کننده لب بدون جراحی بکار می رود .

عملکرد ژل ژوویدرم چگونه است؟

فیلر ژوویدرم با افزودن حجم به بافت صورت از طریق ماده فعال آن (اسید هیالورونیک)، عمل می کند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان هم وجود دارد. این اسید باعث تحریک روند تولید کلاژن میشود. کلاژن به صورت طبیعی با افزایش سن کاهش یافته و این کاستی باعث افتادگی و ایجاد چین و چروک در پوست خواهد شد.

آمپول های ژوویدرم حاوی مقدار کمی لیدوکائین (بی حس کننده) است که به عنوان کاهش دهنده درد عمل می‌کند. این ماده باعث میشود که فرد در حین تزریق، کوچکترین احساس دردی را تجربه نکند.

صفحه اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

ماندگاری تزریق ژل ژوویدرم

مدت زمان ماندگاری ژوویدرم به عوامل مختلفی مانند نوع محصول یا محل تزریق آن بستگی دارد. ژوویدرم ادعا می‌کند که Juvederm Voluma XC به مدت 2 سال در ناحیه گونه‌ها دوام دارد، در حالیکه ممکن است Juvederm XC و Juvederm Vollure XC به ترتیب 1 سال و 18 ماه ماندگاری داشته باشند. به علاوه اینکه فیلر در بدن افراد مختلف با سرعت‌های متفاوتی از بین می‌رود و بافتش در هم می‌شکند و این موضوع بر روی طول عمر آن تاثیر دارد.

به طور کلی مدت ماندگاری ژوویدرم چیزی بین 6 ماه الی 2 سال است که پس از این مدت می‌توانید تزریق دیگری را انجام دهید تا نتایج مورد نظرتان همانطور باقی بمانند.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نگین قاسمی [ 1402-08-03 ]
الانسه و ژویدرم عالین کلاژنسازی میکنن به مرور حجم دهی خوبی دارن تورم و کبودی کمتری دارن

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

عفونت قارچی یک بیماری پوستی است که توسط قارچ ایجاد می شود.حدود نیمی از قارچ ها مضر هستند که اگر روی پوست بنشینند می‌ توانند باعث عفونت قارچی شوند. در ادامه به روش های درمان قارچ پوستی پرداخته میشود. ... ادامه مطلب

لیفت شقیقه با تزریق فیلر؛ عوارض و ماندگاریلیفت شقیقه با تزریق فیلر؛ عوارض و ماندگاری

لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال فرایندی است که به ‌منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها انجام می شود. ... ادامه مطلب

بیماری اریتراسما Erythrasma چیست؟بیماری اریتراسما Erythrasma چیست؟

از دلایل تیرگی بدن، بیماری اریتراسما است که یک عفونت سطحی پوست است که باعث ایجاد لکه های قهوه ای پوسته پوسته می شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین