منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / فیلر الانسه و جوانسازی پوست

فیلر الانسه و جوانسازی پوست

با افزایش سن ، عواملی مانند کاهش میزان چربی و محل قرارگیری آن، باعث افتادگی و کاهش حجم در صورت می شود. در این شرایط تزریق فیلرها یا همان پرکننده های پوستی یک گزینه غیر جراحی مناسب برای کمک به رفع این تغییرات و پر شدن و ترمیم پوست، برای داشتن ظاهری جوانتر می‌باشند. امروزه فیلرهای مختلف با اثرات متفاوتی بر روی پوست وجود دارند که یکی از خوش نام ترین و پرطرفدار ترین آنها، فیلر الانسه است.

تزریق فیلر الانسه متفاوت و طبیعی عمل می کند؛ و به لطف خواص منحصر به فرد این فیلر، نه تنها چین و چروک ها اصلاح می‌گردد؛ بلکه تولید کلاژن نیز در پوست تحریک می‌شود تا علائم افزایش سن و پیری پوست در حد قابل قبولی بهبود یابد. اثرات فیلر الانسه به تدریج بروز پیدا کرده و نسبت به بسیاری از فیلرها بادوام تر است و در ارتباط با جوانسازی پوست، به خوبی عمل می‌کند. تزریق فیلر الانسه مانند دیگر پر کننده های پوست، به وسیله سوزن های مخصوص انجام می گیرد و پیش از تزریق برای عدم احساس درد از کرم های بی حس کننده استفاده می شودکند.

فیلر الانسه با نتایجی طبیعی و ماندگار، امروزه به یکی از ژل های محبوب در تمام دنیا تبدیل شده است. تزریق ژل الانسه در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و تعیین نوبت کلینیک با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ژل الانسه

از ژل الانسه، به عنوان یک فیلر مدرن نام برده می شود که در حقیقت شروع کننده یک کلاس جدید در دنیای فیلر ها بوده است. برای آن که ژل الانسه را بشناسید، ابتدا باید بدانید که فیلر ها اساسا چگونه ساخته می شوند و چه قابلیت هایی دارند. فیلر ها موادی قابل تزریق هستند که به زیر پوست تزریق شده و شادابی و جوانی را برای ظاهر پوست به ارمغان می‌آورند. در ژل آلانسه از مواد خطرسازی مثل پیروژن و لاتکس استفاده نمی شود. در نتیجه برخوردار شدن از مزیت های این ژل، به هیچ وجه خطرناک نخواهد بود. برای تولید این فیلر، از محصولاتی طبیعی و کاملا قابل جذب استفاده می شود.

فیلر الانسه و جوانسازی پوست

نحوه عملکرد فیلر الانسه

تزریق فیلر الانسه یک راه حل طبیعی و جدید برای درمان خطوط صورت و جوانسازی پوست است. کلاژن یکی از ساختارهای مهم پشتیبانی است که به طور طبیعی در پوست ما یافت می شود و به حفظ صافی ، کشش و انعطاف پذیری مناسب پوست کمک می کند. با گذشت زمان ، پوست ما به تدریج کلاژن طبیعی خود را از دست می دهد و این امر منجر به شلی پوست صورت و ایجاد چین و چروک می شود.

الانسه فیلری است که بر خلاف بسیاری از فیلرها از جنس اسید هیالورونیک نمی‌باشد و جهت بالا کشیدن پوست، فرم‌دهی و بازیابی حجم از دست رفته در اثر افزایش سن، به پوست تزریق می‌شود. ماده اصلی سازنده این ژل، پلی کاپرولاکتون (PCL) می‌باشد. این ماده یک پلیمر طبی با قابلیت جذب زیستی می‌باشد. پلی کاپرولاکتون در ژلی از جنس کربوکسی متیل سلولز (CMC) به حالت معلق در می‌آید.

کاهش علائم پیری با تزریق ژل الانسه

ژل الانسه زمانی که زیر پوست تزریق می‌شود، در دو مرحله روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد :

بر خلاف فیلرهای اسید هیالورونیک، عملکرد ژل الانسه بر اساس تولید کلاژن می‌باشد. نتیجه استفاده از ژل الانسه برای مدت 2 تا 4 سال ماندگار می‌باشد.

کاربرد ژل الانسه

ژل الانسه در قسمت میانی پوست تزریق می‌شود و جهت انجام موارد زیر استفاده می‌شود:

موارد فوق برای مدت 4 سال دوام خواهند داشت.

تزریق ژل الانسه در کدام قسمت‌های صورت انجام می‌شود؟

ژل الانسه در قسمت‌هایی از بدن که فیلر اسید هیالورونیک نیز در آن‌ها قابل استفاده است کاربرد دارد؛ شامل:

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

علت ماندگاری فیلر الانسه

مواد تشکیل‌ دهنده ژل الانسه نسبت به دیگر فیلرها، به شکلی متفاوت عمل می‌کنند. زمانی که ژل وارد بدن می‌شود؛ مولکول‌های آن به مرور زمان حل می‌شوند. مواد تشکیل‌دهنده ژل تا زمان حل شدن تمامی مولکول‌ها، حجم اصلی خود را حفظ می‌کنند. ماندگاری ژل الانسه به تعداد مولکول‌های مواد تشکیل‌ دهنده ژل بستگی دارد. هرچه تعداد مولکول‌ها بیشتر باشد ماندگاری فیلر الانسه نیز بیشتر است.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :محمدی [ 1402-06-11 ]
سلام خسنته نباشید فیلرهای الانسه برای جوانساز گردن و رفع خطوط گردن هم کاربرد داره ؟

فاضلی [ 1402-06-11 ]
من میحوام تمام خطوط ریزصورتم از بین بره با تزریقرژل الانسه این امکان فراهم میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورتلیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

لک صورت، یکی از رایج ترین عواملی است که بر زیبایی پوست اثر می گذارد و عوامل مختلفی وجود دارند که سبب بروز لک، بر روی صورت می شوند. ... ادامه مطلب

تزریق چربی برای چه افرادی و در کدام نواحی مناسب است؟تزریق چربی برای چه افرادی و در کدام نواحی مناسب است؟

تزریق چربی بدن یکی از بهترین فیلرها (پرکننده‌ها) برای افزایش حجم و فرم دهی به اندام و صورت می‌باشد. با تزریق چربی (پیوند چربی) ، چربی از یک قسمت به قسمت دیگر بدن منتقل می‌شود تا در محل تزریق شاهد فرم بهتر و حجم بیشتری باشید ... ادامه مطلب

هیر فیلر یا پر کننده مو چیست و چه کاربردی دارد؟هیر فیلر یا پر کننده مو چیست و چه کاربردی دارد؟

هیر فیلر مو با پپتید و هیالورونیک اسید در بسیاری از موارد، روند معکوس شدن ریزش مو را تضمین می‌کند و همزمان پوست سر و فولیکول‌های مو را احیا می‌کند تا رشد مجدد مو تحریک شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین