منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / آشنایی با متد تزریق ژل لب طبیعی

آشنایی با متد تزریق ژل لب طبیعی

لب های حجیم و خوش فرم، یکی از نشانه های زیبایی و جوانی محسوب می‌شوند. تزریق ژل لب تکنیکی است که می‌تواند حجمی ایده آل و فرمی مناسب را در لبها ایجاد کند. بسته به تمایل فرد، حالت چهره، شکل و حجم اولیه لبها و تناسب مورد نیاز لبها با اجزای دیگر صورت، ممکن است از تکنیک های مختلفی در تزریق ژل لب اعملا شود که یکی از آنها تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی است.

در ادامه این بحث ابتدا به معرفی عمل تزریق ژل یا فیلر لب می‌پردازیم؛ سپس شما را با تزریق ژل لب طبیعی و ویژگی های آن آشنا می‌سازیم.

تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با استفاده از معتبر ترین و باکیفت ترین برندهای فیلر و تکنیک صحیح تزریق، انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک، از طریق تماس با شماره تلفن 91620100 - 031 اقدام فرمایید.

تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل لب یکی از اعمال زیبایی است که ظرافت‌های خاص خود برخوردار است. این روش از جمله روشهای فرم‌دهی و افرایش حجم لب‌ها بشمار می‌رود که در صورت اجرای درست، بدون ایجاد عوارض نامتعارف، به بهترین و زیبا ترین نتایج منتهی می‌شود. برای تزریق ژل لب از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده می‌شود و فیلرهای غیر هیالورونیک اسید برای تزریق لب مناسب نیستند .این فیلرها دقیقاً از همان ماده‌ای تشکیل شده‌اند که در ساختار پوست بدن به شکل طبیعی وجود دارد، بنابراین دارای عارضه جدی نمی‌باشند و حساسیت زا نیستند. برای تزریق ژل لب از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده می‌کنیم و فیلرهای غیر هیالورونیک اسید برای تزریق لب مناسب نیست.

تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال

در تزریق ژل لب طبیعی، لب ها از حالت و فرم اصلی خارج نخواهند شد. نسبت بسیار خاصی برای آن که تزریق ژل لب، طبیعی به نظر برسد وجود دارد؛ به عبارت دیگر تزریق فیلر طبیعی نباید به صورتی باشد که برای عموم قابل تشخیص گردد و آنها را متوجه کند که شما تغییری در لب های خود ایجاد کرده اید و در عین حال باید زیبا تر از قبل از تزریق نیز باشد. به گفته پزشکان نسبت مناسبی بین گوشه های خارجی لب بالا و پایین وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که انواع مختلف پرکننده های تزریقی و اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تأثیر متفاوتی در نتایج تزریق ژل لب خواهد داشت.

آشنایی با متد تزریق ژل لب طبیعی

مهم است که فیلراستفاده شده از قوام همان مخاط طبیعی لب برخوردار باشد. در غیر این صورت طبیعی به نظر نمی رسد. پس از تزریق ژل طبیعی لب، لب های شما کمی متورم خواهد شد، اما اثرات پرکننده ها را خیلی سریع خواهید دید. غالباً تورم در یک روز فروکش می کند، اما شما به سه تا پنج روز نیاز دارید تا ورم لب ها به طور کامل برطرف شود و نتایج زیبا و طبیعی حاصل، را مشاهده کنید. اگر شما پرکننده های اسید هیالورونیک را که رایج ترین نوع فیلرها هستند؛ انتخاب کنید می توانید اثرات سریع و با اطمینان بدست آورید.

تزریق ژل لب طبیعی یک هنر و تکنیک خاص می باشد که طبق گفته اکثر پزشکان تزریق باید بر روی قسمت های خاصی از لب انجام شود تا نتایج طبیعی به نظر برسد. عوامل دیگری همچون مقدار مناسب ژل برای دستیابی به این نسبت مورد نیاز است.

مقدار فیلر مورد نیاز در تزریق ژل لب طبیعی

برخی از پزشکان به دلایل مختلف بیش از حد مورد نیاز پرکننده یا فیلر، برای افزایش حجم و فرم دهی به لبها استفاده می‌کنند. به همین علت لبها از حالت طبیعی خارج شده و فرمی نامتعارف می‌یابد. در تزریق ژل طبیعی اغلب متخصصان پوست و زیبایی معتقداند، با بکارگیری حداقل میزان ژل باید پروسه درمان تکیمل شود. در بیشتر موارد تزریق یک سی سی ژل می‌تواند با نتایجی طبیعی همراه باشد که البته بدیهی است؛ این میزان به اندازه طبیعی لب ها قبل از تزریق ژل، بستگی مستقیم دارد. با این وجود افرادی هم هستند که ممکن است به تزریق کمی بیشتر از یک سی سی ژل نیاز داشته باشند؛ و از طرف دیگر در بعضیها تزریق کمتر از یک سی سی ژل می‌تواند زیبایی لبها را دوچندان نماید.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب طبیعی

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

ماندگاری و هزینه تزریق ژل لب طبیعی در اصفهان

نتایج این روش به طور موقت است و لب های شما در نهایت به حالت عادی بازمی گردند. ماندگاری تزریق ژل لب طبیعی 6 الی 18 ماه می‌باشد. با این وجود تزریق ژل هیالورونیک اسید به طور غیرمستقیم تولید کلاژن پوست را تحریک می کند و همین امر سبب بهبود لبها نسبت به زمان قبل از تزریق، پس از جذب کامل فیلر خواهد شد. همچنین برای آگاهی از هزینه تزریق ژل لب طبیعی در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری می‌توانید با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :صدیقی [ 1402-08-03 ]
بهترین دکتر تزریق ژل لب دراصفهان هستید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جراحی پلک در چه مواردی انجام می شود؟جراحی پلک در چه مواردی انجام می شود؟

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) نوعی جراحی است که افتادگی پلک‌ها را ترمیم می‌کند و ممکن است شامل از بین بردن پوست، ماهیچه‌ها و چربی‌های اضافی باشد. ... ادامه مطلب

همه کاربردهای پی آر پی در مراکز پوست و موهمه کاربردهای پی آر پی در مراکز پوست و مو

پی آر پی روش نوینی می باشد که بر اساس استفاده از فاکتورهای رشد پلاکتهای خون، فیبروبلاستها و سایر سلولهای بنیادی باعث تحریک کلاژن سازی می شود. کلاژن نقش بسیار مهمی در حفظ طراوت و جوانی پوست دارد و با سنتز کلاژن جدید، پوست جوانی و زیبایی خود را به تدریج به دست خواهد آورد. ... ادامه مطلب

علت و درمان خارش سر چیست؟علت و درمان خارش سر چیست؟

خارش پوست سر که به عنوان نیز شناخته می‌ شود، یک مشکل رایج در بین افراد مختلف است. خارش سر می‌ تواند تعدادی از عوامل رایج و غیر رایج را در بر داشته باشد. در بعضی موارد، خارش پوست سر ممکن است با پوسته پوسته شدن، لکه ها، برآمدگی و حتی ریزش مو همراه باشد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین