منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی پوست با اس وی اف ژل

جوانسازی پوست با اس وی اف ژل

یکی از روشهای جوانسازی پوست و فرم دهی صورت که اثرگذاری طولانی مدت دارد استفاده از اس وی اف ژل(S.V.F gel) می باشد . در این مقاله به بررسی این روش و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت .

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری با بهره گیری از دانش روز دنیا و مدرن ترین دستگاه‌ها، می‌توانید از جوانسازی و حجم دهی با تزریق اس وی اف ژل (S.V.F gel) در اصفهان بهره مند شوید. لطفاً برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

اس وی اف ژل چیست ؟

اس وی اف ژل ماده ای است که از چربی برداشته شده از بدن شما تولید می شود . تزریق چربی یکی از روش های فرم دهی صورت می باشد که در این فرایند چربی از ناحیه ی دیگر بدن فرد برداشته می شود و به قسمت های مورد نظر تزریق می شود . با وجود اینکه در تزریق چربی احتمال بوجود امدن مشکلاتی مانند آلرژی بسیار پایین است اما تزریق چربی معایبی چون موارد زیر را داراست .

برای کاهش عوارض تزریق چربی و همچنین افزایش ماندگاری و برطرف کردن معایب آن ، بجای تزریق چربی از اس وی اف ژل استفاده می کنند .
این ماده همه ی مزایا و نتایج مثبت تزریق چریی را داراست و در عین حال بسیاری از معایب آن را هم برطرف کرده است .
یکی از مهم ترین اثرات آن افزایش کلاژن سازی در پوست است که باعث شادابی پوست در محل تزریق می شود .

کاربرد اس وی اف ژل چیست؟

اس وی اف ژل چگونه تهیه می شود ؟

برای تهیه ی اس وی اف ژل ابتدا با روش لیپوساکشن یا با بکار گیری کانولا های بسیار ظریف ، چربی از بافت مورد نظر برداشته می شود . برای برداشت چربی شکاف بسیار کوچکی در حد یک سانتی متر ایجاد خواهد شد .
سپس قسمت مایع جدا شده و دور ریخته می شود و لایه ی چربی نگه داشته می شود . بر روی لایه ی چربی عملیات های مورد نظر انجام می شود و در نهایت اس وی اف ژل که حالت ژله ای دارد و مقدایر زیادی سلول های بنیادی را داراست تهیه می شود .

معایب اس وی اف ژل

تهیه ی اس وی اف ژل یک فرایند طولانی و زمان بر است . همچنین تنها ۱۰ درصد چربی استخراج شده حاوی اس وی اف ژل می باشد و نیاز به برداشت مقدار زیادی از چربی خواهد بود .
برای رسیدن به نتیجه ی نهایی ۳ الی ۶ ماه باید زمان بگذرد .

مزایای اس وی اف ژل

پس از بدست امدن اس وی اف ژل پزشک متخصص اس وی اف ژل را در لایه ی سطحی درم تزریق می کند و علاوه بر فرم دهی باعث کلاژن سازی و شفاف شدن پوست نیز می شود .
همچنین به دلیل اینکه سلول های بنیادی بر روی از بین بردن تیرگی و لک های صورت تاثیر گذار هستند ، پس از تزریق تیرگی ها و لک های صورت نیز کم تر خواهد شد .

اس ی اف ژل در چه مواردی کاربرد دارد ؟

هزینه ی تزریق اس وی اف ژل چقدر است ؟

هزینه تزریق اس وی اف ژل با توجه به میزان چربی استخراج شده ، ناحیه ی تزریق و مهارت پزشک متفاوت است اما بطور کلی چون فرایند تهیه ی اس وی اف ژل طولانی و زمان بر است نسبت به سایر روش ها گران تر محسوب می شود .

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

قبل از تزریق اس وی اف ژل چه نکاتی باید رعایت شود ؟

یک هفته قبل از تزریق اس وی اف ژل مشروبات الکلی ، داروهای رقیق کننده خون و دخانیات مصرف نکنید .
شب قبل از عمل برداشت چربی غذای سبک مصرف کنید و مایعات زیاد بنوشید .

امروزه ریزش مو یکی از شکایات رایج افراد با هر سن و جنسی، در هرکجای کشور است. متقاضیان عزیز، با مراجعه به متخصصان پوست و مویی که در سراسر استان فعالیت دارند، از بهترین درمان ریزش مو در اصفهان برخوردار شوید و ریزش موهای خود را متوقف نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :یاسین [ 1402-08-03 ]
سلام نتیجه این روش اس وی اف ژل خیلی طولانیه تا مشاهده بشه یا سریعا قابل مشاهدست؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا داشتن پوست چرب از پیری پوست جلوگیری می کند؟آیا داشتن پوست چرب از پیری پوست جلوگیری می کند؟

پوست صورت و بدن از نظر ساختار و جنس، در افراد مختلف، متفاوت است. بعضی از افراد پوست چربی دارند، برخی دیگر پوستشان خشک است. آنچه در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت ، تاثیر پوست چرب بر پیر شدن پوست ‌می‌باشد. ... ادامه مطلب

علت و درمان چربی کف سر و موهاعلت و درمان چربی کف سر و موها

موی چرب می‌تواند باعث خارش‌ های ناراحت‌کننده و درماتیت سبوره‌ ای، ضایعات پوستی قرمز و ملتهب شود که شوره سر، شکل خفیف آن است. این چربی اضافه حتی می‌ تواند شرایطی مناسب برای رشد قارچ‌ هایی که منجر به شوره‌ سر می‌ شوند، ایجاد کند. اگر این شرایط به خوبی کنترل نشود، می‌تواند موجب مشکلات بیشتری شود. ... ادامه مطلب

نحوه آمادگی برای جلسه اول لیزر موهای زائدنحوه آمادگی برای جلسه اول لیزر موهای زائد

حذف مو‌های زائد باید در طول چند جلسه و با نظر مستقیم پزشک انجام شود. در جلسه اول، با استفاده از دستگاه لازم، اشعه و پرتو کافی به فولیکول های مو تابانده خواهد شد. تابش اشعه به فولیکول های مو در جلسه‌ی اول لیزر مو‌های زائد، باعث توقف ادامه‌ رشد مو از آن ناحیه می گردد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین