منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / تزریق فیلر بینی در چه مواردی انجام میشود؟

تزریق فیلر بینی در چه مواردی انجام میشود؟

فیلر بینی، یک روش غیر جراحی با هدف اصلاح فرم و زیباسازی بینی است. این روش شامل تزریق یک ماده پرکننده (فیلر) مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست به منظور ایجاد تغییرات موقت در ساختار بینی است. یکی از اقداماتی که امروزه توسط پزشک پوست و مو انجام می‌شود، تزریق فیلر به بینی است. فیلرها از ماده‌های پرکننده می‌باشند که کاربردهای زیادی در جراحی زیبایی دارند. یکی از کاربردهای دیگر فیلر در زیبایی، استفاده از آن برای اصلاح کردن فرم بینی است، بدون اینکه به جراحی باز برای بینی نیاز باشد.

تزریق فیلر بینی هم یک نوع جراحی بدون بیهوشی محسوب می‌شود که در زیبایی بینی نقش بسزایی خواهد داشت. فیلر در قسمت‌هایی که نامنظمی و فرورفتگی دارد، تزریق می‌شود و باعث پر شدنشان می‌گردد. البته حتماً قبل از انجام تجویز پزشک پوست را باید داشته باشید تا هم از مزایا و هم از معایب فیلر بینی آگاهی داشته باشید. بیشترین کاربرد فیلر بینی در پشت و کناره‌های آن است و بعد ازاینکه تزریق فیلر انجام شد، توسط بدن مقداری بافت به وجود می‌آید که پر کردن نامنظمی‌ها را به دنبال دارد.

علت محبوبیت روزافزون پروسه‌ی تزریق ژل به بینی، موفقیت تزریق فیلر در اصلاح عیوب بینی و فرم دهی به بینی در کم‌ترین زمان ممکن و با بی‌خطرترین روش ممکن می‌باشد. تا زمان‌های نه چندان دور تنها راه تغییر حالت و فرم بینی و از بین بردن نقص‌های ساختاری آن، بهره بردن از جراحی زیبایی بینی بود که معایب و آسیب‌های متعددی را به دنبال داشت؛ اما با ظهور پروسه‌ی تزریق پرکننده به بینی و رواج تزریق ژل به بینی به عنوان یک روش مؤثر در ترمیم عیوب ساختاری بینی و به دست آوردن یک بینی ایده آل، تغییرات گسترده‌ای در دنیای جراحی‌های زیبایی ایجاد شد.

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری با تکیه بر مهارت حاصل از تجربه و استفاده از بهترین برندهای موجود فیلر، می‌توانید بهترین تزریق فیلر بینی را تجربه نمایید. لطفاً برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت، با شماره‌تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاندید مناسب جهت تزریق فیلر بینی

- فردی که پل بینی‌اش کمی پایین‌تر از حالت طبیعی‌اش قرار داشته باشد.
- فرد با قوز بینی‌مختصر که می‌توان با تزریق ژل در دو سمت آن نمای یکنواختی در پل بینی ایجاد کرد.
- افرادى که غیرقرینگی یا تورفتگی مختصریروی بینی‌شان دارند که با تزریق حداقل ژل می‌توان آن‌ را پوشاند.
- برای پر کردن ناحیه اتصال بینی به لب بالا در خط وسط در فردی که این زاویه تیز است.
- افرادی که قبلاً جراحی بینی انجام داده‌اند و ایراداتجزئیدارند و مایلند بدون جراحی اصلاحاتی در آن ایجاد کنند، مثلاً ناصافى و یا تورفتگى در سطح و نوک بینى دارند.
- افرادى که پل بینى تورفته دارند و بینی‌شان کوتاه به نظر می‌رسد می‌توانند با تزریق فیلر و پر کردن پل بینى ظاهر بینى را بلندتر نشان دهند.

تزریق فیلر بینی

افرادی که بینی‌های گوشتی دارند بهترین کاندید برای تزریق ژل به بینی برای اصلاح فرم و حالت آن هستند. این اشخاص با تزریق ژل به نوک بینی، اطراف و بالای آن می‌توانند به ظاهری بسیار زیبایی دست یابند. علاوه بر آن افرادی که بینی‌های گوشتی دارند بعد چند مدت پس از انجام عمل بینی شاهد ایجاد تغییراتی در فرم دماغ خود می‌شوند. این افراد بدون هیچ ناراحتی می‌توانند به سراغ تزریق ژل به بینی بعد از عمل رفته و با انجام اصلاحات جزئی ایرادها دماغ خود را از بین ببرند. این ایرادها شامل نامتقارنی در شکل بینی، برطرف کردن قوس شدید و ناخوشایند بینی، از بین بردن برآمدگی روی استخوان بینی و مواردی از این قبیل خواهند بود.

نحوه تزریق فیلر بینی

بیمار پس از این که روی تخت و یا صندلی مخصوص دراز می‌کشد، روی بینی وی کاملاً تمیز می‌شود و پزشک با استفاده از سوزنی نازک از یکی از فیلرهای اسید هیالورونیک با توجه به شکل دلخواه بیمار فیلر را در نواحی مورد نظر تزریق می‌کند تا نواقص ظاهری بینی را برطرف کند و پس از تزریق قسمت‌هایی که تزریق صورت گرفته است بینی ماساژ داده می‌شود.

کاربردهای تزریق فیلر بینی

یک تزریق مناسب می تواند سبب بهبود موارد زیر گردد:

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

مزایای فیلر بینی

عوارض تزریق فیلر به بینی

بینی یک ناحیه حساس می‌باشد؛ زیرا پر از رگ‌های خونی و عروقی می‌باشد که نزدیک چشمان فرد است. به همین علت اصلاح فرم بینی با استفاده از تزریق فیلر نسبت به سایر روش‌های پرکننده تزریقی کمی پیچیده‌تر است و باید تحت نظر پزشک انجام بگیرد تا بهترین نتایج بدون هیچ‌گونه خطر و آسیب را برای بیمار به همراه داشته باشد.

تمام تزریق‌ها معمولاً با عوارض همراه است از جمله تورم، کبودی و خونریزی؛ اما در قبال عوارض ناشی از جراحی بسیار محدود و قابل چشم پوشی می‌باشند و با گذر زمان به مرور بهبود پیدا می‌کنند. باید توجه داشته باشید که ژلی که برای این کار استفاده می‌شود از جنس هیالورونیک اسید می‌باشد و هیچ واکنشی را در بدن پس از تزریق ایجاد نمی‌کند. اصلاح بینی با فیلر برای افرادی که از جراحی بینی هراس دارند و می‌خواهند بینی خود را زاویه‌دارتر کنند مناسب است. به طور کلی می‌توان گفت اصلاح بینی برای ایجاد تغییرات کوچک در بینی مناسب است.

یکی از عمده ترین مشکلاتی که با بالا رفتن سن یا در اثر عوامل وراثتی در اطراف چشم ایجاد می‌شود؛ افتادگی پلک است که با یک جراحی سرپایی (بلفاروپلاستی) درمان می‌شود. دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، مو و لیزر با سالها تجربه در زمینه انجام جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان، آماده ارائه خدمات به متقاضیان گرامی در این زمینه می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیه باوفا [ 1400-11-08 ]
ایافیلرلک بینی ازبین میبره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا لیزر اندولیفت برای درمان جای جوش هم موثر است؟آیا لیزر اندولیفت برای درمان جای جوش هم موثر است؟

اندولیفت یکی از بهترین روش های لیزری برای درمان و محو کردن جای جوش است که به سرعت نتایج آن قابل مشاهده است. ... ادامه مطلب

زونا چگونه درمان میشود؟زونا چگونه درمان میشود؟

زونا نوعي بيماري ويروسي است كه توسط ويروس عامل بيماري آبله مرغان ايجاد مي شود. هر فردي كه زماني مبتلا به آبله مرغان بوده است، ممكن است دچار زونا شود. ويروس اين بيماري در سلول هاي خاصي در ريشه اعصاب به صورت نهفته و خاموش باقي مي ماند ولي هنگامي كه دوباره فعال شود باعث ايجاد زونا مي گردد ... ادامه مطلب

رفع عدم تقارن پلک ها با عمل جراحی پلکرفع عدم تقارن پلک ها با عمل جراحی پلک

ناهماهنگی و عدم تقارن پلک چشم ها ممکن است از یک سندرم زمینه ای خبر دهد. همچنین عدم تقارن پلک ها می‌ تواند ناشی از مشکلات مادرزادی، ضربه، جراحی یا درما ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین