منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / درمان جای جوش با مزوژل جالپرو

درمان جای جوش با مزوژل جالپرو

یکی از مشکلات شایعی که امروزه افراد بسیاری را درگیر خود نموده است، ایجاد آکنه در پوست و نواحی مختلف بدن می‌باشد. ایجاد جوش بر روی صورت ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله عادت غذایی نامناسب، مشکلات عصبی، تغییرات غددی، نوع پوست، بهداشت نامناسب، هورمون‌های بدن، برخی بیماری‌ها، مشکلات ارثی، مصرف برخی مواد غذایی و … بستگی داشته باشد. برای درمان بهتر است اول، علت ایجاد جوش بررسی شود.

درصورتی‌که جوش‌های ایجاد شده بر روی پوست، بزرگ و به صورت کیستیک باشد، آسیب بیشتری به لایه اپیدرم ایجاد می‌کند؛ بنابراین بعد از رفع جوش، جای جوش بسیار بزرگی بر روی صورت باقی می‌ماند. تزریق مزوژل جالپرو به عنوان یکی از درمان‌ها برای از بین بردن فرورفتگی‌های حاصل از جای جوش بر صورت می‌باشد.

در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر واعظ شوشتری ، تزریق ژل جالپرو در اصفهان برای درمان جای جوش را نیز تجربه نمایید. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید. جهت دریافت نوبت اینترنتی اینجا کلیک کنید.

مزوژل جالپرو

مزوژل متد جدیدی در زمینه‌ی جوانسازی پوست است. ماده‌ای که در ساختار مزوژل استفاده شده است، هیالورونیک اسید ۱۵ درصد می‌باشد. به همراه ماده‌ی مزوی جوانساز کننده نظیر اقسام و انواع مواد ویتامینه و معدنی و گیاهی، ماده مینرال، عوامل رشد بافت ها، کوآنزیم Q10، سنتلا و … را می‌توان نام برد که تمام آنها باعث ایجاد و ساخت کلاژن و زیاد شدن خون رسانی به بافت‌ها و اندام‌ها می‌شوند. در مزوژل از ۱۴ نوع مواد ویتامینه و معدنی و آنتی اکسیدان جهت تقویت و ترمیم پوست بهره گرفته می‌شود.

مزوژل

مزوژل دربرگیرنده‌ی موادی از انواع ویتامین‌ها و همچنین هیالورونیک اسید با تراکم و سفتی زیاد می‌باشد؛ اما همانند ژل‌ها حجم دهنده و پرکننده نیستند. این نوع ژل‌ها مشابه ترکیبات مزو و به صورت زیر جلدی تزریق می‌گردد که در نهایت سبب رفع چین و چروک و خطوط صورت و جوانسازی پوست صورت و گردن می‌شود. ژل جالپرو به کاهش چین و چروک‌های عمیق، خطوط ریز و همچنین کشیدگی پوست در قسمت داخلی ران و مناطق دیگر پس از کاهش وزن یا بارداری کمک خواهد کرد. این ژل همچنین به عنوان گزینه‌ای برای تقویت و آب‌رسانی به پوست محسوب می‌شود.

مزوژل ها جای جوش را بهبود می‌دهند و سبب می‌شود که چهره شما بدون جای جوش باشد. از سوی دیگر این ماده به لایه‌های میانی پوست ورود کرده و سبب می‌شود که خاصیت کشسانی برای پوست ایجاد شود و در این زمینه موقعیت جوش صورت سنجیده می‌شود. دقت داشته باشید که جوش صورت به‌طورکلی صورت را دهیدراته می‌کند و سبب می‌شود تا پوست طراوت نداشته باشد.

نحوه تزریق جالپرو

مزایای تزریق ژل جالپرو

افراد نامناسب جهت تزریق مزوژل

روش مزوژل مورد تأیید است؛ اما هر روشی یک سری ممنوعیت‌ها دارد پس چه خوب است افرادی که کاندیدای این روش درمانی نیستند مشخص شوند.

1. کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مثلاً افرادی که مدت‌ها به دیابت مبتلا هستند و یا درگیر سرطان و لوپوس هستند معمولاً در این روش ممنوعیت دارند.

2. بانوان باردار و یا شیرده نمی‌توانند از این روش درمانی برای زیباسازی پوست استفاده نمایند.

3. درصورتی‌که داروی خاصی مصرف می‌کنید باید با پزشک خود صحبت کنید تا شرایط داروی شما مشخص شود.

4. افرادی که درگیر پوست شل و افتاده هستند نیز معمولاً از روش مزوژل نتیجه خوبی نمی‌گیرند مگر اینکه پزشک، تشخیص دهد که پوست هنوز برای احیا و بازسازی مناسب است.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

عوارض جالپرو

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خرسند [ 1402-08-03 ]
من تا الان سه بار تجربه انجام مزوژل جالپرو (صورتی) رو داشتم، برای پوستهای خشک و مستعد لکه و با چروک ریز فوق العاده اس، من خیلی راضی بودم، زمانی که میزنم اثرش از چند روز بعدش رو پوستم مشهوده، زیر پوستم آب میاد و لکه ها کمرنگتر میشن، به شفافیت پوست بچه میشه، طوری که کرم پودر دیگه نمیزنم.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پی آر پی و پی آر اف چه شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند؟پی آر پی و پی آر اف چه شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند؟

کاربرد روشهایی مانند پی آر پی (پلاسمای غنی از پلاکت) و پی آر اف (فیبرین غنی از پلاکت) در جوانسازی پوست یک استراتژی درمانی نوین می باشد که بر اساس فاکتورهای رشد خودی، پایه ریزی شده است. بیس اصلی مواد قابل تزریق در این روشها پلاکت است ... ادامه مطلب

ماندگاری عمل زیبایی پلک به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری عمل زیبایی پلک به چه عواملی بستگی دارد؟

بلفاروپلاستی یکی از انواع جراحی های بسیار مؤثر و محبوب زیبایی صورت میباشد که باعث جوانسازی دور چشم و جوانسازی پلک های بالا و پایین میشود ... ادامه مطلب

پرمویی در زنان یا هیرسوتیسمپرمویی در زنان یا هیرسوتیسم

پرمویی یک بیماری نسبتاً شایع در بین خانم‌ها محسوب می‌شود به طوری که از هر ۲۰ خانم یک نفر با این مشکل درگیر است که رقم نسبتاً بالایی است. گاهی افراد تصور می‌کنند کههیرسوتیسم یک بیماری است در صورتی که این‌گونه نبوده و باید به این نکته توجه داشت که پرمویی یک علامت طبی محسوب می‌شود و نه یک بیماری ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین