منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تناسب اندام و لاغری / چه نواحی در بدن با کویتیشن لاغر میشوند؟

چه نواحی در بدن با کویتیشن لاغر میشوند؟

اگر خواهان اندامی سفت و خوش‌فرم هستید استفاده ازدستگاه لاغری کویتیشنمی‌تواند برای شما مناسب باشد. این روش به چندین جلسه‌ی درمانی نیاز دارد که طی آن نواحی دارای چربی موضعی با امواج فراصوت با فرکانس پایین (که به دلیل کم بودن فرکانس هیچ عارضه‌ای ندارد) مورد هدف قرار می‌گیرند.
لاغری با کویتیشن برخلاف روش‌های جراحی مانند بای‌پس معده و لیپوساکشن، هیچ جای زخمی را از خود باقی نمی‌گذارد، در اکثر موارد خونریزی، عفونت و درد را به دنبال ندارد و پس از عمل نیازی به استراحت کردن نیست. دستگاه کویتیشن که با نام‌های اولتراسوند کویتیشن یا اولتراسونیک کویتیشن نیز شناخته می‌شود. یکی از جدیدترین روش‌های کانتورینگ بدن و لاغری موضعی است. دستگاه اولتراسونیک کویتیشن یک روش با تهاجم کم و جایگزین لیپوساکشن است؛ که از امواج اولتراسونیک برای تبدیل سلول‌های چربی به اسیدهای چرب که راحت‌تر از بدن دفع می‌شوند، استفاده می‌کند.

کلینیک تخصصی پوست، مو، لیزر و لاغری دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با تکیه بر مهارت و تجربه کادر درمانی و بکارگیری به روزترین تجهیزات و دستگاه ها، ارائه دهنده کلیه خدمات کلینیکال در حوزه زیبایی و تناسب اندام مانند کویتیشن می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاهات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

قسمت‌های مناسب بدن جهت لاغری با کویتیشن

دستگاه کویتیشن مشابه لیپوساکشن از لحاظ مناطق بدن است که از آن می‌توان استفاده کرد. شایع‌ترین قسمت‌های بدن که در آن دستگاه لاغری کویتیشن مورداستفاده قرار می‌گیرد شامل شکم، صورت، گردن، پشت، گونه‌ها، ران‌ها، چانه، ناحیه تناسلی، سینه‌ها و باسن است. همچنین برای کاهش بافت بیش از حد پستان در مردان که دارای اضافه وزن هستند استفاده شده است.

لاغری با کویتیشن

نحوه انجام لاغری با کویتیشن

روش کویتیشن اولتراسونیک بسیار ساده است. در جلسه درمان، با توجه به ناحیه‌ای از بدن فرد که تحت درمان قرار گرفته، پزشک از فردمی‌خواهد که کامل لباس‌هایش را دربیاورد و لباس مخصوص را بپوشد. این کار به دلیل آن است که بافت چربی مورد نظر جهت مداخله ممکن است در لباسی که فرد به تن کرده خودش را بیشتر و یا کمتر نشان دهد. پزشک با استفاده از الکل ناحیه درمان را ضدعفونی می‌کند. سپس با استفاده ازهندپیس دستگاه کویتیشن اولتراسونیک، آن را به آرامی در محل مورد نظر قرار می‌دهد. در حین عمل ممکن است فرد احساس گرما داشته باشد و صدای وزوز دستگاه کویتیشن اولترا را بشنود. درمان‌ها معمولاً بین 40 دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد. در برخی از مطالعات معتبر نشان می‌دهد که این روش درمانی در کاهش چربی در مکانهای «فیبروتیک» بدن یعنی در قسمت پهلوها، پشت پهلو، شکم و سینه، بسیار مؤثر است.

مزایای استفاده از کویتیشن

افراد نامناسب جهت استفاده از کویتیشن

ادرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

عوارض کویتیشن

کویتیشن در ناحیه پشت، قفسه سینه و سر نباید انجام شود چراکه تأثیر امواج اولتراسوند بر روی قفسه سینه ایجاد صدای طبل بزرگ و قوی در گوش بیمار می‌نماید. در ناحیه سر و گردن و نزدیک به استخوان نیز ممنوعیت دارد چراکه فرد احساس صدا می‌نماید و می‌تواند به گوش میانی و یا بافت استخوانی آسیب برساند. حین انجام کار باید تمام وسایل فلزی و الکترونیکی (موبایل) را باید از بدن دور کرد، چراکه انرژی صوتی جذب وسایل فلزی شده و ایجاد گرمای شدیدی می‌نماید و احتمال آسیب به بدن یا دستگاه الکترونیکی وجود دارد.

هزینه کویتیشن

به‌طورکلی قیمت هر جلسه کویتیشن بر اساس موضع مورد درمان و زمان انجام کویتیشن متفاوت می‌باشد. به‌عنوان‌مثال چنانچه ضخامت لایه چربی بیشتر از 4 سانتی‌متر باشد و چاقی موضعی علاوه بر شکم در ناحیه پهلو هم باشد احتیاج به مدت‌زمان بیشتر و انرژی بالاتری برای درمان دارد و هزینه کویتیشن بالاتر محاسبه می‌گردد.

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق ژل یا فیلر در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق ژل را با حداقل عوارض تجربه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :گلاله تهرانی [ 1402-08-03 ]
سلام آقای دکتر من برای لاغری شکم و پهلو میخوام که از این دستگاه استفاده کنم چقدر تاثیر داره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پرمویی در زنان یا هیرسوتیسمپرمویی در زنان یا هیرسوتیسم

پرمویی یک بیماری نسبتاً شایع در بین خانم‌ها محسوب می‌شود به طوری که از هر ۲۰ خانم یک نفر با این مشکل درگیر است که رقم نسبتاً بالایی است. گاهی افراد تصور می‌کنند کههیرسوتیسم یک بیماری است در صورتی که این‌گونه نبوده و باید به این نکته توجه داشت که پرمویی یک علامت طبی محسوب می‌شود و نه یک بیماری ... ادامه مطلب

فریز درمانی پوست چیست و چگونه انجام میشود؟فریز درمانی پوست چیست و چگونه انجام میشود؟

فریز درمانی از روشهای رایج برای درمان ضایعات پوستی است. این روش بر مبنای تخریب سلولهای هدف با سرد کردن ناگهانی آنها پایه ریزی شده است و برای طیف وسیعی ... ادامه مطلب

کاربرد لیزرتراپی چیست و چه مزایایی دارد؟کاربرد لیزرتراپی چیست و چه مزایایی دارد؟

لیزرتراپی نوعی روش درمانی محسوب می‌شود و به معنای تقویت نور به روش گسیل القایی تابش می‌باشد. لیزرتراپی از روش‌های درمانی درعلم پزشکی محسوب می‌شود. این روش، مناسب برای رهایی از بیماری و عارضه‌های پوستی مزمن است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین