منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر درمانی پوست / همه چیز درباره اندولیفت صورت و نتایج آن

همه چیز درباره اندولیفت صورت و نتایج آن

اندولیفت روشی نوین در جوانسازی محسوب می‌شود که به منظور تحریک بافت‌ های عمقی پوست، برای تولید کلاژن های بیشتر انجام می‌شود. در این روش، ساخت کلاژن به منظور کاهش افتادگی و انسجام هرچه بیشتر پوست صورت می‌گیرد. در اين روش موثر و غیرتهاجمی جوانسازی، فيبری بسيار نازک از طريق ایجاد روزنه‌‌‌ بسيار کوچک میکرونی در بافت پوست، حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار میگیرد. سپس لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل خواهد شد؛ و با جابه جا کردن فیبر در این ناحیه، انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز بر روی بافت متمرکز می‌گردد که در نتیجه این عمل، قادر خواهیم بود هم کلاژن سازی را در پوست فعال نموده و افزایش دهیم؛ و هم بافت عضله و چربی زیر پوست را انسجام بخشیده و افتادگی پوست را درمان نماییم.

اگر پوستی شل و افتاده دارید، با مراجعه به کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست در اصفهان ، می‌توانید از جوانسازی و رفع افتادگی پوست با اندولیفت بهره مند گردید. لطفا برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌تلفن91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید و جهت رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

عملکرد آندولیفت چگونه است؟

در اندولیفت با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (۲۰۰ ۳۰۰ میکرون) که پزشک متخصص با در نظر گرفتن ناحیه مورد نظر از طریق منفذ بسیار ریزی به زیر پوست می فرستد، انرژی حاصل از پرتو لیزری به بافت‌های عمقی در پوست تابیده و اعمال می‌ شود و در صورت انتخاب، به حذف سلول‌ های چربی ‌- ریمدلینگ پروتئین‌ ها و تحریک فیبرهای کلاژن بافت پوست می‌ پردازد. اگر بخواهیم عملکرد لیزر اندولیفت را به زبان ساده تر توضیح دهیم، باید بگوییم که فناوری اندولیفت، پرتوهای نوری با انرژی یکسان تولید می کند و این پرتوهای متمرکز با نفوذ عمقی به پوست، باعث اثربخشی بر بافت پوست می‌شوند. این لیزر کلاژن سازی را تحریک می کند و باعث جوانسازی پوست صورت و بدن می شود.

لیزر اندولیفت

نتایج استفاده از اندولیفت چیست؟

در این روش که با استفاده از لیزر انجام می‌شود؛ بدون جراحی و برش می‌توان شاهد مزایای شگفت انگیزی بود که در ادامه به آنها اشاره می‌گردد :

  1. ایجاد بافت فیبروزی، باعث تحریک کلاژن سازی و بازآرایی اسکلت پوستی شده که موجب جوانسازی پوست می‌گردد
  2. کاهش چربی های موضعی موجود در مناطقی از صورت و بدن
  3. افزایش کلاژن که موجب ترمیم و بازسازی پوست به منظور رفع برخی از عوارض پوستی می‌شود
لیزر اندولیفت

کاربرد آندولیفت

اندولیفت می‌تواند در سه فاز متفاوت به کار برده شود و عمل می‌نماید که عبارتند از :

1. لاغری و انسجام بافت چربی و عضلات که در نواحی زیر قابل انجام است :

اندولیفت

2. جوانسازی پوست با رفع افتادگی و از بین بردن چین و چروک ها که شامل موارد زیر می‌گردد :

3. درمان عوارض پوستی مانند موارد زیر می‌شود :

اندولیفت

مزایای استفاده از اندولیفت

اندولیفت صورت

ماندگاری نتایج اندولیفت

ماندگاری نتایج لاغری، جوانسازی و درمانی آندولیفت نیز مانند دیگر روشها، بسته به شرایط مختلف، متغیر است. از عواملی که در مدت ماندگاری این روش تاثیر دارد می‌توان به سن، جنس پوست، نحوه مراقبت از پوست، و سبک زندگی اشاره کرد. در برخی از موارد، اگر پزشک متخصص تشخیص دهد، اندولیفت در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود. البته لازم به ذکر است؛ دوام و ماندگاری اندولیفت نسبت به بسیاری از روشهای جوانسازی، مانند تزریق بوتاکس و ژل بیشتر است و حداقل بین 2 تا 3 سال می باشد.

عوارض اندولیفت

قبل از اینکه به صورت قطعی تصمیم خود را در خصوص استفاده از این روش بگیرید؛ باید در مورد عوارض و معایب اندولیفت با پزشک خود مشورت کنید. عوارض این روش که البته بسیار خفیف، گذرا و قابل تحمل می‌باشند شامل مواردی نظیر تورم و کبودی مختصر در محل درمان می‌باشد که در برخی از افراد ممکن است دیده شود. لازم به ذکر است این روش هیچ گونه عارضه جانبی اساسی و خطرناکی نداشته و در صورت رعایت تمامی نکات مراقبتی قبل از اندولیفت و بعد از آن، به صورت کاملا صحیح و اصولی با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد. همچنین انتخاب مراکز مجازی که تحت نظر متخصص پوست بوده و از امکانات و تجهیزات مدرن برخوردار می‌باشد نیز در کاهش عوارض و موفقیت این روش تاثیرگذار است.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

مراقبت بعد از اندولیفت

در این روش مراقبت‌های درمانی سبب کاهش عوارض ناچیز اندولیفت می‌شود. این روشهای مراقبتی عبارتند از:

امروزه ریزش مو یکی از شکایات رایج افراد با هر سن و جنسی، در هرکجای کشور است. متقاضیان عزیز، با مراجعه به متخصصان پوست و مویی که در سراسر استان فعالیت دارند، از بهترین درمان ریزش مو در اصفهان برخوردار شوید و ریزش موهای خود را متوقف نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :لیلی کاظمی [ 1402-08-05 ]
سلام من ۳ماه ک انجام دادم نتیجه نگرفتم عصب اطراف دهانم فلج شده لبام کج شده نمیدونم بایدچیکارکنم

جان بی بی رزمگاه [ 1400-11-12 ]
سلام من مادرم زونا داره آیادرمانی هست یانه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
همه کاربردهای پی آر پی در مراکز پوست و موهمه کاربردهای پی آر پی در مراکز پوست و مو

پی آر پی روش نوینی می باشد که بر اساس استفاده از فاکتورهای رشد پلاکتهای خون، فیبروبلاستها و سایر سلولهای بنیادی باعث تحریک کلاژن سازی می شود. کلاژن نقش بسیار مهمی در حفظ طراوت و جوانی پوست دارد و با سنتز کلاژن جدید، پوست جوانی و زیبایی خود را به تدریج به دست خواهد آورد. ... ادامه مطلب

همه چیز درباره اندولیفت صورت و نتایج آنهمه چیز درباره اندولیفت صورت و نتایج آن

یکی از روش های اندولیفت کردن که موجب جوانسازی میشود و موجب تحریک کردن بافت های عمقی و موجب کلاژن سازی و سفت کردن پوست و از افتادگی پوست جلوگیری می کند. ... ادامه مطلب

آنزیم هیالورونیداز یا هیالاز برای تجزیه ژل هیالورونیک اسیدآنزیم هیالورونیداز یا هیالاز برای تجزیه ژل هیالورونیک اسید

آنزیم هیالاز با خواص فارماکو دینامیکی است که ماده فعال این محصول هیالورونیداز می‌باشد. هیالورونیداز آنزیمی است که دارای اثر دپلیمر کننده موقت و برگشت پذیر بر روی اسید هیالورونیک پلی ساکارید است که در ماتریکس بین سلولی بافت همبند وجود دارد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین