منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / زاویه سازی فک و زاویه سازی چانه با استفاده از فیلر

زاویه سازی فک و زاویه سازی چانه با استفاده از فیلر

زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود وضعیت موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می‌شود. این شرایط می‌تواند به علت گردی صورت، کوتاه بودن اندازه هندسی فک و … باشد. بازگردانی حجم از دست رفته صورت یا اختلالات مادرزادی به منظور زیبایی، هدف زاویه سازی فک و صورت می‌باشد. این روش از جمله اقداماتی است که توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با نتایجی چشمگیر انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت از کلینیک دکتر واعظ با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

زاویه سازی فک با استفاده از روش‌هایی مانند تزریق فیلر از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است. این روش‌ کم‌تهاجمی هم تأثیرات جوان‌کننده بر صورت می‌گذارد و هم می‌تواند تأثیر شگفت‌انگیزی بر زیبایی چهره‌ی شما داشته باشد. روش‌های کم دردسر تزریقی جایگزینی مناسب برای روش‌های پر دردسر و پرهزینه‌ی جراحی هستند. با استفاده از تزریق فیلر می‌توان اثرات بلند مدت یا حتی دائمی، مشابه با جراحی فک یا ایمپلنت چانه ایجاد کرد.

انواع مختلف فیلرهای تزریقی

فیلرها انواع متفاوتی دارند که بنا به تشخیص پزشک متخصص، از آنها برای تزریق به زیر پوست استفاده می‌کنند. انواع فیلرها به شرح زیر هستند:

کاربرد زاویه سازی فک با تزریق فیلر

  1. امکان ایجاد زاویه فک و فرم دهی چانه
  2. فرم دهی صورت در نواحی گونه، بینی و لب
  3. از بین برنده‌ی انواع افتادگی در پوست صورت و گردن
  4. از بین برنده‌ی انواع چین و چروک‌های سطحی اطراف چشم و دیگر اعضای صورت
  5. از بین برنده‌ و اصلاح‌کننده‌ی انواع چین و چروک، خطوط اخم و خطوط لبخند
  6. بازیابی حجم از دست‌رفته در بیماران مبتلا به بیماری‌های تحلیل عضلانی
  7. جوانسازی پوست در ناحیه تزریق
زاویه سازی فک

نحوه زاویه سازی فک با تزریق فیلر

فرم دادن به فک، با پر کردن پوست به روش تزریق فیلر صورت می‌گیرد. طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از فیلرهای پر کننده، به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند، با پر کردن بعضی از قسمت‌های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌تر و خوش‌فرم ایجاد می‌شود. برای رفع افتادگی پوست روی فک و پایین صورت، تزریق پرکننده‌های پوست باعث توپر کردن پوست‌های شلی که از زیر فک آویزان شده‌اند، می‌شود و فک بیمار را بازسازی و جوانتر می‌کند.

مراقبت‌های بعد از زاویه‏ سازی فک با تزریق فیلر

افراد منع از تزریق فیلر

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

مدت ماندگاری زاویه سازی فک با تزریق فیلر

فیلرهای پوستی انتخاب محبوب و رایجی برای جوانسازی، پرکردن و صاف کردن پوست هستند. دوام این فیلرها بستگی به این دارد که بدن چطور واکنش دهد و چه نوع هیالورونیک اسیدی مورد استفاده قرار گیرد؛ اما بیشتر فیلرهای پوستی 6 تا 18 ماه دوام می‌آورند.

عوارض جانبی زاویه سازی فک با تزریق فیلر

گفته می‌شود که رخداد این عوارض نادر است و در صورت بروز هرکدام به خصوص کبودی، ورم زیر پوست، تورم، برآمدگی و… حتماً باید به پزشک پوست مراجعه شود و علائم بررسی گردد.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاول چیست و چه مناطقی از پوست را درگیر می کند؟تاول چیست و چه مناطقی از پوست را درگیر می کند؟

تاول در واقع نوعی برآمدگی و جوش روی پوست است که درون آن پر از مایع بوده و ممکن است بر روی قسمت‌های مختلف بدن به وجود بیاید. تاول‌ها به‌شدت آزاردهنده هستند و حتی اگر هیچ دردی ایجاد نکنند، ظاهر ناخوشایندی دارند ... ادامه مطلب

با بازگشایی مدارس مراقب شیوع شپش سر باشیدبا بازگشایی مدارس مراقب شیوع شپش سر باشید

شپش سر (پدیکولوز کاپیتس) یک عفونت شایع و بسیار مسری است که در سرتاسر جهان و همه نژادها از هزاران سال قبل دیده می شود. این بیماری اغلب در مهد کودک ها، مراکز مراقبت های شبانه روزی، سربازخانه ها و مدارس رخ می دهد. علت آن آلودگی به شپش سر است و معمولاً بسیار خارش دار است. ... ادامه مطلب

پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می توان بود؟پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می توان بود؟

تزریق فیلر یا پرکننده های پوستی یکی از آسان ترین و نسبتا مقرون به صرفه ترین روشهای افزایش حجم و جوانسازی پوست در مقایسه با روشهای جراحی است که با نتایج فوری و کم عارضه همراه است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین