منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تناسب اندام و لاغری / مزوتراپی غبغب چه روشی است؟

مزوتراپی غبغب چه روشی است؟

غبغب در نتیجه تجمع چربی در ناحیه زیر فک و چانه ایجاد می شود که در صورت گسترش می تواند تا روی قسمت بالایی گردن را هم درگیر کند. این عارضه که یک نقص در زیبایی محسوب می شود می تواند زمینه ارثی داشته باشد و یا در نتیجه اضافه وزن به وجود آید. یکی از روش های درمانی که امروزه برای از بین بردن غبغب مورد استفاده می گیرد روش مزوتراپی است. در این روش مواد مختلف شامل ویتامین ها و فاکتورهای رشد به داخل پوست یا سطح سلول های چربی در سطح فولیکول های مو و یا به صورت سطحی بر روی رنگدانه های پوست تزریق می شود.

در شیوه درمانی مزوتراپی جهت رفع غبغب، پزشک به کمک سوزن های بسیار ریز و مخصوص، چند تزریق ساده براي از بین بردن ناحیه های موضعی کوچک چربی انجام ميدهد. محلول مستقیم در لایه های چربی و تزریق ميشود و فرآیند متلاشی شدن چربی در اصطلاح لیپولیز انجام ميشود. داروی تزریقی واکنشی شیمیایی را در بدن ایجاد ميکند که در کنار فیزیولوژی بدن به سخت شدن دیواره سلول های چربی و از بین رفتن ناحیه های موضعی چربی منجر خواهد شد.

بهترین روشهای جوانسازی صورت و گردن از جمله مزوتراپی غبغب، را با مراجعه به کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان تجربه نمایید. لطفا جهت ارتباط با کارشناسان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

دلایل ایجاد غبغب

غبغب توسط یک لایه چربی اضافی جمع شده در زیر چانه ایجاد می‌شود. چند عامل مختلف در بدن ترکیب می‌شوند و غبغب ایجاد می‌کنند.

نحوه انجام مزوتراپی غبغب

ابتدا با استفاده از الکل ناحیه زیر چانه را به منظور جلوگیری از عفونت و تعیین محل درمان ضد عفونی میکنند. مدت زمان انجام این روش 15 تا 30 دقیقه بوده و دوره نقاهت یا بهبودی ندارد. پزشک معمولاً از یکسری دستگاه های کمکی یا دستی برای تزریق استفاده می کند. مواد تزریقی در این روش شامل ویتامین ها، رشته های ریز کلاژن، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و سایر اجزایی است که به متابولیسم سلولی کمک می کنند. پس از تزریق این مواد، پزشک برای اطمینان از نفوذ صحیح این مواد به زیر پوست ناحیه تحت درمان را به آرامی ماساژ می دهد. در طول درمان، پوست مقداری محلول های چربی تولید می کند که بدن آن را دفع می کند.

مزوتراپی غبغب

مراقبت قبل از مزوتراپی غبغب

توصیه‌های بعد از مزوتراپی غبغب

موارد منع انجام مزوتراپی

مدت ماندگاری مزوتراپی غبغب

باید بدانید که ماندگاری مزوتراپی غبغب بستگی زیادی به مواد مورد استفاده دارد. معمولاً نتیجه مزوتراپی حداقل ۶ ماه است و البته برخی برندها نتیجه دائمی دارند. از همین رو مشورت با پزشک و انتخابی محلولی متناسب با پوست و البته سازگار با بدن شما میتواند تأثیر بسیار زیادی در رسیدن به نتیجه مطلوب داشته باشد.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

عوارض جانبی مزوتراپی غبغب

به گفته متخصصین، مزوتراپی روی غبغب در صورتی که نزد افراد تعلیم دیده انجام شود، حداقل خطرات را خواهد داشت؛ اما عوارض‌ جانبی آن که تاکنون گزارش شده‌اند به شرح زیر ‌است:

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان با استفاده از با کیفیت ترین مواد و مهارت در تزریق توسط متخصص پوست، در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری انجام می‌پذیرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه، با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تیکسل چیست و چه کاربردی دارد؟تیکسل چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه تیکسل یک دستگاه توسعه یافته و نوآورانه‌ی فرکشنال برای زیبایی و جوانسازی پوست است که با فناوری جدید، ثبت اختراع جهانی کمپانی نووکسل در آلمان ساخته شده است. این دستگاه جوانسازی پوست از فناوری نوینی برخوردار است که ترمومکانیکال ابلیشن نام دارد و یک شیوه نوآورانه است. ... ادامه مطلب

علت افتادگی پوست چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟علت افتادگی پوست چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟

در حالی که افتادگی پوست ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، احتمال آن با افزایش سن افراد، بیشتر می‌شود. از دست دادن وزن به میزان قابل توجه و همچنین ابتلا به برخی از بیماری‌ها ممکن است باعث افتادگی در پوست شوند ... ادامه مطلب

پرسش و پاسخ های متداول درباره عمل بلفاروپلاستیپرسش و پاسخ های متداول درباره عمل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از انواع جراحی های بسیار مؤثر و محبوب زیبایی صورت میباشد که باعث از بین بردن نشانه های پیری پوست اطراف چشم و جوانسازی پلک های می شود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین