منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / عوارض بوتاکس پیشانی و دور چشم

عوارض بوتاکس پیشانی و دور چشم

با افزایش سن، چروک‌ها و خطوط زیادی بر روی پیشانی و دور چشم پدید می‌آیند. به دلیل اینکه خطوط پیشانی و دور چشم تأثیر زیادی بر روی ظاهر فرد می‌گذارند بسیاری از مردم برای درمان و از بین بردن آنها به استفاده از سم عصبی که بوتاکس نام دارد روی آورده‌اند. زمانی که بوتاکس به ماهیچه‌ی مورد نظر تزریق می‌شود ماهیچه ریلکس شده و به سمت بالا کشیده می‌شود و به این ترتیب چروک‌ها و خطوط برطرف خواهند شد. با استفاده از بوتاکس می‌توان از پدید آمدن خطوط بر روی پیشانی و دور چشم جلوگیری نمود و یا آنها را کاهش داد و درمان نمود. از آنجا که بوتاکس عمدتاً جذب عضلات محل تزریق می شود و مقادیر بسیار ناچیزی از آن وارد گردش خون می شود، با دوزی که برای باز کردن چروک ها به کار می رود تقریباً هیچ عارضه سیستمیک مهمی ایجاد نمی کند. البته مثل هر تزریق دیگری ممکن است عوارضی ایجاد نماید که در ادامه بیان میشود.

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان با استفاده از با کیفیت ترین مواد و مهارت در تزریق توسط متخصص پوست، در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری انجام می‌پذیرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه، با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم

روش انجام بوتاکس پیشانی و دور چشم

پزشک، نواحی مناسب برای تزریق را مشخص می نماید و سپس اقدام به تزریق بوتاکس می نماید. نواحی تزریق ابتدا باید کاملاً از مواد آرایشی تمیز شده و سپس با پد الکلی استریل شوند. تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه طول می کشد و در بسیاری از مواقع نیازی به بیحسی نمی باشد؛ اما بهتر است که قبل از تزریق بوتاکس بیحسی انجام شود تا از بروز درد و ناراحتی برای فرد جلوگیری شود. بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات خاص و در نواحی تعریف شده تزریق می شود. عمل تزریق بین ده تا بیست دقیقه به طول می انجامد و درد و خونریزی ندارد، فقط حین تزریق سوزش مختصری در محل تزریق احساس می شود.

عوارض بوتاکس پیشانی و دور چشم

مراقبتهای قبل از بوتاکس پیشانی و دور چشم

  1. مصرف داروهایی نظیر آسپرین و داروهای ضدالتهابی به منظور کاهش کبودی ترجیحاً از دو هفته قبل از تزریق قطع شود.
  2. توصیه میشود مصرف الکل یک هفته قبل از تزریق بوتاکس قطع شود.
  3. مصرف هرگونه دارو قبل از تزریق به پزشک اطلاع داده شود.
  4. در صورت سابقه آلرژیک به بوتاکس حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم

موارد منع تزریق بوتاکس

  1. کسانی که سابقه حساسیت به این دارو را دارند.
  2. کسانی که بیماریهای عفونی و التهابی فعال در صورت و اطراف آن دارند.
  3. حاملگی‌ و شیردهی
  4. ابتلا به برخی‌ بیماریها ی عصبی و روانی‌
  5. مصرف برخی‌ داروها مخصوصاً داروهای قلبی
  6. کسانی‌ که پوست خیلی‌ ضخیم یا چین و چروک عمیق دارند نتیجه‌ چندان مطلوبی بر آنها ندارد.

ماندگاری بوتاکس

ماندگاری اثر بوتاکس حداقل 3 و حداکثر 9 ماه است که در افراد مختلف متفاوت است. تأثیر بوتاکس در اولین تجربه بیمار معمولاً کمتر از تزریقات بعدی است، بنابراین با تکرار تزریق هر 4-5 ماه یک‌بار می‌توانید ماندگاری نتیجه را بیشتر کنید.

هزینه تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم

هزینه بوتاکس بین دو ابرو می تواند متغیر باشد. عواملی مانند عمق خطوط، تعداد آنها و مقدار و نوع موادی که مورد استفاده قرار می گیرد، در افراد مختلف متفاوت است.

اینستاگرام دکتر واعظ

عوارض جانبی تزریق بوتاکس

عوارض جانبی بوتاکس عمدتاً به دلیل ضعف در انجام صحیح آن ایجاد می‌شود. برخی از عوارض تزریق بوتاکس عبارتند از:

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوست و موی خود، همچنین روشهای جوانسازی پوست، لیزر درمانی و ... می‌توانید به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین روش را برای شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مهمترین مراقبت های بعد از پاکسازی پوستمهمترین مراقبت های بعد از پاکسازی پوست

لایه برداری پوست به مجموعه‌ ای از درمان‌ های پوستی می‌ گویند که باعث بهبود بافت، رنگ و سلامت پوست شما می‌ شوند. لایه برداری کلینیکی نیاز به مراقبت‌ های خاصی دارد و مراقبت های بعد از آن مهم هستند؛ چون در مراحل مختلف لایه برداری به پوست شما استرس وارد می‌ شود. ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق فیلر در جوانسازی گردنکاربرد تزریق فیلر در جوانسازی گردن

کلینیک‌های زیبایی مخصوصاً برای درمان خطوط افقی پوست، به دنبال روش‌های کمتر تهاجمی هستند. مطالعات نشان داده‌اند که فیلرهای اسید هیالورونیک برای درمان خطوط گردن مناسب هستند. ... ادامه مطلب

لیزر هلیوس 3 چه تاثیری روی لک های پوستی ملاسما دارد؟لیزر هلیوس 3 چه تاثیری روی لک های پوستی ملاسما دارد؟

لیزر هلیوس 3 یکی از کاربردی ترین و موثرترین روشهای درمان لکه های پوستی ملاسما است که بدون نیاز به دوران نقاهت و آثار درمان روی پوست انجام می شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین