منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / درمان رگ های برجسته پشت دست با تزریق فیلر

درمان رگ های برجسته پشت دست با تزریق فیلر

با افزایش سن، کلاژن‌ها و چربی‌های موجود در زیر پوست ما کاهش می‌یابند، عروق خونی و تاندون‌ها در پشت دست برجسته شده و ظاهری استخوانی و پیر به دستان ما می‌دهند. به جز صورت و گردن، هیچ ناحیه‌ای از بدن همچون پشت دست‌ها نشانه‌های پیری را نشان نمی‌دهند. این موضوع می‌تواند زیبایی سطح پوست را به دلیل وجود رگ‌های برجسته، کاهش دهد. به لطف پیشرفت‌های پزشکی، روش‌های مناسبی برای جوانسازی دست وجود دارد که می‌تواند در اصلاح این شرایط به شما کمک کند. در میان روش‌های درمانی موجود، بازیابی حجم بافت نرم به ‌وسیله تزریق فیلر بهترین روش برای بهبود رگ های برجسته پشت دست محسوب می‌شود.

روشهای لیزری و تزریقی جوانسازی دستها در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و لیزر انجام می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علت برجستگی رگ های پشت دست

با افزایش سن، پوست دست قابلیت کشسان و البته بخشی از حجم خود را از دست می‌دهد. در نتیجه، رگ‌های دست بیش از حد بزرگ دیده می‌شوند و این موضوع به حدی زیاد می‌شود که برای دست بعضی از افراد ظاهری ناراحت کننده ایجاد می‌کند. افرادی که در طول زندگی خود زمان زیادی را در معرض آفتاب هستند، بیشتر با مشکلات این چنینی روبرو می‌شوند، این موضوع باعث می‌شود که پوست آنها آسیب دیده تر به نظر برسد و ظاهر پیرتری داشته باشند.

مزایای تزریق فیلر پشت دست

درمان رگ های برجسته پشت دست با تزریق فیلر

مراحل انجام تزریق فیلر دست

پس از جلسه مشاوره و آگاهی پزشک از انتظارات و شرایط شما (وضعیت سلامتی، ابتلا به بیماریهای خاص، آلرژی و مصرف داروها)، در صورت صلاحدید پزشک تزریق فیلر دست صورت می‌گیرد. برای این کار ابتدا پوست پشت دست استریل شده و با بیحس کننده موضعی بیحس می‌شود. پس از مدت زمانی در حدود نیم ساعت، تزریق فیلر به پشت دست انجام می‌پذیرد. در این روش تا کسب نتایج ایده‌آل و مطلوب تزریقات مکرری در پشت دست صورت خواهد گرفت.

توصیه های قبل از تزریق فیلر پشت دست

در صورتی که تصمیم شما مبنی بر تزریق فیلر قطعی شد، لازم است که کلینیک معتبری انتخاب کنید. مهم ترین توصیه قبل از تزریق فیلر و سایر جراحی ها و درمان های زیبایی، انتخاب یک کلینیک درمانی بسیار معتبر است. برخی از مهم ترین توصیه های قبل از تزریق فیلر در ادامه فهرست شده است:

توصیه های بعد از تزریق فیلر پشت دست

توجه به توصیه های ذکر شده به کاهش عوارض بعد از عمل و دستیابی سریع تر به نتیجه، کمک بسیار زیادی می کند. برخی از توصیه های مهم بعد از تزریق فیلر به شرح زیر است:

  1. بعد از تزریق فیلر به مدت ۲ هفته از انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی سنگین خودداری شود.
  2. در روز اول از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید پرهیز شود.
  3. به مدت یک هفته از مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات خودداری شود؛ زیرا استفاده از این مواد، احتمال تورم و التهاب را افزایش می دهند.
  4. توصیه های پزشک که به انجام ماساژ در نواحی تزریق مربوط می شوند، به طور دقیق پیگیری شود.
  5. چندین ساعت بعد از تزریق فیلر در ناحیه دست، ممکن است بعد از، از بین رفتن اثر بیحسی کمی احساس درد در این ناحیه کنید. شما می توانید با تجویز پزشک از یکی از مسکن های آرام کننده درد مانند پاراستامول استفاده کنید. با مصرف مرتب این داروها و عمل به توصیه های پزشک متخصص این درد نهایت تا ۷ الی ۱۰ روز آینده تسکین خواهد یافت.

موارد منع تزریق فیلر پشت دست

برای اطمینان از ایمن بودن تزریق، پزشک سابقه پزشکی فرد متقاضی را بررسی کرده تا اطمینان حاصل کند که فرد کاندیدای مناسبی برای تزریق باشد. در صورت وجود موارد زیر شخص نباید از تزریق فیلر استفاده کند:

ماندگاری فیلر به پشت دست

نتایج این روش به طورکلی 12-6 ماه ادامه می یابد البته در مواردی هم ماندگاری بیشتر تزریق فیلر پشت دست گزارش شده است. ماندگاری نتایج در این درمان متغیر است و هر فرد ممکن است بسته به آناتومی، سوخت و ساز بدن، میزان محصولات استفاده شده، سبک زندگی و ... به نتایجی متفاوت در ماندگاری تزریق فیلر دست یابد.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

هزینه تزریق ژل به دست

هزینه تزریق ژل با استفاده از فیلر، بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد؛ بنابراین هزینه تزریق فیلر در افراد مختلف متفاوت است.

عوارض تزریق ژل به دست

  1. ناصاف بودن یا نامنظم بودن فیلر تزریق شده: ممکن است فیلر تزریق شده صاف نباشد و در سطح آن نامنظمی‌هایی دیده شود که جای نگرانی ندارد و با ماساژ دادن این مشکل برطرف می‌شود. ماساژ دادن را به پزشک خود بسپارید و خودتان سعی نکنید ناحیه را ماساژ بدهید.
  2. خونمردگی: پشت دست عروق زیادی دارد و در حین تزریق آسیب دیدن این عروق و ایجاد خونمردگی اجتناب‌ناپذیر است. با استفاده از کیسه یخ و فشار دادن محل آسیب‌دیدگی رگ می‌توان از ایجاد خونمردگی جلوگیری کرد یا خونمردگی را به حداقل رساند.

بوتاکس و برندهای مختلف آن چین و چروک صورت، خط اخم ، چین و چروک پیشانی و چین و چروک دور چشم را به خوبی از بین می‌برند تا میل همیشگی ما یعنی جوان بودن دوباره به دست آید. جهت تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان ریزش سکه ای ریش اقایاندرمان ریزش سکه ای ریش اقایان

آلوپسی باربا را می توان با عنوان ریزش موی ریش در مردان توصیف کرد. ریزش سکه ای ریش مردان، یک بیماری خود ایمنی است که سبب ریزش مو در برخی نواحی کوچک از ریش می شود. ظاهر این بیماری برای مردان ناراحت کننده بوده و می تواند اعتماد به نفس آنها را تحت تأثیر قرار دهد. ... ادامه مطلب

آلبینیسم یا زالی چیست؟آلبینیسم یا زالی چیست؟

آلبینیسم یا زالی شامل یک گروه از اختلالات ارثی است که با تولید کم و یا عدم تولید رنگدانه ملالین مشخص می‌شوند. نوع و میزان ملانینی که بدن شما تولید می‌کند رنگ پوست، موها و چشم شما را تعیین می‌کند. بیشتر افراد مبتلا به آلبینیسم نسبت به آفتاب حساسیت دارند و در معرض خطر بالاتر ابتلا به سرطان پوست اند. ... ادامه مطلب

مزوتراپی جوانسازی چیست و چگونه انجام میشود؟مزوتراپی جوانسازی چیست و چگونه انجام میشود؟

مزوتراپی یک روش ایمن، ضدپیری، بسیار مؤثر در جوانسازی پوست و گزینه مناسبی در مقایسه با روش‌های تهاجمی زیبایی است. این روش درمانی غیرتهاجمی را می‌توان به منظور توقف علائم پیری و جوانسازی بسیار مؤثر پوست استفاده نمود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین