منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر درمانی پوست / لیزر سرد چیست و چه کاربردی در جوانسازی و زیبایی دارد؟

لیزر سرد چیست و چه کاربردی در جوانسازی و زیبایی دارد؟

موهای زائدی که بر روی صورت و بدن افراد رشد می‌کنند جلوه زیبایی نداشته و علاوه بر آن از لحاظ بهداشتی نیز افراد ترجیح می‌دهند آنها را از بین ببرند. لیزر موهای زائد، در مقایسه با روش های قدیمی مانند شیو کردن، استفاده از موبر یا وکس، ماندگارترین روشی است که با هر نوع پوستی سازگاری دارد. لیزر سرد، دستگاه پیشرفته ای است که بدون آسیب و عوارض باعث رفع دائمی موهای بدن می‌شود. لیزر سرد به این علت چنین نامگذاری دارد که با ایجاد سرمای مناسب و قدرت عالی لیزر همزمان و عدم گرم شدن هنگام کار، از سوختگی و آسیب پوست جلوگیری می کند. علاوه بر رفع موهای زائد، لیزر سرد دارای کاربردهای دیگر در زمینه جوانسازی و زیبایی است که در ادامه ذکر میشود.

در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری، متخصص پوست، مو و زیبایی در اصفهان، تکنولوژی لیزرسرد، برای رفع موهای زائد ، جوانسازی پوست و بسیاری دیگر از اقدامات کلینیکال زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد لیزر سرد

مزایای لیزر سرد

  1. دست‌یابی به نتیجه‌ ایده‌آل در حداقل تعداد جلسات و بالاترین سرعت ممکن
  2. مؤثر در درمان تمامی انواع موهای زائد، حتی کرکی و نازک
  3. قابل استفاده برای تمام نواحی بدن
  4. بالاترین سیستم کولینگ بدون درد
  5. تأثیرگذاری بعد از اولین جلسه درمانی

نحوه لیزر موهای زائد

مناطقی از پوست که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرند از هر نوع آلودگی، روغن یا مرطوب کننده به خوبی تمیز می‌شوند. انرژی لیزر، فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را غیرفعال کرده و از رشد آن جلوگیری می‌کند. جلسات درمانی در فواصل مناسبی از هم انجام می‌شوند تا پوست ناحیه تحت درمان بتواند بهبود یابد و نیز زمانی که لازم است تا فولیکول‌های مویی که در فاز استراحت بودند وارد فاز فعال رشد شوند طی شده و بتوان درمان را برای این فولیکول‌ها اجرا کرد.

لیزر سرد چیست

اقدامات قبل از انجام لیزر سرد

مراقبت های بعد از انجام لیزر سرد

کاندید نامناسب لیزر سرد

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

هزینه لیزر سرد

هزینه لیزر سرد به گستردگی ناحیه تحت درمان و یا تعداد شات های مورد نیاز برای درمان شما و همچنین تجهیزات کلینیک و میزان مهارت پزشک بستگی دارد.

عوارض لیزر سرد

استفاده از دستگاه لیزر کوترا، کمترین میزان عوارض جانبی را به دنبال دارد. فقط التهاب کمی پس از انجام کار ممکن است ایجاد شود که طبیعی است و تا یک روز بعد نیز از بین می‌رود.

اگر پوستی شل و افتاده دارید، با مراجعه به کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست در اصفهان ، می‌توانید از جوانسازی و رفع افتادگی پوست با اندولیفت بهره مند گردید. لطفا برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید و جهت رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ضیایی [ 1402-09-10 ]
سلام آقای دکتر من روی پاهام واریس دارم، و خیلی ضخیم شده و متورم و درد پای شدید دارم با لیزر سرد تو یک جلسه از بین میره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کدام خال ها را می توان لیزر کرد؟کدام خال ها را می توان لیزر کرد؟

برای برداشتن خال با لیزر باید ابتدا نوع خال توسط پزشک متخصص به‌ طور کامل بررسی شود و در صورت صلاح‌ دید پزشک از لیزر استفاده شود. ... ادامه مطلب

قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

عفونت قارچی یک بیماری پوستی است که توسط قارچ ایجاد می شود.حدود نیمی از قارچ ها مضر هستند که اگر روی پوست بنشینند می‌ توانند باعث عفونت قارچی شوند. در ادامه به روش های درمان قارچ پوستی پرداخته میشود. ... ادامه مطلب

فرق بوتاکس دیسپورت و مصپورت چیست ؟فرق بوتاکس دیسپورت و مصپورت چیست ؟

امروزه بوتاکس در انواع مختلف و با نام‌های تجاری گوناگون در بازار وجود دارد که تمامی آنها برای درمان‌های زیبایی کاربرد دارند. از برندهای معتبر بوتاکس می توان دیسپورت و مصپورت را نام برد که در این مطلب آموزشی به شرح ماهیت، ساختار و تفاوت های این دو ماده پرداخته می‌شود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین