منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

پوست انسان به دلیل قرارگیری در معرض عوامل مختلف طبیعی و غیرطبیعی دچار آسیب هایی می شود. آسیب های ناشی از این موقعیت ها به شکل چین وچروک های ریز و درشت، سوختگی و تخریب بافت خود را نمایان می کنند. با افزایش سن نیز در انسان هیالورونیک اسید موجود در بدن کاهش یافته و در نتیجه این روند، طراوت و شادابی پوست نیز کاهش می یابد. مزوژل یکی از درمان‌های مؤثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود تا جوانی و شادابی به پوست شما برگردد. هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ترین ترکیبات طبیعی پوست است که در ساخت کلاژن و حفظ حالت ارتجاعی آن نقش مهمی دارد. این ماده می‌تواند سلول‌های تولیدکننده کلاژن را تحریک کند و با بهبود فرایند خون‌رسانی به بافت‌های پوست آسیب‌های آنها را از بین ببرد. در ترکیبات مزوژل علاوه بر هیالورونیک اسید از مواد معدنی، آمینواسیدها، ویتامین‌ها، کوآنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف استفاده شده است که همگی خواص ترمیم‌کنندگی دارند و می‌توانند به بهبود انواع آسیب‌های پوستی از جمله چین و چروک کمک کنند. این ترکیبات همچنین می‌توانند رطوبت پوست را بیشتر کنند و از بروز دوباره نشانه‌های پیری یا ایجاد لک‌های پوستی برای مدتی تقریباً طولانی جلوگیری کنند.

در کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر واعظ شوشتری ، تزریق انواع مزوژل برای جوانسازی و رفع مشکلات پوست مانند جوش، انجام می شود. لطفا برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید و جهت دریافت نوبت اینترنتی اینجا کلیک کنید.

مزایای مزوژل

ترکیبات مزوژل

مزوژل یک درمان ایمن و سالم پوست است و حاوی مواد مورد نیاز برای ترمیم و شادابی آن می باشد:

تزریق مزوژل

نحوه استفاده از روش مزوژل بسیار شبیه به تزریق ژل به نواحی مختلف صورت می‌باشد. پزشک پس از آماده‌سازی سرنگ مخصوص، ترکیب ویال مزو و هیالورونیک اسید موجود در بسته‌بندی مزوژل را به آرامی به اندازه نیاز در ناحیه هدف تزریق می‌کند.

مزوژل چیست

اقدامات قبل از تزریق مزوژل

  1. پزشکان برای پیشگیری از بروز کبودی به شما توصیه می‌کنند که از پنج روز قبل از درمان، از مصرف مکمل‌ها، ویتامین و روغن ماهی بپرهیزد.
  2. از مصرف هرگونه داروی رقیق‌کننده خون پرهیز کنید، در صورت لزوم باید یک هفته قبل از درمان با پزشک مشورت کنید. برخی داروهای رقیق‌کننده خون عبارتند از ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپیرین.
  3. حداقل 24 ساعت قبل از تزریق مزوژل نوشیدنی های الکلی مصرف نکنید؛ زیرا الکل سبب رقیق شدن خون و افزایش خطر کبودی می شود.
  4. ممنوعیت مصرف سیگار و دخانیات حداقل یک هفته قبل از انجام تزریق

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل

کاندید نامناسب تزریق مزوژل

ماندگاری مزوژل

لازم است تزریق هر شش ماه‌یک بار تجدید گردد. مدت زمان، دوام، پایداری و طول‌عمر ژل مزوژل درون بافت تقریباً شش ماه می‌باشد.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

قیمت مزوژل صورت

به طور خلاصه میتوان گفت که خدمات زیبایی پوست و مو دارای قیمت های مشخص و تعیین شده ای نیستند و نسبت به برخی موارد قیمت آنها مشخص میشود. از عواملی که روی قیمت تأثیر میگذارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

عوارض جانبی مزوژل

  1. ایجاد کبودی و تورم که حدود ۳ الی ۴ روز می باشد و بعد از سپری شدن این مدت از بین می رود و ورم و کبودی کمتر می شود.
  2. واکنش آلرژیک مثل قرمزی پوست که ممکن است بر اثر خاراندن پوست ایجاد شده باشد و بعد از گذشت چند روز از بین می رود.
  3. ایجاد احساس بیحسی در قسمتی که بر روی آن مزوژل انجام شده است که این احساس نیز طبیعی است و مانند سایر علائم از بین می رود.

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان با استفاده از با کیفیت ترین مواد و مهارت در تزریق توسط متخصص پوست، در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری انجام می‌پذیرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه، با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نکویی [ 1402-09-10 ]
من یکبار مزوژل جالپرو تزریق کردم واقعا که این مزوژل ها خیلی تاثیر دارند تو جوانسازی پوست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست با کربوکسی تراپیجوانسازی پوست با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک روش ایمن و کم‌ تهاجمی است که عملکرد آن از نظر بالینی برای جوانسازی، بازیابی و ترمیم پوست، درمان چروک‌ ها، افتادگی پوست و سلولیت اثبات شده است. این روش درمانی با تزریق مقدار کمی دی‌ اکسید کربن به زیر پوست انجام می‌ شود و به تجزیه رسوبات چربی و تولید کلاژن کمک می‌ کند. ... ادامه مطلب

علت افتادگی پوست چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟علت افتادگی پوست چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟

در حالی که افتادگی پوست ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، احتمال آن با افزایش سن افراد، بیشتر می‌شود. از دست دادن وزن به میزان قابل توجه و همچنین ابتلا به برخی از بیماری‌ها ممکن است باعث افتادگی در پوست شوند ... ادامه مطلب

آلودگی هوا چه تأثیری روی سلامتی پوست ما دارد؟آلودگی هوا چه تأثیری روی سلامتی پوست ما دارد؟

افزایش آلودگی هوا طی سالها تأثیرات عمده ای بر روی پوست انسان داشته است. یکی از مهم ترین عوامل آسیب رسان به پوست بعد از اشعه های ماورای بنفش، آلودگی هوا است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین