منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / جوانسازی پیشانی با تزریق ژل الانسه

جوانسازی پیشانی با تزریق ژل الانسه

خطوط ریز روی پیشانی، فرورفتگی‌های طبیعی قابل مشاهده در صورت هستند؛ اما به این دلیل که پوست ما به تدریج شل می شود و پیوندهای کلاژنی که ساختار صورت ما را تشکیل می دهند، کمتر تولید می شوند با افزایش سن، عمیق‌تر و برجسته‌تر خواهند شد. آشکار ترین و سرسخت ترین الگوی چین و چروک صورت به شکل چین های افقی روی پیشانی ایجاد می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

به محض اینکه این چین و چروک ها ایجاد شد، از بین بردن آنها دشوار است مگر اینکه اقدامات زیبایی خاصی مانند تزریق ژل انجام شود. تزریق ژل یا پرکننده نوعی تزریق موضعی است و برای افرادی که می خواهند خطوط پیشانی را از بین ببرند کاربرد دارد.

الانسه یکی از جدیدترین فناوری های روز ژل تزریقی در جهان است که برای نوسازی و جبران حجم تحلیل رفته، فرم دهی، لیفت، کاهش چروک و خطوط عمیق صورت و جوانسازی چهره مورد استفاده قرار می گیرد. این روش می تواند با از بین بردن چین و چروک و فرو رفتگی های پوست، ظاهری جوان تر و شاداب تر برای شما ایجاد کند.

مواد تشکیل دهنده ژل الانسه

دو ماده تشکیل دهنده این فیلرها، میکروسفرهای پُلی کاپرولاکتون (PCL) و کربوکسی متیل سلولز (CMC) می باشند که به طور طبیعی توسط بدن به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شوند و بدون باقی گذاشتن مواد در بدن از بین می روند.

  1. PCL: یک ماده پزشکی قابل جذب است که مورد تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده می باشد. بخیه های قابل جذب و ایمپلنت های ارتوپدی همگی از این ماده ساخته شده اند.
  2. CMC: نیز همچون PCL یک ماده پزشکی قابل جذب بوده و دارای تأییدیه FDA می باشد. CMC در صنایع پزشکی، آرایشی و دارویی و همچنین برای جراحی های فک و دهان استفاده می شود.
جوانسازی پیشانی با تزریق ژل الانسه

کاربردهای ژل الانسه

مزایای ژل الانسه

یکی از دلایل اصلی محبوبیت ژل الانسه در بین افراد ویژگی ها و مزایای این ژل نسبت به سایر ژل ها است؛ زیرا دارای ویژگی های منحصر به فردی است که هر فردی را به خود جذب می کند مانند:

انواع ژل الانسه

  1. فیلر الانسه S. یک محرک، برای تولید کلاژن است. بازیابی حجم و رفع خطوط پوست را از طریق تحریک کلاژن ایجاد می‌کند.
  2. فیلر الانسه M. یک فیلر زیبایی است که از میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون ساخته شده است. اغلب به عنوان یک محرک زیستی برای اصلاح فوری (و پایدار) حجم استفاده می‌شود. علاوه بر این، می‌توان از آن برای بازیابی خطوط و همچنین هدف قرار دادن چین و چروک‌ها و سایر علائم افزایش سن استفاده کرد.
  3. فیلر الانسه L. یک محصول بی‌خطر و کاملاً زیست تخریب پذیر است که اثرات جوانسازی پوست فوری و طولانی مدت را ارائه می‌دهد.
  4. فیلر الانسه E. برای تزریق مستقیم در داخل درم استفاده می‌شود و اثر آن تا 4 سال باقی می‌ماند. فواید آن، کم کردن ظاهر خطوط ریز و چین و چروک و بازگرداندن سنتز کلاژن است.

پروسه تزریق ژل الانسه

قبل از تزریق، پزشک برای شما از یک بی‌حس کننده موضعی مانند لیدوکائین استفاده می‌کند تا ناراحتی را به حداقل برساند.هنگامی که بیحس شدید، از یک سرنگ یا کانول بسیار نازک برای تزریق ژل استفاده می‌کنند. می‌توانید انتظار داشته باشید که این درمان، حدود 30 دقیقه طول بکشد.

آمادگی برای تزریق ژل الانسه

نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل الانسه

ماندگاری ژل الانسه

ژل الانسه یکی از محصولاتی است که دارای نتیجه طبیعی است و ماندگاری آن به صورت دائمی نیست. این محصول دارای چهار دسته است که در هر کدام از آنها میزان ماندگاری متفاوت است و شما می توانید و اساس خواسته خود هر کدام از آنها را انتخاب کنید. دسته بندی ژل الانسه:

کاندید نامناسب تزریق ژل الانسه

اگرچه ژل الانسه به طور کلی برای افراد دارای شرایط زیر توصیه نمی‌شود:

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

عوارض ژل الانسه

همچون همه فیلرها، تزریق ژل الانسه نیز با عوارض جزئی همراه است که کاملاً طبیعی و نتیجه تزریق می باشند. این عوارض شامل تورم، قرمزی موضعی و التهاب در محل تزریق، ایجاد خارش پوست و حساسیت است. بطور طبیعی، این عوارض معمولاً بعد از ۱ الی ۲ روز از بین می روند؛ اما در صورتی که بعد از گذشت یک هفته همچنان عوارض تزریق باقی ماند و از بین نرفت، باید سریعاً با پزشک خود تماس گرفته و او را در جریان این اتفاق بگذارید.

هزینه تزریق ژل الانسه

هزینه تزریق ژل الانسه ممکن است بسته به نوع ژل الانسه ای برای شما انتخاب شده، محل کلینیک و همچنین تجربه و مهارت پزشک متفاوت باشد.

برای کسب اطلاعات کامل درباره زونا (بیماری پوستی) کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ساناز [ 1402-12-08 ]
سلام من بیماری اتوایمیون کبدی دارم ودارو های،ازاتیوپرین وکورتون مصرف،میکنم تزریق،ژل الانسه برای،من خطرناک است واگر داروها رو قطع کنم تا چند ماه میتونم تزریق،انجام بدم

بنفشه [ 1402-06-04 ]
لطفا هزینه این ژل رو برای کل صورت بگید ممنونم

آیه [ 1402-06-04 ]
برای لب و گونه هم میشه استفاده کرد و تا چند سال ماندکاری داره ؟ لطفا جواب بدید؟

کیانا [ 1402-06-04 ]
یعنی میشه به عنوان بوتاکس برای صورت استفاده کرد و اینکه بعد از تززریق این ژل چه زمانی میتونیم بوتاکس کنیم

هانیه [ 1402-06-04 ]
من که خیلی راضی بودم آقای دکتر ممتونم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و موتفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

این روز ها رسیدگی به سلامت پوست و مو دغدغه بسیاری از افراد می باشد که این افراد انتظار دارند کلینیک زیبایی این خدمات را با بهترین کیفیت به آنها ارائه دهد. در ادامه به تفاوت های کلینیک های زیبایی با کلینیک های تخصصی پوست و مو میپردازیم. ... ادامه مطلب

دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟

دمودکس معمولاً در تاریکی شب ظاهر می شود و از سلول های مرده پوست تغذیه می کنند. محل زندگی این انگل ها کل بدن است، در واقع هر جایی که مویی روییده باشد می تواند محل امنی برای این جانواران موذی باشد. دمودکس با تغذیه از سلول های مرده پوست سر، رشد می کند و به زندگی ادامه می دهد. ... ادامه مطلب

علت و درمان خارش سر چیست؟علت و درمان خارش سر چیست؟

خارش پوست سر که به عنوان نیز شناخته می‌ شود، یک مشکل رایج در بین افراد مختلف است. خارش سر می‌ تواند تعدادی از عوامل رایج و غیر رایج را در بر داشته باشد. در بعضی موارد، خارش پوست سر ممکن است با پوسته پوسته شدن، لکه ها، برآمدگی و حتی ریزش مو همراه باشد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین