منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / تزریق فیلرهای معتبر دنیا

تزریق فیلرهای معتبر دنیا

تزریق فیلر یا ژل یکی از تکنیکهای زیبایی است که امروزه کاربرد زیادی دارد. در مورد تزریق فیلر نکات مهمی وجود دارد که باید قبل از تزریق از آنها اطلاع داشته باشید. در ادامه به تشریح این نکات خواهیم پرداخت.

عوارض فیلرها

اغلب عوارضی که امروزه در مورد فیلرها به گوش می‌رسد، مربوط به استفاده از فیلرهای مصنوعی یا فیلرهای دائمی است. فیلرهای طبیعی اغلب عارضه ای ندارند و استفاده از آنها مشکلی در پی نخواهد داشت. باید متذکر شویم علاوه بر مرغوبیت ژل، متد تزریق و مهارت پزشک هم در بهترین تزریق ژل یا فیلر بسیار تاثیرگذار است.

فیلرهای طبیعی به دو دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

1- فیلرهای هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید (HA) یک ماده طبیعی است که در پوست انسان یافت می‌شود. این ماده به برجسته کردن پوست و حفظ رطوبت آن کمک می کند. ژل‌های هیالورونیک که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هستند، ژویدرم (Juvederm)، بلوترو(belotero)، رستیلان(restylane)، پرلان(perlane) می‌باشند.

2- فیلرکلسیم هیدروکسی آپاتیت

کلسیم هیدروکسی آپاتیت (CaHA) یک ماده طبیعی است که در استخوان‌ها وجود دارد. علاوه بر طبیعی بودن، کلسیم هیدروکسی آپاتیت می‌تواند به تحریک تولید کلاژن طبیعی کمک کند و معمولاً برای لایه‌ها و درمان چین و چروک‌های عمیق‌تر پوست استفاده می‌شود. سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از این نوع ژل‌ها مانند ردیس(radiesse) را مجاز دانسته است.

آگاهی از اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی ژل یا فیلر

تمامی فیلرها یا ژل‌های معتبر، دارای برچسب‌هایی هستند که مشخصات مهم فیلر مثل نام فیلر، شماره تولید، تاریخ انقضا و حجم فیلر، روی آن درج شده است. اگر به سلامتتان اهمیت می‌دهید حتما از پزشکتان بخواهید که برچسب فیلر را در اختیار شما قرار دهد و آنرا در جایی نگهداری کنید. حتی اگر فیلر برچسب ندارد، می‌توانید جعبه آن را دریافت کنید و عکس جعبه یا خود آن را نگهداری کنید. داشتن این اطلاعات در آینده برای شما مفید خواهد بود. از طرف دیگر با این کار از اینکه به شما فیلرهای بی کیفیت یا فله‌ای تزریق شود جلوگیری می‌کنید.

12 کاربرد فیلرها

تزریق ژل یا فیلر در موارد زیر که شامل رفع خطوط و چین و چروک‌ها یا حجیم‌ نمودن بافت‌ها می‌شود، کاربرد دارد.
1- خط اخم بين ابروها (glabellar lines)
2- خطوط سيگارى‌ها كه خطوط عمودى دور دهان است. (perioral lines)
3- خطوط گوشه دهان (Marionette lines) که به آن خطوط غم هم می‌گویند
4- خطوط پیشانی
5- زخم‌هاى پوستى
6- چروک‌های کنار چشم (periorbital lines) یا همان خطوط پاکلاغی
7- درمان گودی زیرچشم
8- درمان خط خنده (که از کنار بینی به گوشه دهان متصل می‌شود) (nasolabial furrows)
9- برجسته سازی چانه
10- برجسته سازی گونه‌ها یا گونه گذاری (تزریق ژل گونه)
11- واضح و برجسته کردن لب
12- درمان اسکار آکنه

بهترین تزریق فیلر در اصفهان

تزریق فیلر یا ژل در کلینیک دکتر واعظ

- در کلینک دکتر واعظ صرفاً از فیلرهای معتبر استفاده می‌شود و فیلرهای مصنوعی یا دائمی، با امکان ایجاد عوارض (عفونت، گلوله شدن، جابه جایی و . . .) به هیچ عنوان در این مراکز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. لازم به ذکر است فیلرهای معتبر این خاصیت را دارند که معمولا به دلیل کلاژن سازی بیش از زمان معمول باقی می‌مانند.(منبع)
- در کلینیک دکتر واعظ از کانولا (Canulla) برای تزریق اغلب نقاط صورت استفاده می‌شود. استفاده از کانولا (Canulla) باعث می‌شود احتمال کبودی و آسیب بافتی و ایجاد سایرعوارض بسیار کاهش پیدا کنند. به طوری‌که پس از تزریق فیلر با کانولا فرد می‌تواند بلافاصله به سرکار برگردد بدون اینکه دچار عوارض شده باشد.
- پس از تزریق، اسم و مشخصات کامل فیلر(یا در صورت درخواست فرد، جعبه فیلر) به فرد داده می‌شود تا هرکس دقیقا بداند چه فیلری برای او تزریق شده و تاریخ انقضا و شماره سریال آن را داشته باشد.
۴- برای راحتی فرد و درد کمتر از تمامی امکانات ( مثل سرد کردن، ویبراتور، بی‌حسی موضعی و حتی بی‌حسی تزریقی و مخلوط کردن فیلر با لیدوکایین) استفاده می‌شود. کانولای استفاده شده هم در کوچکترین اندازه انتخاب می‌شود، به همین دلیل درد تزریق به حداقل می‌رسد.

اینستاگرام دکتر واعظ

در صورت تمایل به تزریق فیلر نیازی به رزرو نوبت اینترنتی ندارید و می‌توانید مستقیما با کلینیک تماس بگیرید.

نقش پوست اطراف چشم در زیبایی و جوانی چهره غیر قابل انکار است. طبق همین اصل، روشهای جوانسازی گوناگونی برای این محدوده ابداع گردیده و اعمال می‌شود. در کلینیک دکتر واعظ ، بهترین پلکسر یا پلاسماجت اصفهان، برای متقاضیانی که علاقه‌مند به جوانسازی اطراف چشم هستند انجام می‌پذیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رویا کشانی [ 1402-07-01 ]
برای گردن هم می‌توان از تزریق ژل استفاده کرد من چند تا چین و خط روی گردنم دارم ارز بچگی بوده ولی الان میخام صاف شه امکانش هست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری اریتراسما Erythrasma چیست؟بیماری اریتراسما Erythrasma چیست؟

از دلایل تیرگی بدن، بیماری اریتراسما است که یک عفونت سطحی پوست است که باعث ایجاد لکه های قهوه ای پوسته پوسته می شود. ... ادامه مطلب

بهترین روش لیفت گونه بدون جراحیبهترین روش لیفت گونه بدون جراحی

لیفت گونه یک روش متداول برای از بین بردن چین و چروک و جوا‌نسازی صورت است که به دو روش با جراحی و بدون جراحی امکان پذیر است ... ادامه مطلب

قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

عفونت قارچی یک بیماری پوستی است که توسط قارچ ایجاد می شود.حدود نیمی از قارچ ها مضر هستند که اگر روی پوست بنشینند می‌ توانند باعث عفونت قارچی شوند. در ادامه به روش های درمان قارچ پوستی پرداخته میشود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین