منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر درمانی پوست / دستگاه لیزر زئو با هندپیس پرل فرکشنال

دستگاه لیزر زئو با هندپیس پرل فرکشنال

یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزری که جهت جوانسازی پوست و درمان اکثر ضایعات پوستی در لایه های مختلف پوست قابل استفاده میباشد؛ لیزر زئو (XEO) است.

آنچه در این مطلب میخوانید

این دستگاه که از مجموعه ای از بهترین تکنولوژیهای دنیا ساخته شده، دارای یک سیستم منبع تغذیه و کنترل بسیار پیشرفته است که می توان تکنولوژی های متفاوت به آن اضافه کرد. این دستگاه لیزر می تواند به 7 هندپیس مجهز شود که در ادامه باهندپیس پرل فرکشنال که یکی از مهمترین هندپیس های لیزر زئو است؛ آشنا می شویم.
این پلتفرم دارای هفت هندپیس و کارایی متفاوت بوده که معمولا پزشکان با توجه به نیاز خود یک هندپیس یا چند هندپیس را خریداری می کنند. در ادامه به معرفی پرکاربرد ترین هندپیس ها می پردازیم.

همچنین بخوانید: لیزر زئو و کاربردهای آن

هندپیس پرل فرکشنال

هندپیس پرل فرکشنال، با توجه به قدرت تخریب بافتی زیاد همراه با عمق نفوذ بیشتر، با ایجاد ستون های تخریبی در بافت و همچنین کنترل حرارت، فقط در یک جلسه قادر است نتایج درمانی بسیار چشمگیری در رفع چین و چروک های عمیق، اسکارهای سوختگی و جراحی همچنین اسکارهای آکنه داشته باشد. برای رسیدن به نتیجه حداکثری نیاز همزمان به حرارت مناسب جهت انعقاد و کلاژن سازی می باشد که در پرل فرکشنال به دلیل دسترسی کامل به لایه درم رسیدن به این نتایج بسیار آسان است.
همچنین لیزر پرل فراکشنال قسمت‌های پوستی (dermis) و همچنین نواحی سخت مانند اطراف چشم‌ها و لب‌ها را نیز هدف قرار می‌دهد و باعث بهبود پوست فرد می‌شود.

کاربرد های لیزر زئو با هندپیس پرل فراکشنال

  1. رفع چین و چروک های سطحی و عمقی پوست
  2. درمان انواع اسکار آکنه
  3. درمان اسکارهای آتروفیک و هایپرتروفیک
  4. درمان اسکارهای بعد از جراحی و بخیه
  5. درمان اسکار سوختگی
  6. ترک های بارداری
  7. رنگدانه سازی و به حداقل رساندن لک های پیری
  8. از بین بردن ورم (به خصوص در اطراف چشم ها و دهان)
کاربرد های لیزر زئو با هندپیس پرل فراکشنال

مزایای استفاده از لیزر پرل فرکشنال

لیزر پرل فرکشنال برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی این نوع لیزر برای همه با هر نوع آسیب پوستی مناسب است. اما کسانی که دارای تن پوستی سبک تا متوسط هستند می توانند علاوه بر صورت، همچنین گردن، پشت دست ها و قفسه سینه را نیز درمان کنند.

عوارض استفاده از لیزر پرل فرکشنال

با توجه به اینکه لیزر زئو جزو کم خطر ترین لیزر های موجود می باشد فقط میتوانید انتظار قرمزی و التهاب را داشته باشد که همین عوارض کم هم در عرض 3 الی 5 روز پس از درمان از بین می رود.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

تعداد جلسات لازم برای لیزر پرل فرکشنال

تعداد جلسات لازم برای اثر بخشی لیزر فرکشنال به آسیب پوستی فرد و تشخیص پزشک بستگی دارد. ممکن است بعضی از بیماران طی یک جلسه نتیجه مورد انتظار را بگیرند و برخی دیگر برای رسیدن به نتایج مطلوب به دو تا سه جلسه درمان با فاصله تقریبا یک ماه نیاز داشته باشند.

تاثیر لیزر پرل فرکشنال چه زمانی مشخص می شود؟

در استفاده از این لیزر حتی در یک جلسه شاهد تاثیرات چشمگیری هستید. و بین بازه ی زمانی 1تا 3 ماه می توانید حداکثر نتایج را مشاهده کنید.

مراقبت های لازم پس از انجام لیزر پرل فرکشنال

برای آگاهی از مزایا و تاثیر لیزر فرکشنال ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پاکسازی و لایه برداری پوست با لیزر کربنپاکسازی و لایه برداری پوست با لیزر کربن

لیزر کربن یا پیلینگ نرم، نوعی روش پاکسازی پوست است که کاملاً بدون درد بوده، تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. این روش درمانی به‌ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست، آکنه و کدورت پوست شکایت دارند، مفید واقع می‌شود ... ادامه مطلب

لنفوم پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟لنفوم پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟

لنفوم نوعی سرطان است که معمولاً از سیستم لنفاوی بدن شروع می‌ شود. سیستم لنفاوی از غدد لنفاوی، طحال و غده تیموس تشکیل شده است که بخشی از سیستم ایمنی بدن است که به مبارزه با بیماری‌ ها و عفونت کمک می‌ کند. ... ادامه مطلب

ماندگاری تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری تزریق چربی از جمله مواردی است که بیش از هر چیز به تکنیک تزریق پزشک و مهارت او در پیوند چربی بستگی دارد. دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با کسب سالها تجربه و تبحر در تزریق چربی، می‌توانند ارائه دهنده نتایج مطلوب و ماندگار این روش به شما مراجعین محترم باشند ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین